Modyfikacje silnika 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ciekawy jestem jakim modyfikacjom poddaliście swoje silniki 2.0, nie biorę zmian typu stożek pod uwagę. mam na mysli cos bardziej złożonego. opiszcie swoje odczucia przed i po zmianach
BTW:wątek raczej tylko dla rsowców
  
 
ja wstawilem silnik 1.6 EFI i stach dodawac gazu, bo asfalt zrywa!!
  
 
Cytat:
2005-06-14 22:15:53, pytlar pisze:
ja wstawilem silnik 1.6 EFI i stach dodawac gazu, bo asfalt zrywa!!


  
 
Cytat:
2005-06-14 22:10:23, eres pisze:
ciekawy jestem jakim modyfikacjom poddaliście swoje silniki 2.0, nie biorę zmian typu stożek pod uwagę. mam na mysli cos bardziej złożonego. opiszcie swoje odczucia przed i po zmianach BTW:wątek raczej tylko dla rsowców


Czy zatarcie silnika i zrobienie przy jego pomocy dziury w misce wchodzi w gre? A tak na serio to co ja mam teraz zrobic? Slyszalem z pewnego zrodla, ze z Ciebie dobry czlek w tym temacie. Mam dol do roboty zapewne. Kasy nie mam Moze dopasowac do tej glowicy dol od 2.3 z Galaxy/Scorpio?
  
 
Ech...
  
 
obrobka glowicy polerka kanalow , wymiana gniazd zaworowych i ladnie ich dotarcie , wymiania prowadnic zaworowych
a czy cos dalo ??? hmmm moze troszke sie zrobil wrazliwszy na nacicniecie gazu na niskich partiach obrotow


a juz w najblizszym czasie bedzie zakuty i cosik z kolekcji NX +100KM

[ wiadomość edytowana przez: cezarrs dnia 2005-06-15 12:37:13 ]
  
 
Cytat:
2005-06-15 12:34:13, cezarrs pisze:
obrobka glowicy polerka kanalow , wymiana gniazd zaworowych i ladnie ich dotarcie , wymiania prowadnic zaworowych a czy cos dalo ??? hmmm moze troszke sie zrobil wrazliwszy na nacicniecie gazu na niskich partiach obrotow a juz w najblizszym czasie bedzie zakuty i cosik z kolekcji NX +100KM [ wiadomość edytowana przez: cezarrs dnia 2005-06-15 12:37:13 ]



czekamy,czekamy na rezultaty
  
 
- Szlif wału korbowego wyważanie.
- Rozwiercenie bloku tuleje i tłoki max nadwymier ( 3 szlif )
- Planowanie głowicy 0,68 mm
( wczesniej 1 mm i zawory spotkały sie z tłokami. )
- Gniazda zaworowe i zawory + 0,5 mm ssące i wydechowe
- Kolektor wydechowy gładki ( recylkulator aut )
- Podniesione cisnienie wtryskiwaczy
(regulator cisnienia wtryskiwaczy od 2,5 V6 )
- rozwiercony kolektor ssący
( około 2 mm na wlocie i 1,5 mm przy głowicy)
- A na deser Chip V-techa + 20 HP/21 Nm

Rezultaty:
180 KM na kołach 16x205x40
obroty max 7300 i zaczyna odcinac
spalanie na poziomie 13 litrów w miescie przy delikatnej jeździe

A na deser uczucie spełnienia.

Zamiary zmian:

Zmiana wałków rozrządu i objechanie astry Mielcarka jeszce w tym roku.

Marzenie roku cos tak koło 200 KM bez turbo.
  
 
hmm niektore mazenie bez totka się niespełnia niestety mielcarka astra na mocniejszym silniku ma ponad 300KM bez turbo więc moze byc spory problem
poco zakuwac motor dla jakies nitro ? wydać 2-3 tys na kute tłoki zeby zapoda cjedynie nitro ?

  
 
hehe, noxx, faktycznie jesteś czepialski
  
 
ale tylko troche
  
 
żadnego Nitro czysa moc z " czystego " powietrza.

Jakie czasy kręci klasa do 2 000 cm3 na 1/4 mili.
  
 
o tym nitro niebyło do ciebie
a co do czasów to są to średnie 12 takie robi mielcarek zanim zaraz sienkiewicz w ITR który robi niskie 13 a potem sporo tych srednich 13 głownie civy itr itp
  
 
no to sie nie ałpie raczej ze swoim wymierzonym nie do konca dokładnie 13,25.
  
 
to kolega planuje zrobić auto z karbonu ?? czy jak do takiego czasu trzeba by mieć ponad 200 KM plus szpere plus pusto w srodku szyby z lexanu i takie tam sory jeszcze raz ze taki czepialski ale za duzo słyszałem już bajek...
  
 
Cytat:
poco zakuwac motor dla jakies nitro ? wydać 2-3 tys na kute tłoki zeby zapoda cjedynie nitro ?




Zdziwiłbyś się ale są jak najbardziej wolnossące auta które mają kute tłoki.
  
 
no wiem azrael eh....
czytaj bardziej z zrozumieniem prosze niewidze sensu żeby do takiego silnika dać kute tłoki bo się daje nitro takie jest moje zdanie i nikt go neizmieni a że kute do czystych N/A się daje to wiadomo przecież
  
 
Ja w ogóle nie widzę sensu nitro. Dobre jest na imprezy i u dentysty
  
 
jak nitro to tylko nitrometan w dragach klasy top-fuel ah no i znowu się rozmazyłem

sory za OT

Azrael jechałeś na rozecie u Wrubla ? jak tak można znać twoj czas cossiem na uniballach ?

[ wiadomość edytowana przez: noxx dnia 2005-06-15 17:21:21 ]
  
 
Cytat:
2005-06-15 17:18:32, noxx pisze:
jak nitro to tylko nitrometan w dragach klasy top-fuel ah no i znowu się rozmazyłem



Ja skomentuję w języku language (BO TAK!)


"Fun is not a straight line"