Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2010-12-16 22:28:48 Trochę to trwało ale udało się, zostało jeszcze kilka drobiazgów ale ogólny zarys już jest
Teraz pozostaje pytanie malować pasy i krzyż czy zostawić ją taką ponieważ nigdy nie miała na sobie nic namalowanego |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-16 23:43:07 A pasy i krzyż nie są czasem zastrzeżone i w efekcie niedozwolone na prywatnych autach? Bo koguty to jak rozumiem będziesz zdejmował do jazdy? |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2010-12-17 08:20:44 ani pasy ani krzyż nie są zastrzeżone. A ponieważ będzie na żółtych blachach nie mam nawet zamiaru demontować kogutów.
Nie mogę ich używać. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-19 14:27:32 Tak sobie pomyślałem, że można by ją pomalować w barwach Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. - Niech się nieco wyróżnia. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-19 14:41:41 A w środku są nosze i mały fotelik czy dzielone siedzenie? |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2010-12-20 21:17:55 w środku nosze
|
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-20 22:15:31 Skoro tak to powinny być pasy. W kolumnie transportu sanitarnego były takie pojazdy bez pasów, ale w środku wnętrze było na brązowo i tylna dzielona kanapa była.
Hihi - śmiesznie mi się to ogląda, bo niemal dokładnie takim samym pomykałem parę razy dziennie przez dwa lata. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2010-12-21 09:25:11 Te nosze sąfajniejsze niż w cargo. Da sie je złożyć w "siedzenie". Transport na klatce schodowej jest dzięki temu możliwy. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-21 11:34:51 Na normalnych noszach też jest możliwy. Po prostu jest z tym więcej zabawy. |