Niesmiertelny alternator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem ze temat juz byl poruszany ale po tym co wyczytalem ciezko mi ocenic czy wine ponosi mostek czy tez zle naciagniecie paska(u mnie w 22.0 chyba jest samonapinacz??) czy tez lozysko...
w silniku wyje cos niemilosiernie, tak jakbym mial turbo i silnik zasysal ogromna ilosc powietrza, zadne kontrolki mi sie nie zapalaja, na wolnych obrotach tez nic nie wyje/swiszczy, halas zaczyna sie pojawiac przy okolo 1500obrotw i nasila sie wraz z ich wzrostem...
zaraz pojde do garazu pomierze napiecia ale moze ktos ma jakeis porady??
dzieki bardzo
pzdr
arek
  
 
problem juz rozwiazny...
po zmierzeniu ze auto laduje 14,2V zdjalem pasek od klimy i szuemienie ustalo
okazalo sie ze lozysko w napinaczu od paska klimy juz do niczego sie nie nadaje...ktos wie jaki rozmiar powinno miec to lozysko?bo obawiam sie ze srodkowa jeego czesc jest uz na tyle wytarta ze nie da sie go pomierzyc...
dzieki
  
 
mierzyć,raczej nie pomierzysz.odczytaj symbol z pokrywek na bokach łożyska.Samo łożysko kosztuje 9 zł ( cały napinacz 160 zł)
  
 
na lozysku jest tylko napisane "KOREA KBC 6301DT"
160zl to troche sporo tymbardziej ze nie jest to samonapinacz tylko kawalek blachy ze zwyklym kolkiem na lozysku...
  
 
Sam odpowiedziałeś sobie na to pytanie łożysko to 6301 kup z luzem do dużych obciążeń.
Pozdrawiam
  
 
łożysko jest z dwoma rodzajami pokrywek.metalowymi i plastikowymi.Nie ma znaczenia z jakimi kupisz.Ważne,żeby ich nie uszkodzić przy montażu.Nowe najlepiej wbijać przy pomocy starego łożyska.