Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-09-03 18:43:31 Moja rada..... olej to co napisza w 50 najblizszych postach
Róbco chcesz ..... wszystko zależy od tego jak rozwiazesz wlot chłodnicy iwydech....... Jak zaadaptujesz cos ładnego na przód na chłodnice - co spasuje z linią kszla i rure dasz po prawej to bedzie ok ........ Jak tego nei zrobisz i wywalisz otwór z siateczka tuningowa a'la sklep malarski to wiesz ...... Na twoim miejscu brałbym coś z lat 73 - 79 - koniecznie St nie fl...... Aha silnik centralnie czy jak bo wiesz na chromie ciezko wsadzić na tył 1,1 czy 1,2 bez przerabiania belki i klapy - zwykle całosc ukrywa plastikowy zderzak !! |
5n4k3 126 1.2MPi, 200SX Ni ... Łódź | 2004-09-03 19:59:58 kupuj malca chocby el-a pomaluj na ten wymarzony kremowy kolor zakladaj chromy wstawiaj 900 i bedzie lux. [ wiadomość edytowana przez: 5n4k3 dnia 2004-09-03 20:33:35 ] |
RMC Fiat 126p 650 FL Oleśnica | 2004-09-04 00:06:47 Prawda jest taka
1. Najlepiej to chyba kupić oldschoolowego 126, ale zdaję sobie sprawę, że jest to bardzo trudne. Malucha w oryginalnym stanie ze wszystkim co potrzeba (klapa, chromy, listwy itp.) widziałem chyba raz do tej pory. 2. Jeżeli zadowolisz się powierzchowną stylizacją na klasyka to lepiej kupić nowego fiacika i założyć mu chromowane zderzaki i klapę. Te elementy są do kupienia, chociaż nieraz wołają za nie chore ceny. 3. Kupno nowszego auta i gruntowna stylizacja na klasyka, jest bardzo trudna ze względu na duze kłopoty ze zdobyciem wszystkich oryginalnych niezbędnych części. Można mieć szczęście i szybko kupić wszystko ale razem z bratem już ze 2 lata kompletujemy mu zestaw klasycznych akcesorii i jeszcze są braki Skoro robisz swapa to proponuję 2. Będzie ładnie jeździł i wyglądał też. A potem zawsze można polować na kolejne drobiazgi z lat 70tych. |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-09-04 08:30:22 Musisz się zdecydowac alabo klasyk albo swap. Możesz kupić FL'a z dobra blacharką, do tego bambino i chromy a potem szukać innych pierdół typu znaczki, listwy , wycieraczki. Pamiętaj że trudów życia z nowym silnikiem może nieznieść jakiś b.stary egzemplarz. Hamulce pod "stozkami" są słabe nawet dla 600 a co dopiero dla 1,1. Ale swoją droga to bardzo ciekawy pomysł swap-oltimer. Takie moje zdanie. Życzę powodzenia. |
armata F&F Sympatyk CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2004-09-04 08:46:13 jesli kupisz nowsze auto, i przerobisz go na klasyka to kazdy kto sie na tym zna powie ci odrazu ze autko jest nowsze po szerokich błotnikach....starsze wersje miały wąskie. pozatym auto z lat 70' bedzie mialo swoją dusze........i wcale nie jest tak trudno znaleźć takie autko, trzeba tylko dobrze szukać....napewno ci wszycy pomożemy co nie chłopaki?????? :p |
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-09-04 08:50:15 starsze maluchy wyglądały jak na dystansach bo miały węższe nadkola i ranty błotników |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-04 10:23:52 Ciekawe jak załatwisz problem zbyt dużego silnika (przerobione wystające mocowanie) i ukryciem tego pod wąskimi chrom zderzakami... |
macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-09-04 20:39:21 Jak dla mnie to ten pomysł jest dosć kontrowersyjny. Jest to lekkie mieszanie stylów, bardziej zawansowany technicznie SWAP z klasyczna prostatą malucha... Upierałbym sie przy wersji nowa buda z elementami klasycznymi... zal by mi było klasyka na SWAPA A co do duszy to chyba każdy maluszek ma swoją duszyczke Każdy ma swoją osobowśc więc o to bym sie nie martwił |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-04 21:29:26 mnie mojego nie zal |
macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-09-04 21:41:40 Nazik może i masz racje, przecież to Twoje autko. Ja sie jakoś sentymentalnie wiąrze z Klasykami A taki Swap to tak jakby koniec żywota takiego autka. |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-04 21:56:59 wiesz biorac pod uwage ze mamy to autko odkad pamietam i jest to jedyna pamiatka po moim ojcu.....tez jestem z nim zwiazany
mam nadzieje ze na amen ....mimo to dalej podtrzymuje ze nie zal mi.....dostanie teraz nowe serducho hehe to tak jakby komusz serce zmienic....a czlowiek dalej ten sam |
macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-09-04 22:10:42 Hehe no auto niby to samo ale to serce jakieś takie inne i inaczej sie zachowuje Pozdrawiam i powodzenia w pracach przy nim. A ajk skończysz to moze wpadniesz sie pochwalić bo chyba niedaleko mieszkamy |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-04 22:15:57 na razie pracuje na "operacje"
ps. ja bym na stronie zurawia napisal ze szacowane koszta trzeba omnozyc nie rzez 1,5 ale rzez 2,5 wiecie imrezka tu imrezka tam i juz kasy nie mam |
RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-05 08:28:10 Mój SWAP to 126 600 z 76r, a to że niewygląda na ten rok to wina poprzednich właścicieli ale już powoli wszystkie chromy wracają na swoje miejsce, tyle że te stare malce nadają sie raczej do poważnego remontu a nie montowania mocnych silników hehe. |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-09-05 23:23:13 Silnik mój dostałem za friko.......
Jak zobaczyłem cene nowych tłoków ....... ehhhhhh dlatego trzeba myslec nad rozwiertem bo ciutke wieksze tłoki moge miec taniej Dzieki bogu ze ludzie po garazach maja w ciul rzeczy...... Jak policzyłem to remont wyjdzie z 1000 , chłodnica itp porzadnie 1000...... trzeba odkładac i tyle. |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-09-06 00:00:47 Jaki silnik CzuCzu dostałeś za darmo?? 903 czy coś innego, w jakim stanie ?? |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-09-06 00:46:59 Moch a dostałes kiedys cos dobrego za friko - chyba tylko dobry wpie..........
Niestety stan fatalny - ale głowica w miare ok - zima długa czasu duzo ..... |