Co to za Accent ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakie silniki siedzą w tym modelu, o którym pisze na waszej stronie, że się nie przyjął. Chodzi mi o rocznik 2000 z takim nietypowym grilllem. Miałem okazję powalczyć dziś z nim dwukrotnie i muszę przyznać, że chodzi całkiem przyjemnie.
Co prawda spawę załatwiałem za każdym razie w połowie2 biegu, a na 3 było po wszystkim, ale naprawdę byłem pod wrażeniem jak to autko się rozpędza.

Pozdrawiam cały klub
Grzegorzf
R19 16v
  
 
Może to była Accent z silnikiem 1.6?? ale one nie są dostępne na naszym rynku z tego co mi mówili u dealera tylko chyba na specjlane zamówienie albo trzeba ściągać
  
 
"Nie zdobył popularności i jeździ ich naprawdę niewiele, chociaż sprzedawany jest w 150 krajach" - moze o ten cytat chodzi. pewnie sie ścigał z 1.3 12v (taki jak mój - w profilu) ew. 1.5 12v. ..fakt faktem że ładnie sie zbierają te auta jak na tak mało zaopatrzone w moc silniki (82 i 90 KM)
  
 
Hiehiehie Ladnie....Ale hmm R19 16V go zjadlo? Oj musiala byc kiepska sztuka.

Ze mna tak latwo by ci nie poszlo
Chyba ze masz 9.4-9.6 do 100 to bysmy zawalczyli wtedy

Szkoda ze mamy tak daleko do siebie
  
 
napewno to nie był ten co jest na stronce www.tuning.pl w dziale ogłoszenia bo znim to raczej by było cięzko....
  
 

Ze mna tak latwo by ci nie poszlo
Chyba ze masz 9.4-9.6 do 100 to bysmy zawalczyli wtedy
-----------------------------------------------------------------------------
Moja 19 to model 1.8 16v dohc (135-137PS) 0-100 8,2 - 8,5s vmax 212 w serii, różnie źródła podają . Ze zmian jakie mam przeprowadzone, w aucie to tylko zmieniony uklad wydechowy z jednym końcowym tłumikiem i obnizone zawieszenie oraz inną skrzynię niż reszta modeli R19.




[ wiadomość edytowana przez: grzegorzf dnia 2004-01-13 12:47:49 ]
  
 
a ja się dalej w takim razie upieram że to był ten model z silnikiem 1.6 lub ta furka od chłopaków od AT Tuning
  
 
Ale muszę przyznać, że bardzo mi się Accent podoba, szczególnie model Cupe.
  
 
to nie stawiaj na AT bo tamten żółciutki to zjadłby 19 a 1.6 ni ma u nas. i nie sadze zeby ktos sobie sprowadzal z niemiec bo placic akcyze i cło za sprowadenie z niemiec auta korean nie produkowanego w UE to masakra
  
 
cóz...
ja mam 1.3 12V po przeróbkach...
i V max mam ok. 190 km/h
do 100 ok. 9 - 10 sek..

i powiem szczerze,ze "zjadam" jakies tam Corolle czy Civicy...
przynajmniej te 100-konne..

strach pomyslec co moglbym zrobic z 1.5 12 V....
  
 
Mormon??? a czy robiłes zmiany w swoim autku w Krakowie??? w jakimś konkretnym warsztacie?, jak możesz to daj jakieś namiary...
  
 
Agag czyżbyś szykowała jakieś mody na nowy sezon 400 metrowy
  
 
Cytat:
2004-01-28 08:21:28, mormon pisze:
cóz...
ja mam 1.3 12V po przeróbkach...
i V max mam ok. 190 km/h
do 100 ok. 9 - 10 sek..

i powiem szczerze,ze "zjadam" jakies tam Corolle czy Civicy...
przynajmniej te 100-konne..

strach pomyslec co moglbym zrobic z 1.5 12 V....



to co ty zrobiłeś ze zyskałeś ponad 2 sekundy na przyspieszeniu do 100
  
 
Mormon jestem pod wrażeniem, jeśli dobrze kojarzę (popraw jak się mylę) to masz silnik 1,3 podobny do tego który aktualnie jest w Getz czyli jakieś 82Km w fabryce nie specialnie wykęcone bo ponizej 6000k.
I dzięki jak piszesz w swoim profilu -
stożek, wydech, strumienica, magnetyzer, świece 4-elektrodowe, spoilery, alusy 15 -
cóz...
ja mam 1.3 12V po przeróbkach...
i V max mam ok. 190 km/h
do 100 ok. 9 - 10 sek..

i powiem szczerze,ze "zjadam" jakies tam Corolle czy Civicy...
przynajmniej te 100-konne..

strach pomyslec co moglbym zrobic z 1.5 12 V...."

Najpierw jedno zdanie wprowadzenia - obrażasz moją inteligencję - napisz moze co napradę tam zrobiłeś ze masz 2 sekundy szybciej do 100 bo inaczej śmiem twierdzić ze sobie jaja robisz.


A teraz więcej, 15" fele jak wiadomo nie poprawiają osiągów w tym aucie są za duze do mocy silnika, nie ma tam kłopotów z trakcją przy starcie, a 14 wystarczaja spoko juz jesteś w plecy. Strumienica ma tyle z poprawą osiągów auta co i magnetyzery i świece z 4 elektrodami - stożek, hmmm a co z dolotem, co obudową i izolacja od cieplego powietzra spod maski? Nie nalezy mylić większego hałasu z większą mocą. No i w końcu moze jakiś wykres z hamowni? Jeśli potrafisz takim zestawem zdjąc 2 sekundy z fabryki to jesteś po prostu mistzrem - podziel sie prosze jak to się dzieje bo przekracza to moje mozliwości percepcji. Co znaczy "wydech" po strumienica? końcowy tłumnik czy kolektor?

