Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-06-23 22:47:24 Maniu motor z dieslem to mało spotykany tu motor
ale jakbys użył wyszukiwarki to dużo byś znalzł np to iż jest to motor z bmw. A z tym czerwonym paliwem to może byś sobie odpuścił co? To chyba nie ta generacja na tym jeździ. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-06-23 22:48:16 ] |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-06-23 23:58:06 PiotrS dobrze gada.
Czerwonka fe. A co do bawarii to faktycznie. Coś dużo części syngnowane(trudne słowo ) jest przez BMW.Mam ten pojazd już od roku. Sprawuje się doskonale(silnik), ale słyszałem, że nie jest zbytnio lubiany przez mechaników(częstotliwość występowania tego modelu niska). Ostatnio w warsztacie widziałem taką bez jednego tłoka, z pokiereszowaną klawiaturą i dziurą w kadłubie.Gość szuka części do niej już ze 3 tyg. |
psinthos LOB NET MEMBER SternenFlotte Warszawa | 2004-06-24 00:17:19 Auto jest relatywnie dynamiczne - na niskich obrotach jest DUZO zwawsze niz 2,5 V6. Jezeli trafisz na egzemplarz zadbany, eksploatowany i serwisowany jak nalezy, bedziesz bardzo zadowolony. Moj ojeciec swego czasu posiadal takie auto. Od nowosci do chwili sprzedazy przebyl 220kkm i oprocz korozji nadwozia z autem nie bylo zadnych problemow. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-06-24 19:02:29 Spoko.Ja się mieszczę max.10.5(wg.moich wyliczeń), ale gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że są smoki co cheją nawet 15(automaty )Co do OO. Leć raz dwa do sklepu po dyktę i chlebek, bo czysta też niewiadomego pochodzenia |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2004-06-25 14:35:16
Ehh bez przesady |
kalafior grabiarka na rope gdzies daleko | 2004-06-25 16:11:49
Nie lapcie za slowa ... Opisze to tak: W BMW ten silnik ma 146KM i taka moc powinna byc traktowana jak bazowa dla tego silnika. Defacto silnik w oplu rozni sie drobiazgami. Z turbo diesla mozna wyciagnac ok 20-25% mocy dodatkowo (tak dowiedzialem sie w serwisie bosch w Gdansku). Przy 25% troszke zacznie kopcic bo bedzie mial zbyt bogata mieszanka. Wzrost o 20% to moc 175KM Wzrost o 27% to moc 185KM "Bez problemu" oznacza "bez dodatkowych przerobek auta". Oczywiscie mozna dodac jakis SUPER intercooler i sportowy wydech ale to juz inna bajka. Tak swoja droga to napisze wiecej jak to bede mial u siebie - szacuje, ze tak na poczatku sierpnia cos w tej kwestii bede mogl napisac wiecej (zaleznie od wplywow na konto). Dodam, ze seryjny tuning przez zmiane chipa to 175 KM na dzien dobry. Za dodatkowe "strojenie" na hamowni jest dodatkowa oplata ale i dodatkowe KM. pozdrawiam wszystkich grupowiczow |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-06-25 19:42:51 Kalafior zanim zaczniesz zmieniać chip po wizycie w Boschu w gdansku to wejdz Tu .
Tam siedzą tunerzy, którzy robią to na codzien i z chipów maści chip i box masci box, to mają polewkę. wiec poczytaj i poczytaj. Popatrz, że chłopaki uzyskują z silników vag 130 konnych (niektóre maja spore gifty), 170 koni z dużym wysiłkiem. Potem sprawę przemyśl. Może coś się nasunie na myśl i pojedzisz do nich zamiast do Boscha. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-06-25 20:11:51 177 koniuff przy sprawnym silniku.Ile latek ma twoj dizelek i jaki przebieg?
