Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-09-11 22:32:35 Ja zwykle ustawiam na tak około 2-2,5 obrotu. Wtedy skład mieszanki powinien być najbardziej odpowiedni. Tak przynajmniej czytałem. |
Bartek_w Caro, Truck Kraków | 2003-09-11 22:34:52 ja tez popieram 2,5 obrotu, z tym, ze u mnie benzyna sluzy tylko do odpalania i tylko w zimie... |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-09-11 22:56:13 Ja mam taki sposób:
1.Rozgrzewamy silnik 2.Śrubą "wolnych obrotów"czyli położenia przepustnicy ustalamy najniższe możliwe obroty,przy których silnik pracuje 3.Śrubą "składu mieszanki" ustalamy najwyższe możliwe obroty silnika 4.Znowu śrubą "wolnych obrotów" ustalamy najniższe obroty... 5.I po raz drugi podwyżamy obroty "składem mieszanki"... 6.Tak czynimy dopóty,dopóki wykręcanie śruby składu mieszanki nie będzie powodować zwiększania obrotów silnika. De facto w praktyce wychodzi to mniej więcej tak jak piszą koledzy,jednak jest to metoda dokładniejsza,pozwalająca na 90% ustawić właściwe proporcje mieszanki na wolnych obrotach.Powodzenia! |
Bartek_w Caro, Truck Kraków | 2003-09-12 00:06:28 Ja do tego uzywam samej koncowki od wkretarki elektrycznej (dla dwujezycznych-bit), ma jakies 2 cm i nadaje sie do regulacji z filtrem. |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-09-12 11:44:17 ja używam metody proponowanej przez Kaovietz-a
co do tego czy tego czy robic to z filtrem czy bez to ja mam metode łaczoną czyli najpierw wstępnie reguluje go na zdjętym filtrze a potem tylko delikatnie poprawiam na załozonym przy pomocu końcówki wkretaka czyli tak jak proponuje Bartek_W i mały OT a zarazem ciekawostka że w moim 34DMS2 śrubki regulacyjne w ilosci 2 szt. mam z lewej strony na stopce 3xADF ma tylko 1 srubke w tym miejscu wiec reguluje sie do wraz z filtrem pow. i jest operacja łatwa i przyjemną bo nie czeba sie nawyginac w celu regulacji składu miesznki zwłaszca w znalezieniu jej po założeniu filtra bo są na wierzchu |