Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2004-12-09 07:14:49 Drgania to ma chyba kazdy powyzej setki.Ja tesh mam ale u mnie to wina opon Uniwersal Dembica kaza opona z innej karetki no i mam amortyzatory wyrabane.Ja jak mam 140 to sie boje wiecej leciec.Jak na spocik do Uniejowa sadzilem to przy 140paru czulem jak mi tyl tanczy hehe ale ja sie jush przyzwyczailem |
bziku FORDOLOT MK7 1.6 16V Sko-Kam; Braniewo | 2004-12-10 18:11:48 Witam!
Mam problem bardzo podobny do twojego z tymi drganiami. Zarówno na letnich miałem drgania (małe) i na zimówkach także (i tu wydaje mi się, ze bardziej). Pojechałem na stacje diagnostyczna, gdzie mi wytrząsali auto, ale nic to nie wykazało złego, tzn. diagnosta stwierdził, że wszystko jest OK, a winy należy szukac w kołach. Byłem tez dziś u wulkanizatora, pozamieniał mi oponki z felgami wyważył jeszcze raz. Zobacze jak wyjade na trase. Zapierał się, ze napewno koła sa OK, a jak bedzie nadal dostawał "drgawek" to pojedzie ze mna do jego znajomego mechanika i sprawe obada. Słyszałem, że to też mogą byc piasty, ale tego na 100% nie wiem. Jak będe wiedział co było to napisze. Pozdro |
Inferno Sympatyk FEFK Galaxy, Citroen C5 Kaletnik | 2004-12-13 10:54:01 A u mnie ustaly wszystkie drgania po wymianie lozysk na przodzie, podkresle ze nie wyly i nie stukaly dlatego zajelo mi zlokalizowanie usterki 2 miechy
|
rob_cox Ford Escort Mk7 Białystok | 2004-12-13 16:01:15 Jk oponki stare wiekiem to mogą dostać "weża" |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2004-12-13 19:50:39
W zasadzie wszystko, co może mieć wpływ, koledzy wcześniej już podali. Czyli musisz sprawdzić 1. Opony (wyważenie, felgi czy są proste). 2. Łożyska 3. końcówki drążków (to one bardzo często dają własnie dragania w okolicach 120-140 km/h). Najczęściej złe wyważenie kół przednich bije po kierownicy, a tylnych powoduje drgania ostre budy. |