|
kalafior grabiarka na rope gdzies daleko | 2004-06-25 21:00:37 No cuz, ujme to tak:
Na wstepie to nalezy sie szacuneczek wszystkim grupowiczom !!! No i oczywiscie zwracam honor bezyniakom i gazownikom !!! Potem to ... no coz przyszlo zmiezyc mi sie z brutalna rzeczywistoscia. Z tuningowania mojego diesla nici a to za sprawa dzisiejszych wydarzen. Mianowicie kiedy sobie chcialem "uciec" z krzyrzowki i wcisnalem glebiej pedal gazu (1 bieg 3500 i potem 2) w silniku cos zgrzytnelo i zaczal bardzo rytmicznie i bardzo glosno stukac (!!!). Chodzi na wszystkich cylindrach wiec to chyba nie urwany zawor. Podejrzewam, ze obrucila sie panewka na wale korbowym i czeka mnie remont silnika albo jego wymiana [CENSORED] MAC !!! Przechwalilem mojego dieselka i sie na mnie tpo zemscilo. Doradzcie mi co lepiej zrobic kupic uzywany czy wyremontowac moj silnik. Ile to moze kosztowac. ALE SKUCHA Niech to licho. No nie moge, dobrze ze choc flaszke mam na pocieche ... Mam pare pytan co do remontu silnika ale to porusze w swoim watku. Prosze wszystkich znawcow o wlaczenie sie do dyskusji. dzieki i pozdrawiam PS co to tych danych o tuningowaniu to sa to informacje "zaslyszane". Osobistych doswiadczen jeszcze nie mam (ale to sie moze zmienic i to jedyn a pozytywna informacja w tym poscie ) |
kalafior grabiarka na rope gdzies daleko | 2004-06-25 22:51:03 Tak sobie jeszcze doczytuje rozzalony awaria mojego kochanego dieselka (ale mnie [CENSORED] sukinsyn ) i chcialbym wyjasnic jeszcze jedna rzecz:
i tu pojawil sie wielki usmiech... otoz chcialbym zaznaczyc, ze sa tam slowa "wszystko co mozliwe" w nie "wszystko". Wyjasnie, ze chodzi o auta z rodzaju RENAULT MEGANE Coupe ze smiesznym silnikiem 1,6 115KM i takie tam pimpki jak CC sporting albo auta z pseudo rasowym charakterem. Pewni grupowicze chyba sa mocno poruszeni ale prosze dobrze zrozumiec moje slowa. Oczywiscie do MV6 i tego typu POTWOROW to bede mial start pod warun kiem, ze beda pracowac na max 3 cylindrach ... ech dlugo by tak mozna ... w kazdym badz razie ... strasznie sie zawiodlem na mojej omesi, (co za dziwka). Toyotka pomimo 16 lat nie odwinela mi nigdy takiego numeru ... eee, nawet wodka mi sie skonczyla a do nocnego mam daleko ... Tak na koniec: Jak sprawdzic czy to panewka czy moze cos innego? Jak odkrece miske olejowa i zdejme podstawy korbowodow to bedzie to widoczne? pozdrawiam |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-06-25 23:05:40 łączę sie w bólu....
Wiem co czujesz. Kiedys pękł mi pasek wieloklinowy przy wyprzedzaniu kolumny tirów na poznańskiej... Zero wspomagania, koleiny... A później strach że rozwaliłem pompę przegrzałem silnik...itd,itp.Słowem wyobrazałem sobie totalną masakrę pod maską. Na szczęście skończyło się tylko na wymianie wyżej rzczonego. Nie martw się więc, będzie dobrze |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2004-06-25 23:30:08
a konkretnie:
ja bym tu raczej winił Banditen Motoren Werke a nie Bogu ducha winną omesię nie zazdroszczę |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-06-25 23:39:09 Będziesz Miał Wydatek.
Trzeba było brać jakiś porządny motor. |
kalafior grabiarka na rope gdzies daleko | 2004-06-25 23:53:34 Wiem wiem, to te cholerne BEEMWU, odradzano mi to fowno ale musialem dopiac swego ... eee, oni sie przeciez nie znaja ... no i teraz mam.
Czy do Omegi B pasuje silnik 2,3 TDI od Omegi A? Lubie te silniki i sa nie do zdarcia. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-06-26 01:06:11 Kalafiorrr! Sprzedaj resztki Omy i kup se Vałkę 3000 emvał sześć. Będziesz wtedy zadowolony. Diesel to diesel. Trzeba delikatnie się z nim obchodzić, a nie rwać jakbyś miał w benzynie 3.6 litra. To nie rajdówka ani broń B........ wyścigówka.To tylko trochę szybszy wołek roboczy.A jeśl lubisz diesle to zafunduj sobie tzw. Model C, rok pow.2000 z silnikiem 2,5 z comm.railem. Będziesz miał wtedy 155 koników seryjnie.Dla mnie to całkiem w porz motor. |