Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2006-05-01 13:10:56 Co do mentalności ludzi to fakt, zapewne wielu z was spotkało się z sytuacją kiedy ktoś z podporządkowanej ktoś zobaczył poloneza i stwierdził, że zdąrzy wyjechać a tu trzeba po hamulcach bo prędkość była znacząca. Dziś prawdopodobnie wywale blaszke i oprócz wolnego przelotu powietrza zmniejszy się także masa samochodu 2 w 1 . Jeśli coś się zmieni to napisze. |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2006-05-02 15:20:13 Blaszki nie ma-nie było za bardzo jak sprawdzić bo wracałem nocą w deszczu wiejskimi drogami, ale jak wróciłem do Łodzi to I i II bieg całkiem żwawe III bieg nie pnie mi sie tak szybko jak na filmiku ale 5200RPM zrobi. Zobaczymy po demontażu katalizatora.
Zasadniczo żałuje że tych wszystkich czynność tzn. kolektor rurowy od GSI, blaszka, naprawa związana ze słabym sprężaniem oraz niebawem katalizator nie wykonałem w jednym czasie. Bo tak zanim zrobie coś następnego przyzwyczajam się do wcześniejszego usprawnienia i nie pamiętam jak było na początku. |
cendra Miłośnik FSO Volvo, 125p, Syrena Ciechanów/W-wa | 2006-05-02 17:27:50 czy ta blaszka jest tylko i daje efekt w GLI czy w moim gaznikowcu na gazie cos to zmieni ----------------- Volvo 440 1.8 DL + LPG '94 FSO 125p 1.5 C + LPG '83 FSO Syrena 104 |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2006-05-03 00:49:55 Z tego co sie orientuję to gaźnikowce nie mają żadnej blaszki |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2006-05-05 13:27:33 Pojeździłem i stwierdzam, że jest lepiej.
Są jeszcze jakieś blaszki do wywalenia? |
sova Miłośnik FSO POLONEZ 1,4 Coupe olkusz | 2006-10-05 00:39:01
a mi gazownik mówił że włóknina jest tylo po to żeby zabezpieczyć filtr w transporcie i wywalił ja odrazu... nuiedługo testuje blachawon-tuning |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-10-05 00:40:53
tja, jest lepiej do lżej poza tym nic. |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2006-10-07 01:06:17
Witam po przerwie. Pamiętacie jak wam narzekałem na ATU GLI? to czytajcie to. Kompresji nie sprawdziłem bo po co, uznałem i poczułem, że jest lepiej. Niedawno zamieniłem się z ojcem na pojazdu i teraz on męczy ATU a ja śmigam mazdą929. Jakiś czas temu fader zaczął narzekać, że mulasty. Myśle sobie kupił sobie niedawno mazde MPV 3,2 V6 to ATU musi być mulast. Nie wytrzymał, sprawdził kompresje. Okazało się, że nadal jest lipna jak w cytacie powyżej więc dał mechanikowi żeby wymienił pierścienie, mało tego na alternatorze czy gdzieś tam łożysko jakoś się zatarło i hamowało silnik. Oczywiście po odebraniu samochodu z naprawy hasło mogło być jedno. "Jest lepiej" ale komisyjnie jeszcze ja to sprawdze. [ wiadomość edytowana przez: delta9 dnia 2006-10-07 01:07:20 ] |