Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zbigniew32 BMW Friend BMW E39 Mielec | 2006-05-10 22:28:18 Problem pojawił się kilka dni temu. Wsiadając rano z pracy i włączając zapłon wszystko było okey, ale gdy przekręciłem jeszcze raz by rozrusznik zadziałał, a tu lipa, nic się nie działo. Odłączałem akumulator ale to tez nic nie dawało. Włączałem rozrusznik na krótko, ale to też nic nie dawało, tzn. kręcił się rozrusznik, ale silnik nie palił. Mowa tutaj o BMW 525 TDS e39 z 97r. Pompa paliwowa daje paliwo, na świece żarowe również jest impuls. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie było, auto jezdziło idealnie i nie zawodnie. Odstawiłem do serwisu Skoda auto, ale tam robili go dwa dni i nic. Rozłozyli ręce i nie wiedzą co jest grane. Teraz umówiłem się do serwisu opla, bo oni też mają te omegi 2,5 TDS. Wszystkie bezpieczniki są dobre przekażniki również, cała elektronika była sprawdzana, co to może być? Czy ktoś miał coś podobnego? Na komputerze pisze, że Check ok. Czyżby padł komputer silnika? Proszę o pomoc, z góry dziękuje. |
zbigniew32 BMW Friend BMW E39 Mielec | 2006-05-28 11:18:36 Udało, się wreszcie znaleść przyczynę. Kolega mi polecił gościa. Pojechałem do niego podłączył kupe kabli od silnika do laptopa, i wszystko wyszło, napinacz pasa od strony kierowcy nie działał, jak należy co oznaczało by nie odpalenie poduszek x4, no ale to szczegół, ale też wyskoczyło mu, że immobilizer jest nie sprawny. I to właśnie przez słaby akumulator, co chwile go ładowałem, bo myślałem, że wymienię go dopiero na zimę, że jeszcze ten sezon na nim przejezdze, jednak moja oszczędność, nie okazała się słuszna . Dałem do wyspecjalizowanego mechanika (prawdziwego mechanika). Po sprawdzeniu, powiedział, że immobilizer całkiem siadł (zmarł). A komputer silnika, musi widzieć immobilizer aby auto odpaliło. Także nie wiem co robić. On się z tym już boryka 2 tygodnie, mam już tego dość. Jak narazie udało mu się uruchomić rozrusznik, ale co z tego jak paliwo nie idzie do wtryskiwaczy. Na allegro nie ma do kupienia immobilizera. Mam 3 sztuki kluczyków, ale to też nic nie daje. Akumulator już rzecz jasna wymieniłem na nowy, ale mądry polak po szkodzie. Może macie jakieś adresy lub telefony do gości, którzy mieli by immobilizer do BMW E39 525 TDS? Z góry dzięki.
I ostrzegam, jeżeli macie słaby akumulator to odrazu go wymieniajcie, a jeżeli już chcecie ładować akumulator, to wyciągajcie go całkiem z auta. Bo póżniej tysiąc problemów, i szkoda pisać co więcej. I Tyle dałem pieniędzy za auto, a musze jezdzić peugeotem 309 z 89roku . Wkońcu BMW, będziesz miał wydatki , jeżeli jeszcze raz mi się coś zepsuje to podziękuje serdecznie za ta markę. |
zbigniew32 BMW Friend BMW E39 Mielec | 2006-06-14 22:38:27 Mechanik wreszcie zrobił, tak jak należy. Wszystko mnie kosztowało ok 400zł wraz z dodatkowymi zabezpieczniem auta, ponieważ immobilizer musiał być ominięty. Auto śmiga, ale widzę, że co chwile się coś pierdxxx. |