MotoNews.pl
  

TOYOTA COROLLA 1.6 Gli KODY BŁĘDÓW

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto tam moze napisac mi kody bledow NO wogole dajcie mi wszystko o kodach bledow po polsku nie po angileksu

[ wiadomość edytowana przez: Arekmistrzunio dnia 2006-03-19 16:43:22 ]
  
 
Witam

Prosze
Wtyczka diagnostyczna: 1 = TE1 lub T 2 = E1
Odczyt- Włączyć zapłon. -Podłączyć końcówkę 1 do końcówki 2. -Na lampce kontrolnej silnika pojawiają się kody błędów.
Resetowanie-Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik ECU na co najmniej dziesięć sekund. -Można również odłączyć akumulator (utracone zostaną też inne dane: radio, zegar, itp.).
Sygnał-Cyfra 1 (pozycja dziesiętna): Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 1.5 sekundy. -Cyfra 2 (pozycja jedności): Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 2.5 sekundy. -Po ostatnim kodzie następuje przerwa, lampka gaśnie na 4.5 sekundy. -Następnie powtarzana jest cała seria kodów błędów.
Kody błędówCiągłe migotanie lampki kontrolnej silnika: kody błędów nie są zachowywane w pamięci urządzenia ECU.
11 Chwilowo otwarty obwód napięcia zasilania ECU lub przekaźnika EFI.
12 Brak sygnału obr/min. lub zwrotnego położenia odkorbowego w czasie uruchamiania.
13 Brak sygnału obr/min. przy pracy silnika powyżej 1500 obr/min.
14 Brak sygnału potwierdzenia (IGF) z modułu zapłonu.
21 Niski sygnał z czujnika tlenu.
22 Brak sygnału z czujnika temperatury chłodziwa.
24 Brak sygnału z czujnika temperatury powietrza.
25 Czujnik tlenu pokazuje mieszankę ubogą.
26 Czujnik tlenu pokazuje mieszankę bogatą.
31 Brak sygnału lub brak napięcia zasilania na czujniku ciśnienia bezwzględnego w kolektorze lub masowym mierniku przepływu powietrza.
32 Brak sygnału lub brak napięcia zasilania na czujniku ciśnienia bezwzględnego w kolektorze lub masowym mierniku przepływu powietrza.
34 Ciśnienie na turbosprężarce.
35 Ciśnienie na turbosprężarce.
41 Przełącznik biegu jałowego i szerokiego otwarcia przepustnicy lub czujnik położenia przepustnicy, obwód otwarty lub zwarty.
42 Brak sygnału z czujnika prędkości pojazdu.
43 Brak sygnału rozruchu.
51 Brak sygnałów z przełącznika biegu jałowego, neutralnego i układu klimatyzacji do ECU w czasie odczytu kodów błędów.
52 Obwód czujnika stukania otwarty lub zwarty.
53 Regulator detonacji w ECU poza zakresem lub uszkodzony.
54 Chłodnicę międzystopniową.
71 EGR.

Pozdro
  
 
Hmmm...
  
 
Kody błędówCiągłe migotanie lampki kontrolnej silnika: kody błędów nie są zachowywane w pamięci urządzenia ECU. - ja tak mam ze jak w kostce diagnostycznej zrobie zwore to kontrolka mruga mi non-stop bez zadnych przerw i nie moge odczytach błędów - co moze byc przyczyna takiego zachowania ????
  
 
Witam

Jeżeli kontrolka mruga cały czas bez przerwy to znaczy , że komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Może być, że padł jakiś element, który nie jest monitorowany przez kompa i nie pokaże tego na kontrolce.

Pozdro
  
 
Cytat:
2006-03-21 23:13:49, marcinstarletka pisze:
Witam Jeżeli kontrolka mruga cały czas bez przerwy to znaczy , że komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Może być, że padł jakiś element, który nie jest monitorowany przez kompa i nie pokaże tego na kontrolce. Pozdro


A czy jest mozliwość że padł komputer i dlatego nic nie wskazuje?? dodam że cały czas pali mi się pomaranczowa komtrolka na economizerze i mam podwyzszone spalanie - jak mozna sprawdzic czy komputer działa??
  
 
Cytat:
2006-03-22 19:41:11, Romlat pisze:
[...]dodam że cały czas pali mi się pomaranczowa komtrolka na economizerze i mam podwyzszone spalanie[...]



Sprawdź wężyk podciśnienia do czujnika.
Jakby komputer padł to byś nie zapalił.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-03-23 11:58:30, Perzan pisze:
Sprawdź wężyk podciśnienia do czujnika. Jakby komputer padł to byś nie zapalił. Pozdro.


Sprawdziłem, są dobre - juz sam nie wiem co sprawdzac - zima dała mojej rolce po d...e