Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-11-27 08:45:18 No wlasnie, jak w temacie, podczas wymiany termostatu (ktory mial 9 lat i sie rozpadl) jego metalowa sprezynka, po usilnej probie wyjecia jej pinceta, niestety wpadla do bloku, pewnie na sam doł.
Czy spotkaliscie sie z takim przypadkiem, i jakie sa zagrozenia? Bo srednio mi sie chce rozbierac silnik by ja znalezc. prosze o wypowiedzi. dzieks pozdrowka |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-11-27 15:59:18 . |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2003-11-27 23:10:24 Poradzi ktoś z tymi śrubami ?? |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-11-27 23:35:59
u mnie tez nie dawały sie odkrecic... jedyna rada to urwac je, zdjac obudowe i powykrecac pozostale kikuty... dobre imadło i po sprawie |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-11-27 23:36:55
tia kapturek powiadasz... |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2003-11-28 01:05:56 SPAjK jak urwać ? Od której strony? Przecież i tak będzie gwint trzymać i obudowy nie zdejmę. |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-11-28 08:09:41 jak ma Ci gwint trzymac jak w obudowie sa otwory przelotowe... |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-11-28 08:37:58 A probowales na rozgrzanym silniku? Powinny o wiele latwiej puscic. |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2003-11-29 02:07:20 Wyszukiwarka nie dziala, wiec podlacze sie do tematu .
Jaka temperature powinien wskazywac wskaznik temp. w cyklu miejskim?Nie chodzi mi o dane "z instrukcji" tylko jak to wyglada (oczywisce przy calkowicie sprawnym ukl. chlodzenia) w praktyce. Wokol jakiej wartosci oscyluje Wam temp.? |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-11-29 12:13:03 wokół 90st
[pdczas jazdy spada do ok 85, nie mniej a w koru podskakuje do 92 - 94 st Wszystkie dane są orientacyjne, mówiąc inaczej wskazówka porusza się w zakresie +- 2mm od 90st |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-29 13:01:19 U mnie w korkach dochodzi do 110 st |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2003-11-29 14:37:47
U mnie jest dokladnie tak samo. Oscyluje w przedziale 90-110 stopni. Czy to nie za duzo? |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-29 14:41:02 Za dużo...
ale nie wiem jak mu pomóc |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2003-11-29 15:00:14 Najciekawsze jest to, ze nawet podczas najgorszych letnich upalow zakres temperatur pracy byl dokladnie ten sam.Wiec pewnie termostat jest sprawny, tylko dziala w zlym zakresie (tzn otwiera sie za pozno)
Wymiana termostatu powinna pomoc, a jak nie to pewnie trzeba bedzie przeplukac uklad chlodzenia. Oby tylko sprezynka podczas wymiany nie wpadla do bloku... |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-29 15:07:42 Termostat to ja mam nowy i dobrze otwiera,bo gdy nie stoje w korkach trzyma lekko przed 90 st-czyli tak jak trzeba. |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2003-11-29 15:16:01 Wg. mnie powinno byc tak jak mowi Jojo, czyli podczas jazdy max 85 stopni.
W czasie jazdy po miescie (100m, swiatla, 200m.......), zawsze wlacza sie wentylator i jest ok. 100-110 stopni.A dluzszych odcinkach szybkiej jazdy nigdy nie spada ponizej 90. Cos tu nie gra . P.S Pzdrawiam, spadam na klubowe andrzejki . |