Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zagore1 diàvolo rosso ... Kraków | 2008-03-25 13:44:20
2000zł za wymianę samych pierścieni?? Chyba za remont silnika. A jakie miałeś to ciśnienie? [ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2008-03-25 13:44:44 ] |
ROBCIO1969 Sympatyk FEFK ford eskortMk7/TD... Lublin | 2008-03-25 13:53:06 ciśnienie23-22-23-21 |
ROBCIO1969 Sympatyk FEFK ford eskortMk7/TD... Lublin | 2008-03-25 13:54:39 gościu twierdzi,że to dużo roboty i tyle kosztuje |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-03-25 14:01:08 Przecierz nominalne cisnienie na cylindrach wynosi 21,5 chyba, ze sie myle niech mnie ktos poprawi. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-03-25 14:21:04 Sory no tak poj...alo mi sie, rzeczywiscie 28-34. |
zagore1 diàvolo rosso ... Kraków | 2008-03-25 14:26:04
To faktycznie niziutkie . Norma to jak już pisał kolega mateg111 28-32 na zimnym silniku. |
ROBCIO1969 Sympatyk FEFK ford eskortMk7/TD... Lublin | 2008-03-25 15:17:21 jak myślicie czy to rozsądna cena za wymianę pierścieni czy grubo przesadzona. |
mateq111 Sympatyk FEFK Audi A3/Focus II Trzebinia | 2008-03-25 15:29:49 Na allegro znalazłem to link
więc 2tys to bardzo dużo. |
DarkoZ HONDA ACCORD Wałbrzych | 2008-03-25 15:35:55
Nie chce sie wymadzac, ale z takim cisnieniem to twoj dieselek chyba by nie odpalil. Jezeli jakims cudem by odpalil, to bylby strasznie mulowaty. Moja rada jest taka. Jedz do innego warsztatu zostaw auto na noc aby silnik zupelnie ostygl i niech podlacza ci akumulator do ladowania. Z rana niech zrobia dwa testy. Jeden tradycyjny pomiar cisnienia na cylindrach, drugi test z olejem (do kazdego cylindra wlej troszke oleju). Wtedy bedzie wiadomo czy to pierscienie, czy moze zawory w glowicy. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-03-25 15:38:01 Wolalbym drugi silnik kupic i przelozyc niz, tego grzebac za 2100zl |
DarkoZ HONDA ACCORD Wałbrzych | 2008-03-25 15:40:44
Jaka bys mial pewnosc ze ten drugi silnik bedzie dobry i ile wytrzyma |
DarkoZ HONDA ACCORD Wałbrzych | 2008-03-25 15:43:07
No tak, ale dolicz jeszcze do tego uszczelki, olej, filtr oleju, plyn ukl. chlodzenia i robocizne |
szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2008-03-25 16:01:02 Dołączę się z pytaniem:
Jak się robi i ile kosztuje pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach? |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2008-03-25 17:03:33 Popieram DarkoZ`eta z takim ciśnieniem to Twój silnik nie mógł zapalać praktycznie w ogóle. Granica dobrego zapłony mieszanki pod warunkiem sprawności pozostałych elementów mieści się koło 30barów przy 28 zaczynają się już spore kłopoty.
Moim zdaniem przy takim ciśnieniu nie warto wymieniać pierścieni, nic to nie da. Remont głowicy powinien zamknąć się w 500-700zł. Tak czy siak trzeba zdjąć głowicę i obejrzeć co tak siedzi. W Wannie swojego czasu przerabiałem ten temat, przy 27-26 barach zrobiłem całą głowicę i same pierścienie przy sporej owalności cylindrów i tłoków ... efekt był niewiele lepszy a kasa poszła. Pomiar wykazał wzrost o 1bar. Jeśli robić remont w Dieslu to tylko pełną kapitalkę czyli nowe tłoki nowe tuleje nowe zawory i szlif głowicy z prowadnicami i gniazdami, nowe końcówki wtrysków i remont pompy, nowy rozrząd i pompę wody . Koszty duże ale taki remont to masz silnik jak nowy |
edmund47 saab 93 Lublin | 2008-03-25 17:38:28 ja na pocztek proponuje sprawdzic czy rozrzad sie nie przestawil!
w ktorym zakladzie robiles pomiar kompresji? z ktorego roku jest twoj silnik diesla? |