MotoNews.pl
  

Fotkoradar

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem jak inni LOBowcy, ale ja trochę kulam się Omesią po naszym kraju i choć prezentuje się ona doskonale, to nie zależy mi utrwalać jej pięknego wizerunku na fotkoradarkach. W związku z tym związkiem proponuje stworzenie podstrony dla klubowiczów (a może nie tylko) z miejscami, w których są ustawione "niebieskie oka" na stałe, lub miejsca, w których miśki często podjeżdżają i wystawiają aparaturę. Sam mogę kilka miejsc wskazać a jak mój propos znajdzie oddźwięk, to w przyszłym tygodniu mógłbym nawet fotki z opisem poprzesyłać.
Piszę o fotkoradarach, a nie o nieoznakowanych videach na kółkach, bo taka strona już istnieje (http://www.motodawcy.motormania.pl/radary.html). No chyba że jestem ignorantem i nie wiem, że strona o fotografach już działa, bo czasami to już nawet moje CB nie pomaga.
Ciekaw jestem co klub na to.
  
 
"My tu w klubie" jeździmy przepisowo. Na każdym ograniczeniu zwalniamy. "oni" się tam czają, bo chcą mieć pewność, ze im się uda. Poza ograniczeniami trzymamy się odcięcia. Niektórzy nawet na 5 biegu.
Pomysł dobry ale czy skuteczny? Większość znanych tras ma swe miejscówki do łapania. A video nie przeskoczysz.



[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-06-18 14:13:47 ]
  
 
To nie jest taki głupi pomysł. Jeśli macie TVN Turbo i oglądacie
Top Gear, to ostatnio sprawdzali tam przy jakiej prędkości kamera już nie robi fotek. Dobra wiadomość. Jak zobaczycie z daleka fotoradar to rozpędźcie się do 240 i więcej. Kamera nie robi fotek, bo zawsze musi zrobić dwie i wylicza się z tego średnią prędkość, a przy 240 i wyżej nie zdąży uchwycić 2x auta.
Poza tym moglibyśmy na tej podstrące umieszczać marki, kolor i numery rejestracyjne samochodów policyjnych "po cywilu". Sam mam zapisanych kilka marek i numery blach w Szczecinie i Pyrzycach.
  
 
Ja pier..lę.

Mam nadzieję że to żarty a nie nowy hasko-don-cośtam podobny.
  
 
nie wiem, ale napalony jak los-grande-cośtam
  
 
O właśnie - nie don-cośtam tylko los-cośtam.

A aktywność rzeczywiście jakoś wzrosła ostatnio.
  
 
Cytat:
A aktywność rzeczywiście jakoś wzrosła ostatnio



To przez ten lans w prasie
  
 
Cytat:
Dobra wiadomość. Jak zobaczycie z daleka fotoradar to rozpędźcie się do 240 i więcej.



Czym, F-16 ? No i gdzie ? Na zakretach czy w miescie ?

Cytat:
Kamera nie robi fotek, bo zawsze musi zrobić dwie i wylicza się z tego średnią prędkość, a przy 240 i wyżej nie zdąży uchwycić 2x auta



Moze i nie zdazy. Ceikawe jak wyhamujesz jak ci wyjedzie maluch z podporzadkowanej. Pewnie tak samo jak sie rozpedzisz.


Reszta tak jak Prowo powiedzial.
  
 
a gwoli ścisłości co w Top Gear jak testowali fotoradary to mercem AMG osiągneli 240 i tak były dwie fotki dopiero następnym cudem to jest TVR osiągneli 270 km/h i wtedy dopiero nie było zdjęcia, no ale w sumie trzeba brać pod uwagę że u nas są trochę starszej generacji te przyrządy. Mnie ostatnio w Turku dupneli już na wyjeżdzie ale jeszcze zabudowanu ku..wa, taki gościu się mulił z przodu i nie wytrzymałem,na radarze miałem 128 prędkość czyli licznik mi trochę przekłamuje.
  