Nie wiem czy wiesz ale HCoupe ma fabrycznie powyzej 9 sekund do 100, więc powinieneś iść łeb w łeb albo i wciagać ten jakże wolny 2 litrowy silnik swoim zmodyfikowanym 1,2 zalezy jak wyjdzie start.


Pozdrawiam i juz się nie moge doczekac odpowiedzi,


  
 
ARTURO SODA Nie musisz sie denerwowac az tak

Ale powiem tak. Respect (na razie poki co of corzzz...a czemu na razie to zobaczysz ) dla silnika 2.0 16V z Coupety. Slicznie smiga. Jezdzilem sprawdzilem.

Natomiast moj Acc 1.3 12V po malenkim strojeniu of corzzz (ale co to nie mowie na razie) wciaga z trudem bo z trudem 1.6 16V z Hyundaia Coupe.

I nie obrazam teraz twojej inteligencji ale podaje fakty
  
 
Pag, cieszy mnie to bardzo. Pls zrozum ja się nie denerwuje ja po prostu nie mogę się doczekać normalnego pisania- zrobiłem to i to wcześniej miałem kucy tyle (hamownia) teraz mam tyle (hamownia). Nie ma kasy na hamownie ok. wcześniej kumpel mi odchodził o 2 długosci teraz o jedną długość i ja też to łykam ale jak mi człowiek pisze tak jak mormon (szacunek ale co to za modyfikacje) i zchodzi 2 sekundy (sic!) i wciąga 100 konne civic'y i toyoty? (nawiasem czyli które? bo civic to albo ma 90 albo 114 (stary jednowałkowy Vtec) albo 110 nowy Vtec II nie znam nic co ma 100km w civic? jedyne zblizenie to 97Km TC 1,4) - to mi naprawdę chce się smiać. Dlatego prosze, jak ktoś juz pisze jak mu się poprawiło to niech napisze co zrobił i pochwali się konkretnie. Kochani świece i końcowy tłumik to naprawdę są ułamki procent i nawet nie wiadomo czy na plus!


Pag piszesz coś o strojeniu - to napisz konkretnie. Bo można stroić kompa, można stroić ciśnienie na listwie, wałek jak się ma odpowiednie kółko i jeszcze sporo zostaje do strojenia


  
 
to tez zalezy od podejści człowieka do sprawy

ja i paru znajomych np. nie lubimy mwóić co obilismy przy furkach i jakie to dało efekty gdyż lubimy patrzeć na zdziwone miny przeciwników którzy uważają że mają dużo mocniejsze furki ( to było bardziej o moich kumplach gdyż moja furka jest przed modyfikacjami)
  
 
ARTURO SODA

Dobra nie bede niepotrzebnie opisywal czego co jeszcze nie jest skonczone. (Po co wodolejstwo).

Ale obiecuje ci ze dowiesz sie sadze pozna wiosna. I jak wyjdzie to z mila chcecia potestuje twoj silniczek 2.0 16V bo moc juz bede mial podobna.

Tak wiec pozdrawiam....

Ps. A co do strojenia to chyba standardem staje sie dmuchawka i do tego Ecu (Vtechu) oraz pompa wtryskowa i inne Nie musisz sprawdzac mojej wiedzy z tego zakresu
  
 
no ładnie pag czyli sie turbisz no pieknie jak rozmawiam z kolegami to teraz najbardziej popularna ścieżka a ja sądziłem ze NOS się rozwinie hmmm. Czekam z nieceierpliwością i masz juz u mnie puchar za turbine na wiosne niezlaeznie od wyników pozdro.


  
 
Ehh ja sie w sumie ni dziwie. Poniewaz.

NOS---> Owszem jak najbardziej ale jako dodatkowe wzmocnienie np uturbionego silnika. Jako podstawe do nie przerobionego silnika nie ma sensu tego zakladac (no chyba ze sobie zalozysz kute tloki itp zeby twoj silnik po mocnym strzale sie nie posypal. Oczywiscie mowie o ROZSADNYM Nitro ktore daje przyrosty rzedu 70-80% a nie np Instalce Incognito i innych bzdurach).

TURBO--> najprostsza i chyba w sumie najtansza droga do wzmocnienia silnika. Dobre efekty za w sumie niewygorowane pieniazki.

KOMPRESSOR---> ja podziekowalem. Na wejsciu 14600zl. Co z tego ze potem go mozna wymontowac i do innego auta przelozyc. Taka kasa oplaca sie tylko przy HIGH END CARS

SWAP, itp..----> duzo mieszania, szukania i nerwow. Ale proporcjonalnie tansza droga niz uturbianie. Problem w tym jak trafic na silnik w dobym stanie. Bo wkladac starocia z 94r. tylko dlatego ze ma juz turbo i jest z Eclipse'a to dla mnie HARDCORE.

Ps. Arturo jak widzisz dywagacje chyba nie sa konieczne, bo UTURBIENIE jest w sumie z tych rzeczy najrozsadniejsze. (Of corzzz potem dochodzi NITRO ale to juz temat na inna bajke )