Most od kombiaka do caro 96-mozliwe?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko. chcialbym miec w swoim caro 96 most ze stabilizatorkiem i o ile wiem taki most od kombiaka powinien pasowac bez zadnych przerobek. czy sie myle?czy nie?
jesli czekaja mnie jakies komplikacje, to prosilbym o komentarze.
dzieki
  
 
Nie widzę przeszkód żeby zapodać most od kombi,tym bardziej że przy tym roczniku masz zapewne bębny
  
 
Jezeli masz hamulce Lucas to tylko montujesz i po sprawie.

Adamus
  
 
A jak wyglada kwestia załozenia takiego mostu do Caro 94 .

Nie chodzi mi tu bynajmniej o lucasy ale o amortyzatory , bo jesli sie nie myle to kombi ma ukosne a Caro proste
  
 
Ale most jest przystosowany do montażu amorków w obu pozycjach. Jedyna rzecz jaką musisz dokupić to przejściówka do przewodów hamulcowych (inne gwinty)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Podczepie sie do tematu.

Mam caro 94 jeszcze z 4 tarczami i mysle nad wstawieniem mostu od kombi razem z resorami. Czy w ogole da sie takie cos zrobic? Co sie kogos pytam to jedni mowia ze tak, inni ze nie i teraz juz nic nie wiem :|
Chodzi mi o to czy:
1) most wejdzie bez problemu?
2) czy resory maja takie same mocowania (do nadwozia znaczyc sie) i w tych samych miejscachczy bedzie trzeba cos spawac?
3) czy hamulce beda dzialac jak trzeba i czy nie bedzie w ogole problemu z przestosowaniem bebnow z tyl gdzie byly tarcze?
4) czy licznik bedzie przeklamywal (kola 185/70R13) i ewentualnie o ile?
  
 
Mostu nie montuj - lepiej mi go sprzedaj Przelozenie 10/43 z kombiaka jest pilnie poszukiwane (o ile w bdb stanie)

Z hamulcami klopotu wiekszego nie bedzie, licznik bedzie przeklamywal dopoki nie wsadzisz innej przekladni do skrzyni. O ile? Policz sam...
  
 
Jeszcze go nie kupilem, bo nie bede az takim frajerem, zeby najpierw kupic, a pozniej sie dowiadywac czy w ogole da sie go zalozyc Teraz chce wiedziec czy to w ogole wykonalne i czy to ma sens finnansowy
Ewentalny montaz i tak bede zlecal komus bo na parkingu pod blokiem tego nie zrobie, chocbym chcial
teraz potrzeba mi odpowiedzi na w/w pytania
  
 
Cytat:
2006-09-01 11:13:59, Eddek-MKP pisze:
Ewentalny montaz i tak bede zlecal komus bo na parkingu pod blokiem tego nie zrobie, chocbym chcial



Dlaczego nie?
Da się, zapytaj Czeczuna .
  
 
Nie mowie, ze sie nie da, tylko ze nie bede tego robil
  
 
EEEEEEEE.

Kolega adamdn nie rozróżnia KOMBI a kombivar (KOMBI VAN)
zwykłe kombi miało 3,9 czyli jak każdy niemal 1,6 i to nic nie będzie kłamać ani nie trzeba sprzedawać jeśli dobry.

VANy miały most jak w roverku o przełożeniu 4,3 i tylko takowe nadają się do innych "wyższych" celów .

A jak kolega ma szeroki most na tarczach oraz most ze zwykłego kombi i niechce kombinować z hamplami na tyle (co raczej nie jest warte zachodu bębny są lepsze a napewno ręczny jest lepszy) to przekłada pólośki ze swojego rezem z zaciskami i po sprawie. Zero kombinacji

PS. Gdzieś czytałem że kombi van ma inne półosie i łożyska ale jakoś nie mogę tego nikgdzie potwierdzić...
  
 
Taki skrot myslowy
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-14 08:47:08 ]
  
 
Ja mysle o tyle z kombi, bo ile mi wiadopmo kombi ma sztywniejsze resory i grubsze (mocniejsze) poloski. Jesli sie myle to prosze o wyprowadzenie z bledu
Wybiegajac planami daleko w przyszlosc mysle nad 2.0 pod maska i dlatego mysle tez nad zmiana mostu na wytrzymalszy (ten co mam juz zaczyna wyc i w ogole jest za wolny i za dlugi na moje potrzeby czyli 90% przebiegu to miasto). Teraz mam fabryczny od 1.6, a motorek mam 1.5.
  
 
Cytat:
2006-09-01 10:34:03, Eddek-MKP pisze:
Podczepie sie do tematu. Mam caro 94 jeszcze z 4 tarczami i mysle nad wstawieniem mostu od kombi razem z resorami. Czy w ogole da sie takie cos zrobic? Co sie kogos pytam to jedni mowia ze tak, inni ze nie i teraz juz nic nie wiem :| Chodzi mi o to czy: 1) most wejdzie bez problemu? 2) czy resory maja takie same mocowania (do nadwozia znaczyc sie) i w tych samych miejscachczy bedzie trzeba cos spawac? 3) czy hamulce beda dzialac jak trzeba i czy nie bedzie w ogole problemu z przestosowaniem bebnow z tyl gdzie byly tarcze? 4) czy licznik bedzie przeklamywal (kola 185/70R13) i ewentualnie o ile?


1) bez problemu
2) pasują ale są ciut twardsze i ciut wyższe. Prowadzenie sie poprawia.
3) Pompy mają taki sam wydatek. Potrzebujesz tylko przejściówki ze starego przewodu na nowsze. Skoki gwintu. Przejściówki są dostepne koszt ok 3zł.
4) Jeśli masz most od kombi osobowego to bedziesz miał przełożenei 3,9. Do 2.0 akurat. Jeśli od kombi van to bedzie jak w roverze 4,3 - może być za krótko do 2.0 ale akurat do 1.5. Co do prędkości to do każdego przełożenia mostu jest inny reduktor w skrzynię biegów.

Bociek - w każdym kombi były inne półosie i łożyska stożkowe. Łożyska prawdopod. jak w trucku.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
OLO: ciebie chyab an zlocie o to wypytywalem, ale nie pamietam na czym stanelo Dzieki za odpwiedz
[OT] i dzieki za tip o starterze dziala milo i faktycznie czarny i brazowy kabel [/OT]