Swiece NGK co o nich sądzicie??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam w silniku 903 takie swiece i wydaje mi sie ze jakos za dobrze nie chodza ,prosze o wypowiedzenie sie na temat tych swiec bo nie wiem czy je wywalic i załozyc zwykłe iskry
  
 
Ja śmigam na NGK i jest gicior;] Zresztą tak samo jak i na BOSCH'ach. Kwestia doboru ciepłoty świecy. Reszta to niuanse ale w stosunku do ISKRY to pełna krytyka z mojej strony
  
 
Ja natomiast ze świecami Bosha nie miałem miłych chwil - szybko siadały (może jakieś wadliwe partie były).

Teraz mam NGK i jest spoko.
Iskra też solidna firma, nigdy nie miałem problemów.
Natomiast ze świecami Bosha nie miałem miłych chwil - szybko siadały (może jakieś wadliwe partie były).

W każdej firmie zdarzają się niedoróby...to normalka...

  
 
no mi tez swiece bosha siadaly bardzo szybko, na iskrach chodzilo srednio a najlepiej na NGK wiec cos w tym jest
  
 
na bosha nie ma co patrzec nawet

iskra, ngk sa spoko

teraz jezdze na briskach silver generalnie najlepsze swiece jakie mialem a cena na allegro podobna do iskierek lub ngk dodam ze sa to swiece robione typowo pod gaz (na bezynce tez lepsze dla mnie od iskierek i ngk)
  
 
ja mam magneti mareli i nienazekam/.
  
 
Swiec nie wymienia się od tak.Najważniejsze rzecz to ciepłota świec, jeżeli nie grzebałeś w silniku, nie planowałeś głowicy to zostań przy Iskrach fe65prs, poza tym niektóre świece (nazywane pełzającymi) potrzebują większego napięcia niż daje cewka w 903.
Ja jeżdze na iskrach i nie narzekam, modyfikacje silników kończy się na świecach a nie od nich zaczyna.
  
 
no ja mam glowice splanowana, a swiece dobierane wg. cieploty wlasnie, spoko wiem ze od swiec sie nie zaczyna, magneti mam prpostu za friko i dlatego na nich latam i moge je zmieniac co 10tys.
  
 
jeździłem na NGK i nie narzekałem, teraz mam boshe i też jest gicior......za to naciołem sie na iskarch...wiecej ich nie kupie.
  
 
ja w DFie jezdze na Championach i nie widze powodu aby je zmieniac na inne, nie ma na co narzekac, sa ok
natomiast doswiadczenia z NGKami mam z motocykla - 42-letnia SHLka m11/175ccm na iskrach po prostu nie chce jezdzic, dlawi sie a na NGK nie ma zadnych problemow i idzie jak burza.

-----------------
Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje."
  
 
Cytat:
2004-09-17 19:20:29, jacek_s125 pisze:
ja w DFie jezdze na Championach i nie widze powodu aby je zmieniac na inne, nie ma na co narzekac, sa ok
natomiast doswiadczenia z NGKami mam z motocykla - 42-letnia SHLka m11/175ccm na iskrach po prostu nie chce jezdzic, dlawi sie a na NGK nie ma zadnych problemow i idzie jak burza.



moj fiacior tez smiga na swiecach Champion N9Y, a NGK mialem w CZ-350
  
 
Ja na ngk zrobilem kilkanascie tys km, i nadal chodzą.
Jak kupilem woz to byly w nim boshki ktore tez dlugo chodzily, a jak dupły to obie naraz....

Pomiedzy ngk i boschami jezdzilem na iskrach f95p, i one sie nagorzej sprawowaly, wytrzymaly az miesiac.
  
 
Najlepsze świece do kaszla nie padają nie ma bata. Jeżdze w zimie na B6XXX coś tam coś tam a na lato na B7 coś tam. Polecam poezja w odpalaniu i w trwałości. Jak przeżyły czysty toluen to dają rade pozdro
  
 
Cytat:
2004-09-17 20:14:32, Samael pisze:
Cytat:
2004-09-17 19:20:29, jacek_s125 pisze:
ja w DFie jezdze na Championach i nie widze powodu aby je zmieniac na inne, nie ma na co narzekac, sa ok
natomiast doswiadczenia z NGKami mam z motocykla - 42-letnia SHLka m11/175ccm na iskrach po prostu nie chce jezdzic, dlawi sie a na NGK nie ma zadnych problemow i idzie jak burza.



moj fiacior tez smiga na swiecach Champion N9Y, a NGK mialem w CZ-350


moj fiat tez ma takie swiece
  
 
a jakie sa orientacyjne ceny NGK i BOSCH'ów ?
  
 
NGK tanie a zajebiste!!!! Bosch nie polecam w ciul podrób!!! Tylko NGK albo BERU jedyne właściwe świece. Pozdrawiam
  
 
Który to już raz ten temat
Cytat:
2004-09-17 20:43:47, DaymoN pisze:
Najlepsze świece do kaszla nie padają nie ma bata. Jeżdze w zimie na B6XXX coś tam coś tam a na lato na B7 coś tam. Polecam poezja w odpalaniu i w trwałości. Jak przeżyły czysty toluen to dają rade pozdro

ale żeś nagadał

Jeździłem na boschach(w4ac,w7bc,w8ac),beru(nie pamiętam oznaczeń) i ngk(bp7hs)...do żadnych nie mam zastrzeżeń, zmieniam je co pół roku (zima/lato),więc nigdy jeszcze nie padły
  
 
Cytat:
2004-09-17 20:58:26, KrauzeR pisze:
a jakie sa orientacyjne ceny NGK i BOSCH'ów ?




za NGK V-line nr.4 do 125p/polonez placilem 5,50zł/sztuka, a za nr.2 do 126bis cos 12-13,50zł/szt, co do Bosch to nie mam pojecia gdyz to byly najmniej trwale swiece z jakimi mialem doczynienia w motocyklowych czasach i do samochodu tego badziewia juz nawet nie probuje montowac
  
 
Co do boszy to znajomy mial w misnku i tylko na tym chcial jezdzic a w komarku mial izolator z lat 80 i latal tylko na tym.
  
 
Na NGK śmigam już od roku i jest git ... dobrze działają i jeszcze mnie nie zawiodły