E-32 v8 3.0 nie chce odpalić!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jechalem soim BMW E-32 v8 Samochod po zgaszeniu silnika nie chce odpalic.Po probach odpalenia zostawilem samochod(auto dpalalo na 2 sekundy potem gasło)Na drugi dzien auto odpalilo normalnie ,dopiero po zgaszeniu silnika samochod nie dal sie uruchomic .teraz wogole nie odpala.Napewno nie jest nic uskodzone z ukladem paliwowym!
Wedug mnie samochod dostaje na chwile iskre potem komputer odcina napiecie na cewki.
Dlaczego?????
Najwiekszy problem jest taki ze auto zostawilem 900 km od granicy Polskiej!
Może ktos mi pomorze!!!!

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-10-16 14:29:13 ]
  
 
Przyczyn takiej usterki może być bardzo wiele...

Sprawdź czy masz iskre (jeżeli jest cały czas podczas zapalania silnika to raczej sterownik i układ zapłonowy wyglądaja na dobre)

Acha dlaczego pewność że układ paliwowy jest OK ?
Bo przeważnie pompy lubią takie cuda sprawiać

[ wiadomość edytowana przez: stern dnia 2004-10-17 22:56:23 ]
  
 
Układ paliwowy dlatego jest sprawny bo mam instal;acje gazowa(wiec na gazie musi silnik pracowac).
Ja mam podejrzenie ze nie ma iskry!!!!Niestety nie moge sobie pozwolic na jazde do Holandi i nieodpalic auta.Wiec raczej jade z laweta.Teraz juz wiem na 99% ze jest to komputer lub czujnik polozenia walu.
Innych opcji nie biore pod uwage chyba ze ktos ma inne propozycje.
  
 
wiesz baranv8 cos ci radziłem, ale po przeczytaniu twojego posta w innym miejscu wykasowałem moje bezsensowne rady i napisze to samo co radziłes ulikowi87.
Cytat:
Cytat:
ilnik M60 jest bardzo zaawansowana jednostka napedowa i napewno sobie z tym sam nie poradzisz




zapraszam do serwisu.

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-10-18 12:29:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-10-18 12:31:20 ]
  
 
Zapytaj sie ulikowi co mu powiedzialem na temat silnika M60.
Wedlug mnie udzielilem mu wszystkich informacji!!!!!
  
 
nie bedę pytał, bo jeśli chciałbyś by twoje rady dotarły do większego grona uzytkowników aut, to byś je wymienił w tym miejscu. skoro tego nie zrobiłeś, a w innym poscie napisałeś że juz twoja sprawa tez jest wyjaśniona to uważam temat za zamknięty.
a tak na marginesie to napisałeś kiedyś że silnik M60 to skomplikowana jednostka. jednak piszesz
Cytat:
Wedlug mnie udzielilem mu wszystkich informacji!!!!!


skoro w tak krótkim czasie udało ci sie to zrobić to albo to prościutki silniczek, albo ty bardzo mało o nim wiesz.
pozdrawiam elitarny klub e-32 v8
  
 
ej spokoj!!! przejdzcie do mojego watku...tam wam wszystko wyjasnilem [do łukasza i marcina]
  
 
Marcin!!
Prosze bardzo podziel sie swoja wiedza na temat mojego problemu!!!!
Jezeli powiesz mi madry i sensowny powod dlaczego to auto nie chce odpalic codziennie bede robil poklony ku twojej osobie!!
Ale jest to raczej niemozliwe bo pewnie zatrzymales sie na etapie E-28 z lat 80!!!
  
 
Cytat:
Prosze bardzo podziel sie swoja wiedza na temat mojego problemu!!!!


nnie jestem psychologiem i nie bede diagnozował twojego problemu, jednak zmień może forum z motoryzacyjnego na jakieś lekarskie.
Cytat:
Jezeli powiesz mi madry i sensowny powod dlaczego to auto nie chce odpalic codziennie bede robil poklony ku twojej osobie!!


nie oczekuje tego od nikogo. a gdzie napisałem, ze wiem co sie dzieje w twoim aucie, lub w którym miejscu to zasugerowałem?? ciagle mi wmawiasz, że jakies bezsensowne rady dawałem ulikowi i tobie. proszę po raz trzeci o jakis konkretny cytat.
Cytat:
Ale jest to raczej niemozliwe bo pewnie zatrzymales sie na etapie E-28 z lat 80!!!


hmmm. przypomnij mi baran, proszę w jakich latach konstruowano e-32.