POMOCY!! PASEK ROZRZĄDU-STOJE W TRASIE!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Jestem w drodze do zakopanego w Myślenicach nagle siadło mi auto. Zgasł i tyle, na "szczęscie" "pomocny" góral zaoferował holowanie do warsztatu, w warsztacie stwierdzono ze to siadł pasek rozrządu ( omega A rocznik 90 2,0i ), jakie mogą byś skutki takiej awarii i jakie mogą być koszty? W chwili obecnej siedze na dworcu w Myślenicach i czekam na autobus do zakopanego,moze jest jakiś forumnowicz z okolicy który mógłby nam pomóc?

Dzięki za wszystkie posty!

Pozdrowionka

Uziemiony w Myslenicach
  
 
Witam

niestety jestem w Wawie więc osobiście Ci nie pomogę
ale jeśli to tylko pasek to czeka Cię tylko wymiana uszkodzonego na nowy
silnik jest bezkolizyjny więc nie powinno się stać nic poważnego

pozdrawiam i powodzenia
Sagittario
  
 
Cytat:
czeka Cię tylko wymiana uszkodzonego na nowy



+ napinacz.

niestety tez nie mam jak pomoc.

Powodzenia
  
 
Cytat:
2004-09-04 16:05:16, kristo pisze:
Cytat:
czeka Cię tylko wymiana uszkodzonego na nowy



+ napinacz.

niestety tez nie mam jak pomoc.

Powodzenia



Dzięki spadł mi kamień z serca, gościu w warsztacie spiewał coś o różnych rzeczach typu pompa wodna itp. mam nadzieję że w poniedziałek rzecz okaże się błacha i mało kosztowna. Dzięki za pomoc!!!
  
 
Dwu litrowka ma chyba bezkolizyjny rozrzad? Swietna rzecz,pozwala zaoszczedzic na nowe autko
  
 
na 100% bezkolizyjny, w poprzedniej omedze strzelał chyba z 5 razy i jedyne co to wymiana paska... panie, pobłogosław konstruktorów c20ne
  
 



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-09-05 08:53:43 ]
  
 
u mnie rozrząd ma 30k, więc jeszcze drugie tyle pochodzi(jest taka opcja )...podobno(mechanior tak mówił) przy zmianie paska trza było chłodnice wymontować.....ale mi coś się nie chce wierzyć w to...........napewno nastepnym razem to wymienie pasek sam z książką w ręku............ja jeszcze do tej pory nie wiem czy mam napinacz.........podobno silnik mam z 96r i na głowice jest ten rocznik, ale pewno tylko głowica jest z 96. a reszta 88r...numer silnika mam 8 cyfrowy i zaczyna się od 141.....i takie tam..czyli PiotrS nie mam napinacza.........tak??

Dakard........powiedz z ręką na sercu ile przebiegu miał ten Twój pasek.........może być tak, że w C20NE trza szybciej go wymieniać niż pisze w instrukcji

pozdr
  
 
Witam

To że nic się nie stanie silnikowi to prawda tyle że pasek napina się pompką wody a ruszenie jej bez wymiany oringu spowoduje raczej napewno wyciek płynu ( może dlatego OPEL przewidział wyminanę paska razem z pompką wody ?) ale i pasek i pompa to nie wielki "prajs"

Pozdrawiam
Edmund Dantes

*Czy to prawda , że ludzie wstepują do Policji , bo są zbyt głupi żeby pracować w McDonaldzie ? *
  
 
Cytat:
2004-09-04 20:53:21, omegafan pisze:
u mnie rozrząd ma 30k, więc jeszcze drugie tyle pochodzi(jest taka opcja )...podobno(mechanior tak mówił) przy zmianie paska trza było chłodnice wymontować.....ale mi coś się nie chce wierzyć w to...........napewno nastepnym razem to wymienie pasek sam z książką w ręku............ja jeszcze do tej pory nie wiem czy mam napinacz.........podobno silnik mam z 96r i na głowice jest ten rocznik, ale pewno tylko głowica jest z 96. a reszta 88r...numer silnika mam 8 cyfrowy i zaczyna się od 141.....i takie tam..czyli PiotrS nie mam napinacza.........tak??

