Dual ram

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko (tylko nie wyzywajcie szukałem w przeglądarce)
Jak chodzi 3,0 oma A na zwykłym gazie.
I pytanko do Bogie gdzie uszukał swojej widziałem ją gdzieś ostatnio w W-wie tak mi się wydaje przyznam że byłem zaskoczony tzn.naprawde ładna.
  
 
sie mano

gaz i 3.0 ? Jak 12v to ponoc da sie to zrobic poprawnie - ludzie maja i nie narzekają specjalnie.
gaz i 24v ? Tylko wtrysk. A i tak nie bedzie pewnie to juz ten sam silnik.

Tu Ci wiecej powiedzą ci co mają gaz.... . Ja nie mam.

Ja swoją Omegę znalazłem po paru miesiacach przeszukiwań pod Kaliszem. Polowałem też na Senatora - tylko chodziło mi o stan bardzo dobry. A z tym ciężko.
No i w końcu się udało. Z pomocą kolegi z Kalisza z LOB oceniłem auto i nabyłem.
Po W-wie sporo jeżdze rzeczywiście, więc gdzieś tam można mnie zobaczyć.
Generalnie raczej staram sie pokazywać tył
  
 
To fakt widziałem tył
Ale nie dlatego co myślisz Leciałem z żoną
W przeciwnym wypadku był bym zmuszony pokazać ci swój
  
 
Hej

jeśli to byłem ja, to charakterystyczne są dwie okrągłe końcówki wychodząe z tłumika o przekroju normalnym - czyli żadne rury odrzutowe.
Spoiler z tyłu tyż jest, ale to zaden ewenement.

No tak, spotkają sie dwie Omegi i zrobi sie niepolitycznie bo skonczy sie na pokazywaniu sobie dup
Chociaż sądze że miałbyś duże problemy by to zrobić....

Pozdrawiam
  
 
Witam
Ja mam gaz w swojej 3.0 24V i nienarzekam!!!
Co prawda ten silnik ma bardzo duży i pojemny kolektor dolotowy, i trzeba co 10000km. wymieniac swiece zaploniwe a co 20000km. kable zaplonowe, bo inaczej bedzie szczelał, t.z.n. zaplon gazu nastąpi w kolektorze dolotowym a nie w cylindrza. Co zatym idzie rozerwaniu (prawie za kazdym razem)
ulega obudowa filtra i przeplywomiez. Niepomagają zadne anty strzały, poprostu trzeba wymieniac regularnie swiece i przewody. Taka wymiana swiec i przewodów to około 400zł. wymiana przeplywomierza i odudowy filtra to okolo 300-400zł. Wiem bo juz przerobilem ten temat. Jezdze na gazie juz od prawie dwóch lat. Za instalacje do tego auta zaplacilem prawie 3000zł i to w 2002r. Co prawda niejest to instalacja z wtryskiem gazu, a le z zaworem sterowanym sądą lambda i oczywiscie z komputerem sterującym calą pracą instalacji. Caly bajer polega na tym zaworze. W zwyklej instalacji masz w tym miejscu srubke którą regulujesz ilosc podawanego gazu. Ustawia ci ja mechanik i na takich ustawieniach jezdzisz caly czas. W instalacji z zaworem, ten zawór reguluje doplyw gazu przez caly czas, dopasowywując go do obrotów i do obciązenia silnika. Mozecie niewierzyc ale osiągi sa praktycznie identyczne. Różnica w mocy silnika jest prawie nieodczuwalna. Dodam ze gaz ma wiecej oktan niz paliwo. Jedyna róznica jaką mozna odczuc to róznica w kultuże pracy tego silnika na benzynie i na gazie. Osiągi sa praktycznie takie same.
Sumując. trzeba regularnie zmieniac swiece i kable zaplonowe i zainwestowac w pożadną instalacje najlepiej oczywiscie z wtryskiem lub z taką sterowaną sondą lambda. Ja moge zapewnic ze osiągi sa prawie identyczne.
  
 
Nie uwierze że zwykła instalacja w 24v nie osłabia silnika.
Ale, możesz mnie Fubu szybko przekonać...
Wykonaj test Kartosa - LINK od 40 do 150.
Test uważam niezły, bo motor pracuje w momentach najwiekszej mocy i momentu no i w okolicach odcięcia.
A najlepiej jak przyjedziesz na zlot .
Bądź co bądź jest pare osób doświadczonych z gazem w tych motorach.

Pozdrówka
  
 
Fubu, podjedz na zlot w marcu (masz blisko), będzie kilka c30se/j
więc zobaczymy jak z osiągami. No i poglądamy autko.
  
 
Postaram sie przyjechac na ten zlot. Niewiem tylko czy bede mógl wziąść wolne z pracy, ale moze coś sie wymysli. Chcialbym pooglądać te wasze diabełki.
Ja dopiero niedawno uruchomilem swój samochód bo zerwalo mi rozrząd i troche stał, i balem sie ze po remoncie moze mu uciec pare koników, ale wszystko jest jak sie należy.
Pozdrawiam i do zobaczenia na zlocie.
FuBu
P.S.
A kiedy dokladnie jest ten zlot? I gdzie?