Serwo Lucasa w starym Poldku!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś z was zakładał serwo lucasa do starego poldka jeżeli tak to proszę o info co i jak przerabiał z góry dzięki!!!!Lukes1@poczta.fm
 
 
Mój znajomy w Duzym Fiacie przerabiał. Co on zrobił ano miał cały most kompletny wraz z osiami z hamulcami Lucasa i zdemontował tamten i zamontował Lucasa i w zasadzie to wszystko. Tak więc jeżeli masz dojście do tego sprzętu to bez problemu będzie pasować wszsystko
  
 
No to chyba nie jest odpowiedź na zadane pytanie bo chodziło o servo a nie o osie z hamulcami. Nie wiem czy to wogóle podejdzie do fiata bo jest zupełnie inny wspornik do pedałów i inaczej wchodzi linka od sprzęgła. Niech sie odezwie ktos kto zakładał, jeżeli się mylę.
  
 
Pasuje serwo(jeśli takie jak w PN) od Argenty itp. jest troche większe niż "nasze"(niwiem czy wszystkie miały większe serva bo różnie mówią) co do luka to bym sie niebawił tam pompa ma krutszy skok więc i serwo pewnie, chyba rze zakładasz razem z pompom to co innego
  
 
No nie wiem bez sensu mi się wydaje zakładanie samego serwa myśłałęm bardziej o całości bo to wydawało mi się sensowne. Wiem że można bo widziałem
  
 
Jestem zrezygnowany jak mam hamować moim truckiem z większej prędkości. Dlatego odgrzebuję ten temat i zadaję pytanie:
-czy można takie servo założyć do trucka 94?
-ile ono kosztuje?
-czy to ma jakiś sens - z tyłu mam bębny a z przodu tarcze - wszystko zwykłe, nie lucasowskie
-dlaczego lewe koło łapie bardziej pomimo gruntownego wyczyszczenia zacisków? może mam inne klocki z drugiej strony...to chyba może być przyczyny
-i czy wymiana serva na lucas = duże przeróbki?
  
 
coz ja tego nie wymienialem,ale mialem i kanta i poldka na starym serwie i mam teraz na lukasie(heble sa za...te)co do zmiany na banka trzeba zmnieniac wsio,to znaczy cale mocowanie serwa,wsporniki pedalow(linka sprzegla inaczej wchodzi)mowie na podstawie ogledzin mojego poldka,powinno pasowac moze tylko sroby mocujace trzeba bedzie przerobic no ale od czego jest wiertara i flexa
  
 
Ja mam mr91 i też mam LUCASY (pełne) i trza było całe mocowanie przerabaiać. Wspornik pedałów, nowe wejscia na śruby mocujące pompe. Za to most plusowy i zawiecha zplusa wchodzi bez problemów. Ale za to jakie heble. U mnie bez sprzętu było 300 zł za robocizne. i koleś sie z tym babrał 4 dni (pierwszy raz coś takiego robił).
  
 
wiec tak jak mowilem da rade
  
 
To chyba zostanę przy remoncie tych starych
  
 
MOJA PROPOZYCJA Z ZYCIA WZIETA. LEPIEJ ZOSTAWIC TAK JAK JEST NIC COS SPIERD......
  
 
Michas jak moge cos podpowiedziec to po prostu jedź wolniej i kłpot z hamowaniem ustanie
  
 
i spalanie bedzie mniejsze
  
 
Zawsze należy siegnąć do najprostszych i najtańszych rozwiązań i mniej nerwów i towar na pace sie nie powywraca same plusy jak widać
  
 
I ZNOWU WSZYZSZA WLADZA MA RACJE
  
 
i potem zrobisz tak jak w kabarecie TEY "...oooo rowerzysta nas wyprzedza hop hoooop"
  
 
Cytat:
2003-12-03 23:57:28, grochu pisze:
MOJA PROPOZYCJA Z ZYCIA WZIETA. LEPIEJ ZOSTAWIC TAK JAK JEST NIC COS SPIERD......

i tutaj w pelni zgadzam sie z Grochem
  
 
Cytat:
2003-12-03 19:38:14, Wafelj pisze:
Ja mam mr91 i też mam LUCASY (pełne) i trza było całe mocowanie przerabaiać. Wspornik pedałów, nowe wejscia na śruby mocujące pompe. Za to most plusowy i zawiecha zplusa wchodzi bez problemów. Ale za to jakie heble. U mnie bez sprzętu było 300 zł za robocizne. i koleś sie z tym babrał 4 dni (pierwszy raz coś takiego robił).

a jak ci rozwiazal problem amorow?bo plusy maja pod ukosem
  
 
WAZNE ZE ZROBIL I DZIALA . TO WAZNE !!!
  
 
no ważne jest jak długo bedzie działać!!