Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-08-31 22:05:24
To ma jeździć czy wygladać? Masz czym napedzić ten podwójny wydech? 2.0 czy więcej? |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-09-01 09:02:56 Tak da tylko wygląd.Teraz już wiem dlaczego w Poznaniu się tak tunniguje auta .
I moze czasami jakis dymek poleci z drugiej rurki . I rada będą cię ćwiczyć na światłach za ten wydech. Jeśli jeż chcesz koniecznie zrobić wydech dobrze to zób go z kwasówki, raz a dobrze. Ja na twoim miejscu zrobilbym jakis tam wydech a resztę kasy zainwestował. Po czym w przyszłości kupił mocniejsze auto albo drugie do pojeżdzenia od święta do święta. |
CzaRny3000 seria :) POZNAN | 2004-09-01 09:05:40 W B caravan mozna cos takiego bez problemu zrobic ale jest to kombinacja-nie zmiescisz z prawej strony puszki tlumika,musisz za ostatnim tlumikiem zrobic wyjscie na prawa strone i tam umiesicic sama juz koncowke.Nie ma gotowych ukladow wydechowych duo...
|
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-09-02 09:35:03 Nie wywalej katakizatora bo będziesz żałował po pół roku jak ci zacznie wydmuchiwać uszczelke pod głowicą i brać olej.Te silniki 2.0 16V juz tak mają.To juz lepiej kup sportowy katalizator.W poznaniu jest wiele firm i sklepów TUNINGOWYCH takze napewno coś znajdziesz.Mój znajomy prowadzi mały sklepik w/w w Radomiu(ale nie o tym chciałem),miał omege B 2.0 16V i tez go podkusiło wyjąć katalizator.Tyle przejsc przez ten zabieg on z nią miał ze nie polecam tego nikomu.Taka moja rada.
Pozdrawiam. |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-09-02 09:56:02
Możesz to rozwinąć? Dlazcego wywalenie kata ma spowodwoc wydmuchanie uszczelki pod głowicą? Czy gość w miejsce kata włożył cóś innego np strumienicę.? Wiecej informacji, palił gumę? |
OLOBONO Opel Omega B 2.0 16v ... Toruń | 2004-09-02 16:10:50 acha!
no racja, za szybko czytam! ok, a orientujesz sie czy cena jest ok? czy moze mozna to zrobic taniej i lepiej? I czy ktos wie cos o tym "magicznym" stopie, czy koles mi tylko wkretke wali? jeszcze cos chcialem.... aaa! ja tam katalizatora nie bede wywalal, nie to zebym ekologiem byl czy cos, ale slyszalem, ze elektronika wariuje, zacznie mi sie zaswiecac ta przebrzydla pomaranczowa kontrolka, to ma cos do rzeczy z sonda lambda. slyszalem natomiast o przypadkach wydmuchiwania uszczelki pod glowica ale w przypadku zmiany kolektora, a nie wywalenia katalizatora, to ma cos wspolnego z cofaniem sie spalin (o wysokiej temperaturze) i czesto sie to dzieje w Golfach III i w Astrze, pewnie w wiekszosci Niemcow tak czy inaczej nie slyszalem o katalizatorze, to ciekawe, ciekawe.... |
OLOBONO Opel Omega B 2.0 16v ... Toruń | 2004-09-02 16:15:13 jeszcze jedno
czyli jestes pewien ze druga puszka nie wejdzie? Pewnie masz racje ile tam jest miejsca? mam zamiar zamowic ultera, dlugosc 441mm, cholerka myslalem ze wejda dwie puszki, kombinacja z koncowka mi sie nie za bardzo usmiecha! no coz zobacze co sie da zrobic, moze koncowka to jedyne wyjscie? |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-09-02 16:30:02
No nie wiem ja bym jednak zrobil z kwasówki.Powinn wyjsc okolo 2 tys za calość. Tylko czy jest sens w tym aucie? |
kristo zielono/złoty Warszawa | 2004-09-02 16:40:58 pod Warszawa u autoryzowanego przedstawiciela sebringa uslyszalem:
"da sie, ale zmniejszy sie zasieg auta... bo trzeba przerobic bak" nie wiem, czy jest sens... nie lepiej jeden dobry niz dwie dresiarskie pierdziawki? skoro wyrosles juz ze szpanowania... od 5 lat smigam bez katalizatorów i uszczelka ma sie dobrze. To ze spaliny sie wracaja (fala powrotna) to swiadczy o tym ze silnik dobrze "oddycha" nie jest zdlawiony przez serie komorowych seryjnych tlumików. Latwo dobry wydech (pod katem osiagow - bo zaraz ktos napisze, ze to nie pasuje do dostojnej lumuzyny) poznac po tym, ze np przy zmianie biegu, lub hamowaniu silnikiem - strzela (Silnik zasysa powietrze i dochodzi do eksplozji wewnatrz ukladu wydechowego) Bardzo wskazany przy NOS-ie. pozdro |
QNA Już nie Omega. eeeee ... Poznań | 2004-09-02 16:52:38 U mnie też strzela i to jakby się wściekł.
Recepta od początku: wypalone katalityki, oberwane srodkowe tłumiki i wspawane zamiast nich rurki, rury przed ostatnim przejechane po koleinach i z dziurami. Koszt: żadnen przy rasowaniu - jakiś przy sprzedawaniu. No i mocy nie ma za wiele, bo jakoś dziwnie po wyjęciu środkowych i wspawaniu rurek osłabł jak cholera. |
kristo zielono/złoty Warszawa | 2004-09-02 17:14:34 u mnie brak katalizatorów, zamiast 2 srodkowych - 1 bardzo duzy przelotowy, z tylu 1 duzy absorbcyjny z komora rozprezna (1/5 polemnosci)...
wszystko razem spisuje sie rewelacyjnie. ps.: Watek dotyczy wydechu a nie ratowanego sita... Pisze o sprawnym i szczelnym wydechu. |
QNA Już nie Omega. eeeee ... Poznań | 2004-09-02 17:39:59 Nikt tu nie mówi o ratowaniu, chcę wymienić cały układ już od łączenia za kolektorem wydechowym po końcówkę. Ale jeszcze nie teraz. |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2004-09-02 19:03:23
Normalne. Ukłąd liczony jest tak aby wiedzieć gdzie wlozyc 1 tlumik. |
OLOBONO Opel Omega B 2.0 16v ... Toruń | 2004-09-02 22:59:58 a czy ktos kiedys probowal wsadzic np. do zwyklej B 2.0-20.16v uklad od mv6, ktory jest podwojny, z tym ze przy kolektorze wykombinowac jakas zlaczke, no i z tylu wstawic koncowy jakis inny, czy to nie jest kompatybilne? |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-09-02 23:14:25 Chłopie!
Co ty chcesz wyrzeźbić? Układ wydechowy od trójki do dwulitrówki ?????? Przecież trójka ma układ jeden-dwa-jeden. Na cholerę Ci takie opory na wylocie?????? Walnij sobie tak jak starsi (stażem i doświadczeniem) kooledzy Ci radzą i będziesz zadowolony |