[escimo] W końcu gleba :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W końcu postanowiłem coś pogrzebać w moim ukochanym Escorcie. Nie jestem jakimś mechanikiem, ani mistrzem w tuningowaniu samochodów, ale pokaże co na razie mam i co mam w planach mieć.
Tak więc jak niektórzy wiedzą moje autko to Escort MK7 Kombi z 1995 roku. Silniczek standard 1.6, 16V, 90KM, zasilany instalacją gazową tzw. pólsekwencyjną firmy BRC. Zawieszenie jak na razie standard, felgi aluminiowe firmy Arospeed 17". Zawinięte na nich oponki 215/45 przód i tył. Z przodu oponki Good Year F1, tył jakiś chiński no-name Teraz trochę o audio: od cb-radio Sunker II + antenka firmy lemm o długości 1,5 m. Do słuchania muzyki radyjko JVC z mp3 (modelu nie pamietam) + głośniki przód DBS + cykacze jakieś śmieszne, z tyłu leży tuba Blaupunkt GTt 1200 - 600W + wzmacniak Voice Kraft VK 18 1200 W... To by było na razie tyle co w nim jest. Pora na kilka zdjęć, które większość osób już widziała:





No a teraz moje ostatnie zakupy, po założeniu podziele się wrażeniami
Tarcze hamulcowe EBC TURBO GROOVE + klocki hamulcowe EBC Green Stuff
Foteczki:




No i to by było tyle Zapraszam do oceniania.

PS. Od razu mówie, że nie mam w planach nic grzebać przy silniku, bo:
1. Nie znam się na tym
2. Mało jest części
3. Swap na inny silnik odpada, bo ten się sprawuje super i żal
4. Interesuje mnie bardziej wygląd ;P


[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2009-04-24 09:04:21 ]

[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2009-08-06 06:39:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2010-04-26 10:08:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2010-05-02 10:55:49 ]
  
 
muszę przyznać,że kółka są całkiem fajniutkie - sam bym przygarnął
 
 
fajne combi widzialem na zywo
hmmm a to ostatnie zdjecie alu to jakbym je gdzies widzial wczesniej
mozna combi naprawde fajnie odwalic,podrzuce potem kilka fotek i rad jak bede na chacie
pozdro
  
 
ta ostatnia fotka... nie mogłem jej nie dodać za ładnie się prezentował, żeby fotkę ukryć
  
 
widać, że autko zadbane co do 4 pkt. to według mnie daj małą glebkę (myślę, że 40/40 styknie), z tymi felami napradę ładnie się prezentuje, kierunki w nadkolach na białe/dymione i zderzaczek przód pod kolor, zegarek na biało i wskazówki w nim na czerwono maznąć to na tyle z mojej strony
powodzenia w modach
  
 
tylko uwazaj bo to wciaga ,jest jeden klubowicz który zarzekał sie ze on tuningu nie bedzie robił,a dziś szaleje po calości(czyt.SNALE)
  
 
co do zegarka to proponuje zakup oryginalnego bialego zegara ghia
ZEGAREK
zawsze chcialem taki ale do mkVI nie da rady
Cytat:
2008-07-10 09:56:30, YaReQ pisze:
widać, że autko zadbane co do 4 pkt. to według mnie daj małą glebkę (myślę, że 40/40 styknie), z tymi felami napradę ładnie się prezentuje, kierunki w nadkolach na białe/dymione i zderzaczek przód pod kolor, zegarek na biało i wskazówki w nim na czerwono maznąć to na tyle z mojej strony powodzenia w modach





[ wiadomość edytowana przez: JarcioFordzik dnia 2008-07-10 10:08:30 ]
  
 
Białe kierunki już mam zamówione, gleby na razie nie będzie bo fundusze się skończyły przez te tarcze, a co do zderzaka to wstępnie już jestem umówiony u znajomego na malowanie, ale wstrzymuje się jeszcze bo myślę czy nie zrobić czegoś w przednią maską. Za dużo odprysków ma i myślę trochę nad innym kolorkiem, np czarny mat, albo czarna perła...

JarcioFordzik: thx za znalezienie Dziś biegam trochę na allegro i właśnie mi oszczędziłeś czasu

[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2008-07-10 10:10:57 ]
  
 
ładnie ładnie, byłem bliski zakupu tego kompletu ebc ale jak mi powiedzieli cene za 260mm to mi się głupio zrobiło.
w dobrą strone iedzie bo zdala od village style.


-------------
p.s
Nigdy nie waż się powiedzieć, że masz coś lepsze od remika !
  
 
Ładnie ładnie Gdzie kupiłeś te alu ? I za ile ? Bo tak patrze to na Allegro nie ma
  
 
Alu przyjechały z UK, pochodziły z jakiegoś Mitsubishi Evo, znajomy je sobie przywiózł, ale sprzedał swój samochód osobowy a na Peugocie Partnerze nawet z dystansami dziwnie wyglądały, więc odsprzedał mi je. Razem z oponami wyszło mnie to 1500zł, ale niestety zbieżność miałem przestawioną i niestety poszło po miesiącu 1000 zł na nowe oponki na przód. Co do zestawu ebc to cena rzeczywiści boli, ale na felgach 17" przy dużej prędkości ciężko wyhamować na standardzie. A nie chciałem robić żadnych przeróbek z mondeo Przydały by się jeszcze przewody i zaciski nowe, ale to na potem zostanie ;D

