Rysy rysy i jeszcze raz rysy!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co z nimi zrobić :>?? bez wizyty u kosztownego lakiernika:>?? czy te polerki i te inne skutkują??!! prosze o szybka odpowiedz bo to dla mnie bardzo wazne . . .
  
 
Jest rysa i jest rysa ... zalezy.

Jezeli masz zdarty tylko klar .... to da sie to doprowadzic do dosc dobrego stanu. Jesli natomiast masz zdarty kolor lub wrecz podklad ... no to polerka tego nie zrobisz. Zrob dokladne ostra foty to Ci odpowiemy.
  
 
zarówno pasty lekkościerne jak i mechaniczna polerka przy ich użyciu usunie o to skutecznie ale tylko te drobe i delikatne zarysowania!!!! Jeśli masz głębesze takie ze już widać biała kreseczke to pasta nie pomoże. Pasta usunie zarysowania głównie na clarlaku, jeśli baza jest zarysowana to albo lakiernik albo zaprawki w koloże auta, czasami ładnie wychodzą, wszytsko zależy ok kształtu rysy i jej miejsca. Ja miałem długą ryse na załaamaniu karosrii i poprosu przeiągnąłem ja cieniutkim pędzelkiem w kolorze samochodu, nie ma śladu. Ale na gładkiej powierzchni ten numer by już nie przeszedł.
  
 
ja ostatnio przejchalem sie po czyims zderzaku (u niego zostal tylko moj lakier ) i mam taki szeroki pasek jakby zmatowionego lakieru. czy pasta polerska sobie poradzi? czy lakier?
  
 
Rysy (2503 m n.p.m.)

Sam szczyt, położony w głównej grani Tatr Wysokich, jest trójwierzchołkowy dwa szczyty leżą po stronie Słowackiej w tym wyższy od polskiego wierzchołka (2503 m n.p.m.). Wierzchołek na wysokości 2499 m n.p.m. jest najwyższym punktem Polski.


  
 
Cytat:
2005-05-14 12:15:44, Artur_ST pisze:
Rysy (2503 m n.p.m.) Sam szczyt, położony w głównej grani Tatr Wysokich, jest trójwierzchołkowy dwa szczyty leżą po stronie Słowackiej w tym wyższy od polskiego wierzchołka (2503 m n.p.m.). Wierzchołek na wysokości 2499 m n.p.m. jest najwyższym punktem Polski.


Kolega chyba za dużo wczoraj wypił
  
 
właśnie za mało
  
 
Oj chyba zaraz zrobie fotkę swoich rys, i to wcale nie takich wysokich

[ wiadomość edytowana przez: MasterCheat dnia 2005-05-14 12:26:12 ]
  
 
Oki to jedziemy z moimi rysami. Wygladają tragicznie, bo zdjęcia są z bardzo bliska robione, ok 4 cm. Te na fotkach to sa największe, oprócz tego jest jeszcze kilka drobnych dziurek.
Obtarcie powstałe w wyniku wypięcia łańcuchów. Jak sobie z tym poradzić?






  
 
MasterCheat to jest tylko i wylacznie do lakierowania tu nie ma co polerowac ...
  
 
Cytat:
2005-05-14 13:49:19, NoSeK pisze:
MasterCheat to jest tylko i wylacznie do lakierowania tu nie ma co polerowac ...



mo tyle to ja wiem , ale jak to zrobić ??
  
 
Tanio ? Zrob sobie akryl ... pomaluj akrylem pedzelkiem a potem spoleruj papierem najdrobniejszym jaki dostaniesz wodnym. A potem pastą polerską ... i bedzie akceptowalnie. Nie masz Metalica wiec jest ok Jak u mnie
  
 
Jak narazie mam namierzony lakier z motipa w sprayu. Bo sa 2 o moim numerze, jeśniejszy i ciemniejszy, ale jeśniejszy kiedyś kupiłem i był za jasny, więc to pewnie będzie ten ciemniejszy. No ale jak to zrobić żeby w miare nie było tego widac za bardzo?
  
 
Cytat:
2005-05-14 13:53:57, NoSeK pisze:
Tanio ? Zrob sobie akryl ... pomaluj akrylem pedzelkiem a potem spoleruj papierem najdrobniejszym jaki dostaniesz wodnym. A potem pastą polerską ... i bedzie akceptowalnie. Nie masz Metalica wiec jest ok Jak u mnie



właśnie o to chodzi że to jest metalik!
  
 
ok, to może napieszę czym dysponuję, a wy powiedzcie mi co powinienem jeszcze dokupić.

MAM:
1. szpachle zwłykła noval
2. szpachlę z żywicy nowal
3. brunox epoxy
4. lakier matelik o odpowiednim numerze (spray - motip)
5. lakier bezbarwny (spray - motip)
6. paste polerską
7. wiertarkę i i wkładkę do niej taką z gąbką do polerowania
8. pędzelki
9. papier ścierny 600 i 1200

Co mi się jeszcze przyda i w jakiej kolejnoście tego użyć?
  
 
30 osób obejrzało wątek i rzadnej odpowiedzi, Tylko Nosek się wykazał, za co mu chwała!

Oki ja lece na piFko bo baru, z Ersylką, a jak wrócę to mam nadzieję, że jakas odpowiedź juz będzie

Wypije Wasze zdróFko
  
 
ja u siebie zrobiłem tak:
darcie wszystkiego razem ze rdza do blachy, potem brunox, szpachla papier 600, papier 1200 podkład, i ja dałem akryl a ty musisz baze metalica i klar
  
 
a ja powiem tak:
1. Papierem do gołej blachy bez śladów rdzy (nie ma wżerów, więc szpachla nie potrzebna)
2. ładnie wyczyścić z rys wodnym
3. podkład
4. matowanie wodnym
5. baza, klar
A z racji, że to metalik to i tak będzie widać
  
 
Cytat:
2005-05-14 13:55:09, MasterCheat pisze:
Jak narazie mam namierzony lakier z motipa w sprayu. Bo sa 2 o moim numerze, jeśniejszy i ciemniejszy, ale jeśniejszy kiedyś kupiłem i był za jasny, więc to pewnie będzie ten ciemniejszy. No ale jak to zrobić żeby w miare nie było tego widac za bardzo?



powinieneś wybrać lakier o tonację / ale to bardzo trudno złapać/ jasniejszy od twojego na samochodzie ponieważ klarlak przyciemni juz położoną bazę metalica.
  
 
Z zaplecza, które posiadasz użyłbym papieru, podkładu no i oczywiście bazy i lakieru. Można to wykonać tak, że (prawie) nie będzie widać.
Baz nie dobiera się ani ciemniejszych ani jaśniejszych. Muszą być po prostu odpowiednio dobrane.
Zamiast męczyć się z Motipem (na bank kolor nie będzie pasował) udałbym się do mieszalni (najlepiej CSV/R-M) i nabiłbym to co dorobią w puszkę (spray).
No i niestety ten bezbarwny, który posiadasz zawsze można zmyć rozcieńczalnikiem.
Nic jednak nie zastąpi pistoletu.