Jeśli nie oRLEN to co?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To był chyba prawdziwy cios dla szefostwa orlenu, zwłaszcza że tyle kasy poszło na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kraju i za granicą.
Z drugiej strony najbardziej wkurzony może czuć się klient który tankował lewe paliwo (kto wie jakiej jakości ) w przeświadczeniu, że kupuje dobrej jakości towar.

Nie wiadomo jeszcze na jak dużą skalę odbywał sie ten preceder (na razie mówi się o ok. 22 stacjach z pd Polski).

Z drugiej strony łebski ponoć był ten gość co wymyślij ten program

Reasumując orlen i shell odpadają pozostaje tylko....

PS
Czy ktoś z was tankuje na stacjach DUO ? Ostatnio kupiłem u nich gaz i samochód wyraźnie odżył (wcześniej tankowałem gaz Shella, który niestety okazał sie g..... warty!)
  
 
ale o so chosiii...??
  
 
Chodzi o to, że pracownicy stacji instalowali sprytny programik, który fałszował księgowanie faktycznie sprzedanej benzyny, tzn. klientowi sprzedali 50 literków, program zaksięgował faktycznie 5. Pozostałe 45 lierków sprzedawali swojego paliwa (prawdopodobnie pozajakościowego, np. z rezerw, przemytu itp) bo zamieszani w tą aferę byli też dostawcy, spedytorzy orlenu.
  
 
A punkty Vitaj naliczało prawidłowo
  
 
Jeśli nie Orlen to... Statoil i Neste
  
 
Statoil - pojeb... ich. W środę podnieśli cenę PB95 na 3,49 (z 3,46).
  
 
U nas w Brzegu jest DUO, ARAL (teraz BP) ,ORLENY,
i która lepsza???
Najczęściej tankuję w BP ale nie czuję żadnej różnicy
  
 
Znaczy, że nie chrzszczą paliwa. A paliwo nie chrzszczone jest wystarczająco dobre. I jak mawia większość kobier z Gdańska: "Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać".
  
 
A ja tankuję paliwko na Statoil (98 okt.) i autko jeździ bardzo dobrze.
Do tego raz na jakiś czas zapuszam środek do przeczyszczenia ukł. paliwowego, wymiany filtra paliwa odbywają się u mnie co 8 - 10 tys. km. i wsio działa jak trzeba.

Jeśli macie problemy z lewym paliwem, to polecam filtr PALIWA firm: K&N lub INXX. K&N wykorzystuje w procesie filtracji związki węgla i muszę przyznać, że działa bardzo sprawnie. Jedynym jego mankamentem jest cena, która wynosi ok. 230 zł./ szt, co w porównaniu z ceną filtra oryginalnego (ok. 30 zł) jest dość znaczącą różnicą.
Dla odmiany filtr INXX wykorzystuje do filtrowania jakieś tam super extra połączenie wełny i włókien syntetycznych, jest tańszy od K&N i ponoć też fajny (tego akurat nie testowałem).

Różnica tych filtrów nad standardowymi jest taka, że zatrzymują ok. 40% syfu więcej niż standardowe filterki.

P.S Zapomniałem dodać, że owe filtry z powodzeniem w przypadku esperaczka można stosować jako "dodatkowe" przed reduktorem ciśnienia paliwa na listwie.