Korzystając dziś z dnia wolnego postanowiłem założyć zakupiony sprzęcik Fotki zapodam pod wieczór. Udało mi się także rozwiązać problem dlaczego na LPG auto zachowuje się normalnie, a na benzynie do 3000 obrotów strasznie się dusi i nie reaguje praktycznie w ogóle na gaz... Ale ta historia musi poczekać


[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2008-07-10 18:55:03 ]
  
 
Cytat:
2008-07-10 18:50:36, escimo pisze:
Udało mi się także rozwiązać problem dlaczego na LPG auto zachowuje się normalnie, a na benzynie do 3000 obrotów strasznie się dusi i nie reaguje praktycznie w ogóle na gaz... Ale ta historia musi poczekać



Chętnie posłucham
  
 
A więc z tym duszeniem to było tak... Fordzik sobie postał cały miesiąc w garażu, bez odpalania, bez otwierania, bo wyjechałem na delegację. Po równych 30 dniach wsiadłem do niego, tryk i chodzi Pomyślałem super, wychechałem z garażu było ok. No to pora przerzucić na LPG... I?? Działa. No to sobie dalej myśle SUPER Pora wyruszyć na trasę. Jadę i jadę, zauważyłem że dostał trochę "muła" przez to stanie. Więc wrzucę go znowu na benzynę, żeby było OK, a tu niespodzianka. Kicha strzela, dusi się. Tak więc problem należało rozwiązać. Pierwsza myśl, głupia trochę... Paliwo zwietrzało. Dolałem mu na shellu V-Power za 50złociszy.
Efekt - brak. Druga myśl: filtr paliwa. Tak się składało, że miałem też olej wymienić, to przy okazji wymienię filtr paliwa, który leży już bezużytecznie w kartonie od pół roku. Dodam tylko, że filtry zawsze kupuje oryginalne - motocrafta. Wymieniłem, odpaliłem... Efekt - brak. Trzecia myśl - świece albo przewody. Podjechałem do sklepu, kupiłem komplet świec i przewodów, motocrafta ma się rozumieć, zrobiłem przerzutkę. Efekt - brak... No i w tym momencie zacząłem się łamać... pozostały mi 3 rzeczy... Sonda lambda, pompa paliwa i wtryskiwacze... Nie wiedziałem od czego zacząć więc zostawiłem sobie ten temat, że zajmę się nim później po wymianie tarcz. Zamawiając je na ford-sklep zauważyłem też, że pojawił się tam filtr powietrza motocrafta, więc dorzuciłem go do zamówienia. No i tak dnia dzisiejszego podczas przekładania tarcz i klocków stwierdziłem, że przy okazji można by było wymienić filtr powietrza. Po wymiance odpalam samochód, co zauważyłem. Działa normalnie na benzynie. No to hurra. Ale czemu? Bo nie podłączyłem przepływomierza... Cała wina tkwiła w nim... Ale korzystając z tego, że mój wujek robił swapa u siebie w escorcie i został mu stary silniczek, to zaraz u mnie poszedł swap przepływomierza. No i to cała historia... A oto sprawca całego

zamieszania z benzynką:



A teraz tarcze i klocki...
Przed założeniem:


I po założeniu:







Zapomniałem dodać... Hamulce... Na razie na dotarciu, różnica jest znacząca, ale rąk jeszcze nie łamią przy hamowaniu Ale oprzeć się o fotel ciężko

[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2008-07-10 23:12:45 ]
  
 
ledwo te tarcze widac przy tych kolkach, trzeba bylo wymieniac na cos wiekszego

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
ile za te tarcze zabuliłeś??? i gdzie je kupiłeś???
  
 
zenq: wiem, że dziwnie to brzmi, a jeszcze dziwniej wygląda na zdjęciach ale nie chciałem większych. Na żywo lepiej się prezentują

many_xr3i: http://ford.sklep.pl/sklep,1502,,,03,,pl-pln,175051,0.html zobacz sam za ile... Nie robię kryptoreklamy czasem Tam kupiłem, były sprowadzane na zamówienie Cena była wtedy troszkę niższa. A z tego co się orientuje to warto tylko do tych tarcz stosować klocki EBC... Ja mam z serii green stuff, ale myślę że jak się zjadą to założę red stuff - ceramiczne. W yellow nie będę inwestował bo to są klocki już typowo racing

edit: linka złego podałem, ale tam właśnie kupiłem te tarcze

[ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2008-07-10 23:29:43 ]
  
 
ojojoj ale masz kabli pod nogami
  
 
Cytat:
2008-07-10 23:30:35, Durex pisze:
ojojoj ale masz kabli pod nogami



A się ich trochę nazbierało. Jutro ostatni dzień wolnego więc może uda mi się trochę je tam pochować. Zobaczymy jak z czasem wyjdę Jeszcze muszę ramkę od radia nową wstawić bo przy starej mam zatrzaski połamane i mi wypada jak przyspieszam
  
 
cb radio nie obijasz kolanem ?

u mnie cb tak wyglada radyyjooo


tylko ze jak widac - glosnik jest zabudowany i trzeba bylo podpiac zewnetrzny...ktory teraz jest gdzies indziej niz na fotce
zasilanie podlutowane do zapalniczki w srodku

[ wiadomość edytowana przez: Durex dnia 2008-07-10 23:42:30 ]
  
 
Moje za Chiny nie chciało tam wejść... A nie chciałem psuć miejsca na kasety. CB jest ułożone w taki sposób u mnie, że nie obija mi się noga (smutne wrażenia po renault clio III 1.2T - nigdy nie kupujcie tego samochodu ze względu na wykończenie wnętrza), a do tego jest pod ręką.