[escimo] W końcu gleba :) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kontaktuj sie z MAGiem...
ja jutro rano zrobie fotki i wstawie co ja mam i jak jest to polaczone
  
 
Oki, bede pisal do MAGa i czekam na fotki
  
 
toż to nie mikser a parownik!
  
 
Cytat:
2009-04-24 10:28:01, yezXR3i pisze:
toż to nie mikser a parownik!


Fakt, moje przejezyczenie To przez to podniecenie zenderem
  
 


Działaj działaj, ciekaw jestem jak to będzie w końcu wyglądać, bo ogólnie nie jestem zwolennikiem takich przeróbek - tylni zedner mk6 w mk7 mi się nie podoba, no ale zobaczymy jak będzie z przednim
  
 
Cytat:
2009-04-24 09:01:37, escimo pisze:
I tu moje pytanie z tym Zenderem... Wiem że jest on od mk6, ale wiem też, że kilku osobą udało się go zamontować do mk7. ....


hmmmm, słyszałem tylko o jednej

Tak to wyglądało w wersji ostatecznej u mnie

A tutaj łądnie widać, że po takiej przeróbce przedni zderzak jest dużo niżej niż standardowy i nie potrzebuje żadnych dokładek - na fotach autko stało jeszcze na standardowej zawieszce, ale parę dni później zawitały springi -30mm było wtedy juz dużo lepiej (a, i oponki z tyłu tez potem normalne były, a nie jak na fotach 205/55/16 )

Do zrobienia tego potrzeba zderzaka do Mk7 w wersji bez halo (ma bardziej pasujacy na dole kształt do nakładki Zender'a)

Na tym kompie nie mam zdjęć z prac nad tym zderzakiem, ale jak Koniu zrobi fotki, to będzie widać na czym polega pic z połączeniem .

Teraz muszę iść w końcu spacyfikować swoją córę, bo szwęda się jeszcze po mieszkaniu, tak więc bardziej szczegółowe info troszke później spreparuję




[ wiadomość edytowana przez: MAG dnia 2009-04-24 22:03:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: MAG dnia 2009-04-24 22:05:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: MAG dnia 2009-04-24 22:10:08 ]
  
 
Pozostaje mi tylko czekać, i mam też wersje zderzaka z halo, nie bez. Ale jak tamtą szło przerobić to i tą się uda. A co do przeróbek, to wydawało mi się że gdzieś jeszcze widziałem takie kombi z zenderem, ale może to tylko wyobraźnia
  
 
Cytat:
2009-04-24 22:15:18, escimo pisze:
Pozostaje mi tylko czekać, i mam też wersje zderzaka z halo, nie bez. Ale jak tamtą szło przerobić to i tą się uda. A co do przeróbek, to wydawało mi się że gdzieś jeszcze widziałem takie kombi z zenderem, ale może to tylko wyobraźnia


Dać sie wszystko da, tylko jest kwestia taka, że zderzak bez halo w Mk7 ma tablicę rejestracyjną mocowaną na dole, tak jak ta nakłądka Zendera, a ten z halo ma "wnękę" na tablicę na środku, to raz, a dwa, to jest jeszcze dziura i zaslepka na ucho haka do holowania.
Te dwie sprawy powodują, że dostosowanie zderzaka z halo wymaga dużo więcej (niepotrzebnej) rzeźby.

Sugeruję sprzedać ten zderzak z halo, kupic wersję bez i bedzie dużo łatwiej.

Połaczenie dwóch tych zderzaków zostało u mnie zrealizowane przez obciecie dolnej części zderzaka od Mk7 (poniżej punktów mocowania) i w to miejsce dosztukowujemy nakładke zendera z obcięta górą oczywiście

Poniewaz PUR i tworzywo ze zwykłego zderzaka za chiny nie da się zespawać, trzeba zrobić połączenie z "zakładką" i łaczymy obie części śrubami lub nitami. na koniec odpowiednie spolerowanie miejsca połączenia i uzycie sporej ilości szpachli (jak najbardziej elastycznej) i można dawać lakierkę.
  
 
ale szpachlu myslalem ze to zmontowane tak "na styk" a nie na zakladke a tak to niestety sporo tego trzeba nalorzyc, ale z drugiej strony zywica daje rade

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2009-04-25 10:21:22, zenq pisze:
ale szpachlu myslalem ze to zmontowane tak "na styk" a nie na zakladke a tak to niestety sporo tego trzeba nalorzyc, ale z drugiej strony zywica daje rade


Na styk nie ma sznasy, bo niczym tego nie połączysz niestety - Zender jest wszak z PUR-u.
Tutaj jest na zakładkę i połączenie śrubami, dzięki temu jest mocne i wytrzymałe, ale musi byc uzyta dobra szpachla do tworzyw.

