no ustawilem, bo kompa zrobilem sam
na 200Hz chodzi bez problemow i sie zastanawiam ile jest fabrycznie, bo ja moge mu zapodac jeszcze wiecej
mam troche problemow z trybem auto (czyli pelna gen II ) tak zeby sam ustawial na sygnal z sondy. Ale reczne otwieranie/zamykanie zaworu z kabiny przez nacisniecie guzika dziala i pamiec polozenia tez dziala.
Docelowo chcialbym sobie instalacje rozbudowac do generacji III
no i wlasnie... :
na stronie goduli jest napisane :
"W III generacji gaz jest podawany w sposób ciągły za pośrednictwem dysz wtryskowych bezpośrednio do kolektora ssącego, co praktycznie zapobiega wybuchom gazu. Wyeliminowanie miksera (zwężki) umożliwia zachowanie seryjnych parametrów silnika. Za dawkowanie gazu odpowiada sterownik z zaprogramowanymi mapami wtrysku gazu. "
To z tego wnioskuje, ze jesli jest w sposob "ciagly" tzn ze jest dysza i reguluje sie przeplywem tylko... pytanie czy silnik krokowy jes taki sam?
Dodam, ze wszystko jest budowane od podstaw bo auto to '82 zastavka gdzie najwyzsza elektronika jest przerywacz kierunkowskazow