Kilka pytań/problemów po kupnie 2107 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Można rozebrać i umyć. Potem psiknąć wd i powinno pomóc.
  
 
Cytat:
2015-01-20 15:44:53, SzokoLada pisze:
Można rozebrać i umyć. Potem psiknąć wd i powinno pomóc.


Można ale jak dla mnie to gra nie warta świeczki. Pomoże na kilka miesięcy a robota podwójna.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
a dużo to roboty by go wyciągnąć?
  
 
Cytat:
2015-01-21 09:17:52, kisiello pisze:
a dużo to roboty by go wyciągnąć?



Trzeba wyjąć środkową konsole - dużo roboty nie ma, ale warto robić w ciepłym, zeby przy aktualnych temperaturach nie połamać części.

Konsola to tak naprawde 4 śruby. Potem zaczynają się schody. U mnie tez piszczał, ale tylko jak było zimno - jak sie troche nagrzało wnętrze to przestawał Było w tym coś urokliwego
  
 
Cytat:
2015-01-21 09:30:05, Leszek_Gdynia pisze:
U mnie tez piszczał, ale tylko jak było zimno - jak sie troche nagrzało wnętrze to przestawał


U mnie jest tak samo, jechałem z ojcem to mówił że mial tak samo w dużym fiacie i mu się te czasy przypomniały :d
  
 
Mam identyko takie brzęczenie ale juz sie do tego przyzwyczaiłem
  
 
Dzisiaj mialem okazje jechać po suchej płycie lotniska i chciałem przetestować prędkość max lady. No i wynik mnie bardzo zdziwił. Pedał w podłodze a predkośćna liczniku 120. potwierdziły sięmoje przypuszczenia że silnik troche jest zamulony. Trzeba będzie wyregulować i zobaczyć co i jak wtedy
Pytanie czy można ustawić zapłon na lampe czy tylko za pomocą żarówki, no i na ile ustawić przy LPG?
  
 
na zarowke tez powinno dać rade ustawiasz na PB tylko i wyłącznie. moja z pedalem w podłodze szla 135km/h ale juz pod większa górkę mam problem podjechać tez muszę wyregulować.
  
 
Moja 1.2 jechała 140, 1,3 160, 1,5 180. Ale jak miałem 1,3 zarzniety, to ledwo 110.
  
 
Właśnie też będe jechał na mierzenie ciśnienia.
  
 
Cytat:
2015-01-25 18:39:35, SzokoLada pisze:
Moja 1.2 jechała 140, 1,3 160, 1,5 180. Ale jak miałem 1,3 zarzniety, to ledwo 110.



To są prędkości podawane przez licznik czy sprawdzałeś to bardziej rzetelnym źródłem?
  
 
Licznikowe. do gps trzeba zrobić około -10
  
 
Cytat:
2015-01-25 18:39:35, SzokoLada pisze:
1,5 180



Czyli na pewno jechałeś Ładą 1.5 około 170 km/h? Zapytam tylko: jak?
  
 
Jak jak? Do przodu.
  
 
Cytat:
2015-01-25 21:50:12, fragles94 pisze:
Czyli na pewno jechałeś Ładą 1.5 około 170 km/h? Zapytam tylko: jak?


Da się, przynajmniej licznikowo. Ja full załadowana 1,5 ze skrzynią V tez wykręciłem licznikowe 175 km/h - na Węgrzech na autostradzie


-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2015-01-25 22:20:02 ]
  
 
jak sprawdzalem predkosc z gps to licznikowe 100 to rzeczywiste 85 u mnie
Dzisiaj wracalem przez lotnisko i predkosc juz osiagnelem 135 i szedł dalej ale było mokro Dziwne.

Wiekszy problem to spalanie/wyciekanie oleju. Na 1000km dolałem jakieś 0,7L. Oby to były tylko uszczelniacze a nie pierścienie
  
 
Cytat:
2015-01-26 08:52:29, kisiello pisze:
jak sprawdzalem predkosc z gps to licznikowe 100 to rzeczywiste 85 u mnie Dzisiaj wracalem przez lotnisko i predkosc juz osiagnelem 135 i szedł dalej ale było mokro Dziwne. Wiekszy problem to spalanie/wyciekanie oleju. Na 1000km dolałem jakieś 0,7L. Oby to były tylko uszczelniacze a nie pierścienie


Z licznikiem predkosci to u mnie to samo. Roznica okolo 15km/h przy setce. Moja kiedys licznikowo wyciagnalem 160 (realnie 140).

Sprawdz czy wali spalinami przez odme. U mnie tak niestety jest, ale o dziwo jakos duzo oleju nie ubywa
  
 
a jeśli lecą spaliny prze odme co to oznacza?
  
 
Cytat:
2015-01-26 10:17:14, kisiello pisze:
a jeśli lecą spaliny prze odme co to oznacza?


Pierścienie

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
a przewód od odmy to który? w ladzie polaczony jest z filtrem powietrza czy gdzieś do gaźnika idzie?