Dakard........powiedz z ręką na sercu ile przebiegu miał ten Twój pasek.........może być tak, że w C20NE trza szybciej go wymieniać niż pisze w instrukcji

pozdr



Auto było miesiąc temu ściągnięte z niemiec zatem nie mam pojecia ile ten pasek służył. Na liczniku jest 206 kkm i nie mam pojecie ile razy i kiedy był pasek wymieniany.
  
 
Cytat:
2004-09-04 21:03:54, Edmund_Dantes pisze:
Witam

To że nic się nie stanie silnikowi to prawda tyle że pasek napina się pompką wody a ruszenie jej bez wymiany oringu spowoduje raczej napewno wyciek płynu ( może dlatego OPEL przewidział wyminanę paska razem z pompką wody ?) ale i pasek i pompa to nie wielki "prajs"

Pozdrawiam
Edmund Dantes

*Czy to prawda , że ludzie wstepują do Policji , bo są zbyt głupi żeby pracować w McDonaldzie ? *



Zatem czego mam się spodziewać w poniedziałek na ile byś to wyceniał? Pozdrawiam Gorzów, MDM jest ok.
  
 
Pasek w okolicach 50-70 zł , pompka wody 80-150 zł ( zależy od producenta , wymiana ( no cóż to zależy od ułańskiej fantazji mechanika , ale u mnie w Gorzówku kosztuje to od 100 do 150 zl ....... a w MDM-ie nigdy nie byłem ( jestem już za duży )

Pozdrawiam
Edmund Dantes

*Czy to prawda , że ludzie wstepują do Policji , bo są zbyt głupi żeby pracować w McDonaldzie ? *
  
 
Cytat:
*Czy to prawda , że ludzie wstepują do Policji , bo są zbyt głupi żeby pracować w McDonaldzie ? *



vel PiotrS

true...

  
 
Pierwsze dwa numery,(nie będę tlumaczył, które każdy może sobie to znaleźć) silnika to kod fabryki, to dla tych co nie wiedzą.




[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-09-05 00:54:03 ]
  
 
Cytat:

vel PiotrS

true...



POMYŁKA................text .TRUE...nie pisze PiotrS.......chciałem zakozaczyć a sie spaliłem....fuck.za mało śledze forum....ciągle z myślami gdzie indziej to tak jest..hehehe
**dobra nie ważne**

pierwsze 2 to fabryka.......(dobrze wiedzieć....heh).u mnie jest 105.i takie tam...............więc nie mam napinacza......thx PiotrS.kolejna tajemnica rozwiązana

pozdr

[ wiadomość edytowana przez: omegafan dnia 2004-09-05 01:08:22 ]
  
 
Wg. mnie silniki powyżej nr. C20 NE (14) 608701 mają rolkę napinacza i pasek rozrządu 146 zębów , poniżej tego numeru naciąg paska regulowany pompą wodną i pasek 111 zębów.

Jeżeli masz z rolką napinacza to kosztuje ona ok120-160 zł.

Jeżeli miałbyś w poniedziałek jakieś problemy zadzwoń spróbuje Ci jakoś pomóc (504 090 525) Mieszkam ok. 100km od Myślenic


[ wiadomość edytowana przez: ROBERTHO dnia 2004-09-05 22:18:53 ]
  
 
Tak Robert ma rację (z numerami). Jak je zobaczyłem to sie zdziwiłem skąd u mnie tak rozbieżność. Musiałem sobie odświeżyć pamięć (papierową) i się zgadza. Przepraszam mój błąd.
  
 
Kurde swieta,rzecz.Kupujesz auto,obojetnie gdzie i obojetnie od kogo,wymien wszystko,plyny,oleje,wszystkie oleje,filtry i rozrzad.Malo kto mowi ile ma przejechane pasek,czy lancuch.W omie 2 litry to moze nie problem jak trzasnie,ale za to w innych modelach,konczy sie to wydatkiem w kilo zlotych.Rozrzad to swieta rzecz.Znajomy sprowadzil Kadeta 1.8 i jezdzi juz pol roku.Zlal wszystkie wymiany,i co? Jak uslyszalem jego cudo to myslalem ze Diesel,olej,az gesty od przepracowania,pasek wyjechany,ludzie kurde troche wiecej rozsadku i wyobrazni,czy kupujecie takie auta za 2 dni pracy w Polsce?
  
 
ja mam c20ne254.... i nie mam rolki!!
  
 
Olej 25 zajmij się 4....