Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-07-09 12:46:30 Znajomy chce łyknąć OBROW'skiego oryginalnego BISA. Wiadomo że ma koło 50 koni. Macie jakieś infromacje o nim ? |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-07-09 13:04:05 Byl o nim atrykul w WRC. Bylo to na forum tylko nie pamietam pod jakim topicem
poszukam na dysku bo chyba zgralem |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-07-09 13:21:09 przeslalem ci na maila bo mi serwer nie dziala |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-07-09 13:30:48 Wielkie dzieki. Dostałem. W razie czego moze inni cos mają jeszcze. |
Lo3eK F&F Sympatyk Był Stalowa Wola | 2004-07-09 14:11:06 Zarzuccie to n forum tez bym o tym poczytal |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-07-09 14:39:27 ja ten skan mam wlasnie z forum ale szukalem w wyszukiwarce i nie znalazlem nie pamietam pod jakim tytulem bylo |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-07-09 16:16:05 wez i mi przeslij jak mozesz maskek@wp.pl fajna furka 50 koni. za ile ten bisik jesli mozna tak z czystej ciekawosci ?
jak sie zacznie sypac to czesci nie kupisz |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-07-09 17:45:27 3 000 PLN |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-07-12 12:36:04 Wygląda tak. Jezdzil nim ostatni fabryczny kierowiec fsm Krzysztof koczur. Ma 50 kucy, skrzynię na prostych zebach z krótkimi 2,3 i 4. Jezdzil w rallycrosie. Dodatkowoe info mile widziane.
|
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-07-12 20:22:29 Wyglada normalnie. Ciekawe co mu pod klapka siedzi |
Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2004-07-12 20:35:58 zapewne "normalna" bisowska siedemsetka tylko odpowiednio podłubana |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-07-12 22:54:36 na rajdzie krakowskim bardzo pozytywne wrazenie zrobily na mnie malce i kanciak
no normalnie zakochalem sie....szkoda ze tego wiecej w pucharze pzm'otu nie smiga na jakiej podstawie mozna takie autko wystawic do rajdu? |
Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-22 00:07:07 Ma ktoś coś o tym Bisie ?? |
pawelkwiatek Ford Escort mk6 Warszawa | 2004-09-05 13:58:20 Tyle co mi udalo sie znalesc:
"Ja mam malucha w którym sa nastepujące modyfikacje : 1)zawieszenie -zawieszenie obnizone 30mm i utwardzone (amortyzatory firmy bilstein) -wzmocnione wachacze -wymienione silentbloki na twardsze -poszezony rozstaw kół o 40 mm na osi -zamiast śrub do kół wstawione szpilki 2)hamulce -z przodu hamulce tarczowe nie wentylowane -z tyłu oryginalne bebny -hamulec reczny hydrauliczny -ragulacja ze środka siły hamowanie tylnej osi 3)silnik -zwiekszony stopień spreżania -wałek rorządu sportowy (A-grupwy) -kanały dolotowe i wylotowe dopasowane wraz kolektorami -dostoswane nastawy gaźnika do modyfikacji mechanicznych -odelżony i wyważony cały układ korbowy silnika -wydech typu wolny przelot zaprojektowany do tego slnika (rezonanse itp) -moc mierzona na hamowni silnikowej 48 koni mechanicznych 3)nadwozie -wzmocnine punkty mocowania zawieszenie -nadwozie pozbawine wszelki wytłumień i konserwacji celem zmniejszenia wagi -pełna klatka bezpieczeństwa -zapinki zabezpieczające pokrywe silnika i bagażnika -system gaśniczy firmy sparko recznie uruchamiany 4)instalacja elektryczna -alternator 55 A zamiast 35 A -wskażniki cisnienia i temperatury oleju -obrotomierz -instalacja dodatkowych reflektorów daleksiężnych i szerokokątnych 5)skrzynia biegów -"skrócone"przełożenie główne oraz przełożenia od II do IV. predkość maksymalna na tej skrzyni biegów 140km przy 8000 tys.obr/min I jescze pare pomniejszych modyfikacji by się znało. Acha jest fiat 126 bis) " link -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic87947-30.html |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-09-05 17:47:30 Ten opis to normalnie powala
jezdzilem kiedys troche maluchem (rok czasu do szkoly) z zewnatzr byl to w 100% oryginalny maluch zadnego z******* sylwetki np zaszpachlowana klapa, czy naklejaka "PIONEER" itp. wyroznial się tylko kolami 205/50/13 (tyl) a przod nie pamietam juz ale chyba 155/50/13. Z silnika to zostal praktycznie oryginalny blok (choc nie dokonca) glowica byla od wloskiej wersji splanowana do minimum, tloki, tuleje wymienione na wieksze (chyba od forda to bylo) tak ze silnik mial okolo 1 litra pojemnosci, odchudzone kolo zamachowe, wymieniony rozrzad, troche przerobiony gaznik, wał, wydech. Efekt byl taki ze po 2 latach kombinacji odpalil, zaden polonez duzy fiat nie mial szans po miescie na przyspieszenie, max V do jakiego go rozbujalem to bylo 140km/h lecz po tym balem się jechac powyzej 100 . na oponach 205 bez problemu krecil kolami ... (duzym klopotem byly zabieraki i przeguby, miala zostac wstawiona skrzynia z zawieszeniem od golfa, ale skonczylo się tylko na koncepcji). Jednym mankamentem byla bardzo mala zywotnosc silnika bo co 6 - 7 tys km remont (cisnienie na tlokach 22 atmosfery !!! to i tak cud ze tak dlugo to wytrzymalo), no moze jeszcze jeden mankament spalanie przy bardzo delikatnej jezdzie bylo okolo 5-6l ale jak się przycisnelo to 10l bylo typowe (maluch jezdzil tylko na 98 i v-power99). Po jakims czasie przesiadlem się na opla omege i tak się skonczyla moja przygoda z fiatem 126p. |