/126p/ Wyrwany kolektor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem jest tego typu ze wyrwal mi sie kolektor i zeby bylo zabawniej to wyrwal sie od strony kabiny a zebym juz w ogole fruwal z radosci to on by na srubie 10 to na co ja mam to teraz przegwintowac > i co z tym fantem zrobic ?
  
 
robiłem głowice ( wczoraj oddałęm) w kturej kolesiowi też urwał się kolektor i koleś tak genialnie rozwiercił to i nagwintował że zrobił dziurke do kanału wylotowego . odradzałem koleśowi jeżdżenie na tym ale on stwierdził że jakoś sobie to zrobi. Nie wiem jak to zrobić (rozwiercić) ale przestżegam jak się przewiercisz do kanału wylotowego to spaliny będą się dostawały do auta ...
  
 
alu w tubce wlac i po sprawie
koszt okolo 20-30zł zalezy gdzie
rozne nazwy

  
 
lol a co tot takiego to alu w tubce ? niech mi ktos powie gdzie w wawie to dostac. ????????????
  
 
hm alu = aluminium a gdzie w wawie to nie wiem
  
 
http://www.argip.com.pl/nowosci/Recoil.pdf
  
 
no to fajo, poszukam tego cuda. a zna ktos jeszcze jakas metode ? odrazu mowie ze wymiana glowicy to odpada
  
 
sa kleje to zalepienia otworu i potem nawiercasz. moim zdaniem nie oplaca sie nic kupowac, jedz do zakladu zeby ci zrobili bo tak to zaplacisz za klej czy to alu w tubce tyle co za druga glowice a zuzyjesz tego tak malo ze nie oplaca sie kupowac na jeden raz. popytaj moze ktos ci za piwko to zalata. a glowice i tak musisz zdjac bo nie nawiercisz otworu jak poszedl od strony budy kolektor.
  
 
Ja oddałem znowu kolejn a głowice ojcowi barka 126....
10 zł nadlanie gwintu w głowicy..... wytrzymałe toto..
20 zł - 2 tuleje - niestety mam wyrabany otwór tak ogromny ze jedyny ptaent to nadlanie......
w sumie 30 zł + 2 nowe kolanka + 4 szpilki i masz pewnosc ze jest ok...
  
 
Hey, moim skromnym zdaniem, lepiej wyciagnąc silnik niz dobierac sie do glowicy, ale to juz kwestia tego czy chce ci sie ustawiac zawory, kupowac uszczellki itp. wyjecie silnika to gora 20 min, ja u siebie podobnie mialem tez mi poszlo od kabiny ja mialem sruby 8 wiec rozwiercilem ale mialem od strony klapy ze mi 10 wysadzilo wiec mialem jakis taki klej ojciec kiedys kupil do klejenia blokow, najpierw poprawilem co nieco gwint napakowalem tego kleju i wpakowalem szpilki, teraz tego nie ruszy ostatnio nawet wyciagalem kolektor i trzyma sie super, zrob sobie szpile to jest super rozwiazanie.
Pozdro
  
 
ja zamiast jakiś różnych klejów polecam "Chester metal". Jest to dwu składnikowa pasta, która po zmieszaniu owych komponentów i pozostawieniu jej na 20 minut zamienia się porprostu w coś tak twardego jak metal. Ile to kosztuje to nie wiem bo dostałem pół puszki (chyba jest 200 g w małej puszcze). Z kolega łataliśmy w jego ładzie 2107 kolektor wydechowy bo miał pęknięty... do dzisiaj się trzyma i odpaść nie ma zamiaru Popytajcie się o to w sklepach bo moim zdaniem warto mieć coś takiego w garażu

Jeśli ktoś się dowie jaka cena tego jest to prosze o jakieś info.
  
 
alu w tubce mark "dragon", cos kiele 20zł za 2 tubki. "glut" epoksydowy , 2 skladnikowy. mieszasz gluta 1/1 , glucisz na glowice tam gdzie trzeba, po niedlugim czasie mozesz w tym wiercic, gwintowac co chcesz. obglucilem tym i oszpilkowalem glowice 2r'a i trzyma franca po dzis dzien mimo ze latwego zycia nie ma
  
 
jest jeszcze cos takiego jak poxilina. Tez po zmieszaniu robi sie twarda jak metal, ale raczej na naprawe gwintu bym jej nie uzyl bo robi sie strasznie krucha...
  
 
poxipol, poxilina(niebieska i "różowa") hermetic i inne zabawki nie sa na takie temperatury jak przy wydechu panuja, poprostu sie gotuja
tak jak mowil Zoltar alu w tubce jest ok
  
 
Zajrzyj do Castoramy. Mają dział z akcesoriami spawalniczymi. Wiem że mają też spoiwa do lutowania pod palniki propan-butan do metali kolorowych. Powinni mieć też alu lut. Kupisz sobie precik-spoiwo i przy pomocy palnika na propan można popróbowac zalać otwór. Albo zdejmij głowicę i umówimy się u mojego kumpla w Warszawie na Jelonkach. Ma warsztat naprawy felg i spawa aluminium TIG-iem. Przyjedziesz to zalejemy dziursko. Zostanie ci tylko to obrobić i nagwintować.
Jakby co to dzwoń,sesemesuj 0 606 22 66 56.
  
 
Dzieki chlopaki za rade, narazie latam z wyrwanym fajnie chodzi jak jakis harley. o tych precikach to wiem, mam dojscie do palnika wiec zaleje sobie sam, dzieki arturw za pomoc, ale mi zalezy zeby miec samochod ktory sie porusza wiec mam weekend zeby to zrobic. Dam rade. Jak ktos zna jeszcze jakis patenty to czekam.
Pozdro dla waszystkich.