Ten mój patent naprawde duzo wytrzymał (zderzak jest niski, miałem glebę -30mm i parę razy całkiem nieźle przychaczyłem dołem i wszystko dzielnie znosił ), a uszkodzenia które widac, są wynikiem dzwonka, przy którym poszły równiez Moretty
  
 
no nic, pozostaje mi czekać na parę dni wolnego i zabierać się do dzieła dzięki wszystkim za rady i jeszcze jedno, w tym moim zenderze nie brakuje czasem jakiegoś mocowania? czy tak już jest w oryginale?
  
 
a gdyby robiąc na styk podlorzyc cos od spodu? ale w sumieto i tak szpachel trzeba, wkrety beda wystawac to narzucic na to tez, wiec w sumie Twoj patent najrozsadniej wychodzi

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
No i tak w koncu wyszlo, ze nie znalazlem czasu na rzezbienie w tym zenderze... Zalozylem zwykly zderzak, a tamten lezy w garazu... Moze najdzie mnie kiedys chec na zrobienie czegos z nim, a jak nie to jest na sprzedaz... Nie wystawiam go na allegro, bo wole zeby wpadl w dobre rece

No ale jako, ze zrobilo sie cieplo, postanowilem cos zrobic z car-audio.
Zaczelo sie od tego, ze podczas wymiany sprzegla dokrecili mi za mocno klemy od akumulatora i pekly. Wiec nowy nabytek:
- klemy firmy Monacor. Jeszcze nie zdarzylem zalozyc ich

Jako ze ma grac dobrze drzwi sa w trakcie wyciszania... Teraz wiem, ze zajmuje to troche czasu i wiem, tez ze tak jak ktos napisal - 3 maty nie wystarczaja na wygluszenie drzwi... Ja zuzylem 5,5 maty...
Glosniki jakie beda zalozone w drzwiach to: PIONEER TS-A130Ci
Przewody: Dietz 2,5mm
Nowy kabel RCA do wzmacniacza firmy KICX (jeszcze paczka nie dotarla)

Prace sie wczoraj rozpoczely, alezapewne sporo czasu mi zajmie zebranie wszystkiego do kupy... I to nie koniec zmian w audio

Troche fotek:







  
 
I znowu kilka fotek, na szybko, auto dopiero odebrane, nie umyte i w nocy. Ale i tak widać małe zmiany





  
 
Wiosna nastała, więc przydało by się zacząć grzebanie... Trochę się pozmieniało u mnie w autku, niedługo umieszczę fotki.

Przy okazji mam pytanie, jestem w trakcie instalacji el. lusterek. Niestety nie mam oryginalnej instalacji, więc tworzę własną Czy ktoś wie może czy potrzebny jest przekaźnik, żeby podłączyć te lusterka, czy można normalnie podpiąć się np. pod ogrzewanie szyby, albo postojówki? I drugie pytanie, jeśli ktoś ma trójkąty wewnętrzne (zaślepki) do el. lusterek to zapraszam na priv - chętnie zakupie
  
 
Udało mi się dziś wygospodarować troszkę czasu. więc oto efekt dzisiejszych prac:

Było tak:
http://i43.tinypic.com/30jh82a.jpg
http://i39.tinypic.com/2po8tpv.jpg

A jest tak:
http://i44.tinypic.com/2l57rb.jpg
http://i41.tinypic.com/23t5ksh.jpg



Czyli dzięki koledze Borysowi i firmie WeiTec escort został poniżony o 60mm. Więcej zdjęć wkrótce, bo jeszcze się troszkę zmieni http://i43.tinypic.com/30jh82a.jpg
  
 
No ładnie kolego Powodzenia w dalszych modach A jaki to rozmiar felg? I obniżony jest przód i tył o -60mm?
Ja właśnie też się zastanawiam nad małą glebą i ładnymi felami jak będzie przypływ kasy;]

[ wiadomość edytowana przez: mati2021 dnia 2010-05-11 11:35:16 ]
  
 
Moim zdaniem tył siedzi ładnie, ale przód coś jeszcze wysoko..
A gleba to jak same sprężyny?! czy jakiś kit ?
  
 
na dól z nim - toż to koza
i faktycznie przód jest wyżej od tyłu
 
 
to jest -60 ? wygląda mi bardziej na -40..........

może trochę jeszcze siądzie po paru kilometrach...........