 
Cytat:
2004-06-18 14:11:25, Zdroja pisze:
Dobra wiadomość. Jak zobaczycie z daleka fotoradar to rozpędźcie się do 240 i więcej. Kamera nie robi fotek, bo zawsze musi zrobić dwie i wylicza się z tego średnią prędkość, a przy 240 i wyżej nie zdąży uchwycić 2x auta.



dla mnie to rewelacyjna wiadomość szczególnie że licznik mam do 230km/h... a pod maską 1/2 miejsca to wentylator, 1/4 zbiorniczek z płynem do spryskiwania szyby i 1/4 to 1/2 silnika o słusznych rozmiarach...

  
 
Cytat:
2004-06-19 08:20:02, Diro pisze:
na radarze miałem 128 prędkość czyli licznik mi trochę przekłamuje.



Bo standardowo licznik powienien Ci pokazywać ok 10% wiecej, czyli pewnie na blacie miałeś ~142 km/k
  
 
Cytat:
Bo standardowo licznik powienien Ci pokazywać ok 10% wiecej, czyli pewnie na blacie miałeś ~142 km/k



Stary nie pisz bzdur...
  
 
ojoj
  
 
Eh, ja mysle ze powinien mu pokazywac z 50% wiecej, wtedy latwiej bedzie mu 240 przed radarem smignac
  
 
jak zerknołem na prędkościomierz to miałem ok 105 ale to już było jak przylukałem niebieskiego a więc odruchowo zdjołem nogę z gazu myślę że wskazywał ok 110 - 115 a więc licznik mi zaniża
  
 
Rozmawiałem ostatnio na temat fotoradarów z człowiekiem który się "trochę" w tym orientuje i podobno pojawiła sie na rynku ........ czy ewentualnie już dawno była (tego nie wiem) folia idealnie załamująca światło. Przykleja sie takie cudo na numerki, jest niewidoczna a podobno bardzo skuteczna. Koleś mówił ze po zrobieniu totki przez radar na zdjęciu widać tylko biały pasek. Nie chce tu rozsiewać plotek ale ... jeśli jest to prawda to ....
  
 
Ten radar w ToGear to był, jakich nie ma w Polsce.
Tam radar robi zdjęcie dupy samochodu.
Dlatego robi dwie fotki.
U nas robią radary fotke z przodu-boku, takze widac przod i gebe kierowcy.
I tu predkosc jest mniejsza, ta od ktorej nie zalapuje urzadzonko. Pnoc ok. 220
  
 
Chyba najpowszechniejsze są takie wynalazki:
fotoradarek

i weź tu się rozbujaj w mieście, na "rozruszniku" do 250 :]

  
 
Cytat:
To nie jest taki głupi pomysł. Jeśli macie TVN Turbo i oglądacie
Top Gear, to ostatnio sprawdzali tam przy jakiej prędkości kamera już nie robi fotek. Dobra wiadomość. Jak zobaczycie z daleka fotoradar to rozpędźcie się do 240 i więcej. Kamera nie robi fotek, bo zawsze musi zrobić dwie i wylicza się z tego średnią prędkość, a przy 240 i wyżej nie zdąży uchwycić 2x auta.



2 zdjęcia to robią w Anglii, u nas tylko jedno i od przodu nie od tyłu

Cytat:
Poza tym moglibyśmy na tej podstrące umieszczać marki, kolor i numery rejestracyjne samochodów policyjnych "po cywilu". Sam mam zapisanych kilka marek i numery blach w Szczecinie i Pyrzycach.



Nie wiem czy zauważyłeś, ale podałem już adres internetowy z nieoznakowanymi cywilami, dla przypomnienia:
http://www.motodawcy.motormania.pl/radary.html
  
 
Cytat:
U nas robią radary fotke z przodu-boku, takze widac przod i gebe kierowcy.



W zależności od wiekowości (nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje) radaru to są zdjęcia lepsze, kolorowe a których widać facjatę (a pasażer jest zamazany, żeby się nie wydało z kim jedziesz) oraz gorsze, czarno białe, na których widać nr rejestracyjny dopiero po zamianie na negatyw ale wyłgać się i tak ciężko.