Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-01-14 20:30:51 Zeby przy 100 kkm zajezdzic silnik? zdolny jestes. Ja mam przejechane 130kkm i mam silnik w dobrym stanie. |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2003-01-14 21:39:05 Panowie, nie krytykujmy nikogo. Jak jezdzil w miescie to jest to calkiem realne. A kiedy wejdzie w zycie przepis, ze silnik nie bedzie mial numerow i bedzie traktowany jako czesc zamienna? Chyba niebawem. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-01-14 21:59:04 Wcale nie uważam,że 100tys na silniku PN-a to mało.Pod koniec lat 80 wychodziły takie partie silników,że ludziska po 50tys robili remonty...Mój ojciec na takiego trafił,a rajdowcem to on nie jest A który rocznik ten twój Poldi?Osobiście przełożyłbym całość i czekał na zmianę przepisów...Pozdrowionka!
A Fiatol ma już 160tys i śmiga aż miło! |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2003-01-14 22:10:34
Jeśli chcesz tylko przełożyć - bez szlifów to na nic ta robota. Tulei raczej nie "przełożysz" - zupełnie nie wiem jak ma ci się to udać - są przecież osadzane z dość dużym wciskiem. Tłoki wykończą się wtedy się jeszcze szybciej niż stare. Poza tym są to tzw. tłoki zmodrenizowane i są zamienne ze starymi (ale tylko 4 kompletne - nigdy część starych a część nowych)- nie wiem jaki ty model silnika posiadasz i z którego roku. Wał korbowy jest teoretycznie mocniejszy - koreańce go jakoś tam wzmocnili. Głowica ma za mocne sprężyny - przystosowane do hydruliki - ak je w calości zostawisz to będziesz miałbardzo głośno klepiący zaworami silnik. Pozostałę elementu są identyczne i wątpię, żeby były lepiej czy solidniej wykonane. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-01-14 22:27:37
hmm zmiana przepisów. A myślisz czemu ten silnik nie ma prawa rejestracji... |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-01-14 22:32:05 Ups!Faktycznie,olśniłeś mnie.Ale swoją drogą niegłupio by było gdyby jednak silniki nie miały numerków .Może dożyjemy.
A co do przekładania części silnika to zgadzam się z przedmówcami.Trzymajcie się! |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-01-14 22:44:37 Mówicie, że trzeba mieć talent by po 100 000 silnik wykończyć. Mój silnik ma 99000 i już ciągnie nienadzwyczajnie, a jeżdżę naprawdę spokojnie. Jak sprzedawałem swojego DF kombi to po 140 000 był w podobnym stanie jak ten teraz. Tak, że myślę, że to zależy na jaki egzemplarz się trafi. |
loco Polonez Kombi Wrocław | 2003-01-14 23:39:45 A jaki to problem na silniku zeszlifować numer i nabić nowy - swój? Parę lat temu szukałem blok silnika do starego 6-cylindrowego busa. Znalazłem gościa, który miał blok ale bez papierów. A blok wcale nie był kradziony tylko "leżakował" długo w szopie z paroma innymi częściami.
A te numeratory to takie tanie były... |