Zegary w e34!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć. Mam problem z zegarami w bmw 525 e 34. Jak jest zimny silnik to zegary mi nie działają. Jak pojeżdże troche to zaczynają się poruszac i wariują. Wcześniej jak pojeździłem troche robiłem test zegarów i działało później wszystko dopóki nie zgasiłem silnika. Teraz to test im nawet nie pomaga. Kręcą się jak chcą i strasznie mnie to drażni. Z góry dzięki za każdą pomoc.
  
 
miałem robić nowy temat ale nedzias mnie wyprzedził, mój problem jest podobny, tzn. wczoraj jak jechałem dłużej niż zwykle, zegary z biegiem czasu coraz częściej przestawały działać, ale tak na 5-10 sekund. I zauważyłem pewną zależność, tzn. Jak prędkościomierz przestawał działać, to i ekonomizer nie działał, obrotomierz działa non-stop, poziom paliwa też nie podaje dokładnie, są przekłamania, tzn np na dłużej się zatrzymuje przy 20 litrach, albo wlewam do baku 30 litrów bedąc na rezerwie a po zatakowaniu pokazuje mi 55 litrów, temp jest cały czas w pionie ale czasami lekko jakby sie luzowała i wracała do pionu, tzn opadnie o pół centymetra i odrazu wraca, i w drugą strone jest tak samo, zaznaczam że te wszystkie objawy nie sa non-stop tylko czasami. Słyszałem już wcześniej, że prędkościomierz bierze impuls z cewki(?) jeżeli dobrze pamietam. Czy samo wykręcenie zegarów i przeczyszczenie styków i wtyczek może poprawić działanie? pzdr

PS: Właśnie po co jest test zegarów i jak go wykonać w E30


[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-04-25 12:40:55 ]
  
 
Cytat:
Właśnie po co jest test zegarów i jak go wykonać w E30


w tym modelu nie da rady zrobić tego testu. co do działania zegarów i innych wskaźników to proponuję sprawdzić masę wchodzącą do zegarów.
pozdrawiam
  
 
Może to być kwestia tego że gdzieś brakuje styku ale i również elektroniki w samych zegarach - może coś już pada
  
 
Sprawdzałem wszystkie kostki i przeczyściłem. Przy moście tez sprawdzałem. Zaczeły działac, ale tylko na chwile przy 200km/h.
  
 
Myślę, że E30 mają już to do siebie, że są niewielkie przekłamania w zegarach. Miałem już 3 sztuki (tak tak, pierwsze jakie były w aucie byłty padnięte prawie całkiem; zmieniłem na inne ale okazało się, że są z 6cylindrowca i ma przekłamania na obrotach Nabyłem w końcu te które mam obecnie i jest dobrze ale nadal są niewielkie przekłamania np. co do poziomu paliwa).
Mam to samo co Ty Jeztom, naleje np za 30 zł od rezerwy i poziom paliwa wskakuje mi prawie na 20 litrów (hehe szkoda że tak się nie da). Jak następnym razem odpalę auto to już pokazuje znacznie mniej itp.
Chyba dopiero w E36 zrobili idealnie wskazujące zegarki
  
 
Cytat:
2005-04-25 12:36:59, Jeztom pisze:
zauważyłem pewną zależność, tzn. Jak prędkościomierz przestawał działać, to i ekonomizer nie działał,
zaznaczam że te wszystkie objawy nie sa non-stop tylko czasami.


jeżeli wariuje ci prędkościomierz,to siłą rzeczy ekonomizer równierz przestaje działać ponieważ jest zależny od prędkościomierza aby wyliczyć spalanie przy danej prędkości.
u mnie było identycznie wymieniłem impulsator przy dyfsze i jest idealnie.co do wskaznika paliwa to wydaje mi się że masz zużyty czujnik i może on się przycinać(poszukaj na allegro,groszowa sprawa)