Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-11-18 10:41:36 Najlepiej wymienic. Co do wyciszenia, to tone maty wygluszajacej do bagaznika |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2003-11-18 11:17:28 A na poważnie taka naprawa jest "ekonomicznie nieopłacalna". Taniej będzie wymienić na cichy. |
dzbanek Miłośnik FSO Caro 1.4 LPG (umarł ... Kraków | 2003-11-18 11:29:17 A gdzie znaleźć źródło do kupienia sprawdzonego cichego mostu?
Dzbanek |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-11-18 11:33:10 Gielda Zeran, ale w Twoim przypadku to troche daleko... |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2003-11-18 23:06:36 chcesz miec cicho - zaloz fiatowski OKRAGLY. kazdy byl cichy . |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2003-11-19 21:54:53 no nie bardzo bo większość jugoli ma już naśmigane ładnych parę kkm, lecz powtarzalność cichych była napewno większa...
pzdr. |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2003-11-20 00:39:43 dokładnie, z mostem tak jak ze skrzynią, nie opłaca się finansowo, z tym że most prawdopodobnie nadal będzie wył, a ze skrzyni można coś wykonać...jugola łatwiej naprawiać ale trudniej o części...
pozdrawiam |
AYMAN Warszawa | 2003-11-20 20:22:46 Są specjalne pasty wyciszające (puszka 25 pln) nie należy oczekiwać cudów-na pewno w 100% nie wyciszy ale kolega zastosował i jest ciszej rzeczywiście. |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2003-11-21 00:08:59 do grona "cud specyfików" można również zaliczyć produkt Molykote A, zamierzam niedługo nabyć, podobno jest spora różnica, więc zobaczymy, jakby co to dam znać bo drogie toto ok 70zł za 1L ale max 10% objętości...Z 5 mostów wybrałem najlepszy...niestety też nie zalicza się do "cichych"
pozdrawiam |
rkoniew Polski Fiat 125p Combi Warszawa | 2003-12-03 13:53:27 trzeba odkrecic wal od dyfru, nastepnie zablokowac tak most aby przy odkrecaniu nakretki z flanszy nie obracal sie nam klucz wraz z sruba i kolami, potem wyciagamy simering - nowy warto zakladac na smar /latwiej wchodzi/ rowno nabic, zakladamy flansze /wczesniej sprawdzamy czy na niej nie ma rowku ktory czasem sie pojawia i tedy ucieka olej/, przykrecamy nakretke kontrujac ja na koncu, dokrecamy wal i po robocie |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-12-04 16:22:57 Nabauab nie zaszkodzi sprawdzić poziomu oleju w moście bo pewnie trochę go juz wychlapało |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-12-04 17:46:11 Wymień od razu flanszę,inaczej nie masz gwarancji że nie bedzie dalej lało. |