Jestem nowy. POMÓŻCIE proszę.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam zamiar kupić ESPERO. Rocznik 1997, salon, I właściciel, książka serwisowa, 90 000 przebiegu, silnik 1.5.
Powiedzcie proszę na co powinienem zwrócic uwagę dokonując zakupu??? I drugie pytanie: czy ten silnik posiada metalowy kolektor czy plastikowy - jaką instalację LPG trzeba załozyć????

Dodam jeszcze, że jeździłem już nim i jest spoko - cicho i wygodnie.

Zapomniałem jeszcze napisać, że nie witam się z klubowiczami bo dopiero zamierzam kupić Espero.

Pozdrawiam wszystkich.


[ wiadomość edytowana przez: markij dnia 2004-12-31 12:00:17 ]
  
 
wejdź w link Masz problem? Tu jest rozwiązanie!!! - znajdziesz tam całą masę porad dot. kupywania auta.
  
 
Witam koleteor w 1.5 tak samo zreszta jak w pozostalych silnikach jest zeliwny a co dalej z gazem to ci juz nie powiem bo ja naszczescie nie naleze do grona gazownikow
  
 
Dobra, pociągniemy temat.
Ja w espero 1,5 16V mam instalkę Lowato z kompem Altronoc700, butla w koło 43L.
Instalkę mam od maja 2004 i nie miałem z nią żadnych kłopotów.
Jest rewelka, polecam.
Koszt, w zależności od warsztatu, ja dałem 1600.
Napisz za ile ten Esperacz.
  
 
Esperacz za 9900.
A czy możesz mi jeszcze powiedzieć z jakiego auta pochodzi ten silnik 1.5??? OPEL takiego nie miał - może jakiś japoniec bo przecież DAEWOO raczej swoich silników nie miało.

Pozdrawiam.
  
 
Popatrz na kierownice czy nie jest wyslizgana po 90 tys nie powinna byc lysa. Czy fotel nie chodzi na boki, jak pracuje skrzynia na kazdym biegu przy roznych obrotach. Hamowanie z duzej predkosci - czy nie sciaga, nie ma bicia. Jazda na wprost na luzie.

Kazda zauwazona usterka to podstawa do zbicia ceny.

Pojedz z kims, kto popatrzy na auto chlodnym okiem, mnie brat ustrzegl przed zakupem jednego szmelcu.

Pojedz do ASO (wybranego przez Ciebie, nie wlasciciela) sprawdzic ogolna kondycje autka, bedziesz mial okazje sam wejsc i popatrzec - koszt nie powinien przekroczyc 30 zl.

Z drugiej strony nie ma sensu byc PRZESADNIE wybrednym, niektore usterki nie sa drogie w naprawie.
Idealu nie trafisz, w salonach juz nie ma. 9900 zl jeszcze niedawno kosztowalo CC 700 w dobrym stanie wiec ryzyko nie jest duze a fura na pewno 3 klasy lepsza.

Powodzenia!



[ wiadomość edytowana przez: soop dnia 2005-01-01 14:38:01 ]