Most od Cargo +

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam w planie wymienic w swojim poldasie most ze standardu na most z Cargo plus(karetka)razem ze stabilizatorem tylnej osi,strace na predkosci ale zyskam na mocy.Co o tym myslicie?
  
 
ja chciałem od Trucka lepszy zryw gorzej z prędkościam max.
  
 
Cytat:
2003-11-19 23:18:39, Alan28 pisze:
mam w planie wymienic w swojim poldasie most ze standardu na most z Cargo plus(karetka)razem ze stabilizatorem tylnej osi,strace na predkosci ale zyskam na mocy.Co o tym myslicie?


No chyba lepiej miec lepsze odejscie.
A ile taka impreza kosztuje?
  
 
szwagier ma cargo plus,nawet sie nie zorietuje
  
 

  
 
no i mam most od cargo +,ale mam tez watpliwosci:czy taka roznica przelozen nie bedzie jednak za duza?czy moze wsadzic do mojego mostu bebechy z 1.5?no a jesli jednak z cargo to caly most czy tylko bebechy?bo tam jest stabilizator osi no i amorki pod katem.coz robic?
  
 
bo wszystkie plusy maja skosne amory z tyłu.jest to spowodowane faktem,ze plyta podlogowa jest z ATU.Zmiana przelozenia nie bedzie zle wplywala na nic poza silnikiem,bo bedzie pracowal na wyzszych obrotach.A jezeli chcesz przerzucac bebechy to cie pozdrawiam i i czekam kiedy napiszesz,ze ci wyje.
  
 
Kiedyś mówił mi mechanik że jak się rozbierze most to kapa bo trzeba ustawiać luzy międzyzębne bo będzie wył albo się wytrą zęby także przemyśl to sobie.
  
 
Jak byś chciał na zlotach palić łatwo gumy możesz mieć nawet od Trucka bo tu są naprawde małe przełożenia i łatwo się na tym moście kapcie obraca, lecz jak weźmiesz od Cargo to też niepowinno być problemu. Jeżeli chcesz dużą prędkość uzyskać to najlepiej mieć most o desela. Ale jak chcesz to możesz zamątować 15 calowe koła do mostu od Cargo co da Ci większą prędkość, lecz łatwość palenia może się zmniejszyć . Decyzja należy do Ciebie
  
 
Gt zmiana gniadz amortyzatorow byla podyktowana checia zwiekszenia bagaznika,co znaczaco wplynelo na prowadzenie sie auta(niestety negatywnie) co do przelozen to tak
Cargo ma 10:41
truck ma 9:41 lub 10:41
caro 1,5 ma 10:41
caro 1,6 ma 11:43
i caro diesel ma 11:41
i teraz prosze o przeliczenie mi co bedzie najlepsze,zalkadajac ze mam felgi 15 cali na profilu 50
  
 
A ja jestem ciekaw jaki most ma teraz szwagier czy w ogóle ma most ?
  
 
ma jeszcze swoiale ja mam pozwolenie na jego zamiane
  
 
ja sugeruje most od trucka, zawsze to niby mocniejszy, tylko żeby w dobrym stanie był bo założyć szmelca to nie sztuka
  
 
wez pod uwage ze mam na szerokim wiec od trucka ciezko znalesc a od innych nie
  
 
Od Cargo nie jest tez taki zły, w końcu jest mocniejszy od tego co ma
  
 
Ja wam proponuje założyć od jakiegoś Fiata lub BMW wkońcu będzie możan założyć ponad 200 koników bez obawy że się coś z tyłu zostawi.
  
 
Powstaje pytanie czy od bejcy czy jakiegos Fiata wejdzie bez przeróbek i problemów a od Trucka powinien wejść no problem
  
 
poco mi od bmw?skoro mam od cargo?no i czy ktos mi to wyliczy?
  
 
PANOWIE JA SIE NA TYM NIEZNAM I POWIEM WAM TRZY SLOWA :
" ROBCIE JAK CHCECIE "
  
 
a propo mostów.wiecie w ile czasu na rajdzie monte carlo mechanicy teamy fso sobiesławowi zasadzie wymieniali most tylni w fso 1500.