Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pippen Miłośnik FSO FSO 1500 ME+LPG nie ma to jak drifcik | 2004-06-21 18:57:09 looknijcie na te zdjecia fso 125p |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2004-06-21 19:04:17 Ładne kwiatki tylko szkoda że nic nowego
strona i zdjecia znane od kilku lat |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2004-06-21 19:09:49 |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-06-21 19:11:54
|
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2004-06-21 19:13:23 Kurczę, myślałem ża was zaskoczę
A kto wie, co to dokładnie za model? |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-06-21 19:20:46 to było zwykłe 170 ps-ów na dohcu |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2004-06-21 19:24:28 Tylu specjalistów a nikt nie wie
Taki wstyd |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2004-06-21 19:45:49
Poczekaj jak Pagan to zobaczy to przetłumaczy i będzie wszystko wiadomo |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2004-06-21 20:21:43 uuu tak szybko się poddajecie??? |
FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-06-21 20:47:01 Polonez 2000 Rally
3 maja 1978 roku odbyła się oficjalna prezentacja Poloneza, ale już w lutym tego przystąpiono do prac nad przystosowaniem tego samochodu do sportu. Zespół inżynierów w składzie Wojciech Rogalski, Jerzy Stachnik, Jacek Bartoś podjął prace nad zastosowaniem silnika o lepszych parametrach. Wybór padł na silnik FIAT 132 C 2000 (1995 cm) z dwoma gaźnikami Weber i dwoma wałkami rozrządu w głowicy. Po dokonaniu wielu przeróbek jednostki napędowej jej moc podwyższono z 86 kW (117 KM) do 125 kW (170 KM) przy 7100 obr/min. W samochodzie można było stosować skrzynie biegów z trzema zestawami przełożeń, cztery przełożenie przekładni głównej (od 4,1 do 5,375) oraz trzy typy zawieszeń: Rallye - standardowe, Monte Carlo - wyścigowe i Safari oraz Akropol - terenowe. Powiększono zbiornik paliwa do 72 dm3. W stanie gotowym do drogi Polonez 2000 Rally grupy 4 miał masę 1140 kg. |
FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-06-21 20:57:31 W ostatniej linijce mojej wypowiedzi jest Polonez 2000 Rally grupy 4
Drugi Tymbark. Jak się cieszę |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2004-06-21 21:00:51 Jak dobrze widzieć, że jeszcze ktoś czyta takie rzeczy
A nie tylko silniki, wałki, zielone kabelki.... |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2004-06-21 21:03:47 Fiacior masz jeszcze ochotę na trzeciego Tymbarka? |
FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-06-21 21:38:35 A masz w zanadrzu jeszcze jakieś zagadki? |
pippen Miłośnik FSO FSO 1500 ME+LPG nie ma to jak drifcik | 2004-06-21 21:57:58 mmm....chodzi o Jarosiewicza.. |