Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adasco Membre du forum Roomster & kropek Łódź | 2005-03-28 09:39:06 hmmmm 90 koni to jak na 406 duzo za malo wg. mnie.
bedzie straszny muł. Ekonomiczny, ale muł. |
Focus Membre du forum Peugeot 206 Warszawa | 2005-03-28 12:45:13 w hdi jest turbina? |
Grzesiek Sympathisant du Peugeot Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2005-03-29 10:49:58 jest |
k55 Membre du forum P 406 Legionowo | 2005-03-29 13:13:06 Nie wiem, czy wśród klubowiczów jest posiadacz 406hdi,
ja mam 406 benzynowe i bardzo je sobie chwalę. Niektórzy uwielbiaję ten samochód a inni niekoniecznie. Poczytaj może opinie: oceń swoje 406 motonews oceń swoje 406 autocentrum jak widać opinie są różne, bo różne gusty i oczekiwania, pugi mają też chyba to do siebie że są łaskawe dla ludzi które je lubią Odwdzięczają się im zupełnie bezproblemową eksploatacją; trwałościa i bezawaryjnością zdecydowanie większą niż aut niemieckich a może i japońskich. Silnik 90-konny to dobra propozycja ze względu na ekonomię i kulturę pracy silnika nieporównywalną z tdi, napewno ma pewne niedostatki w dynamice ale wystarcza do spokojnej i bezpiecznej jazdy. Przy wyprzedzaniu nie jest napewno źle ze względu na moment obrotowy większy niż w moim 112-konnym benzyniaku. Masa jest podobna (ok 1400) do 90-konnej octavii tdi kombi więc osiągi też pewnie porównywalne lub nieznacznie gorsze, a akurat tym samochodem mam często okazję jeździć. Wrażenia są pozytywne; elastyczność jest lepsza niż w moim mocniejszym benzyniaku, wyprzedza się sprawnie bez konieczności redukcji. Z pod świateł nie ma się co ścigać z okoł 13,4s do setki... ale nie każdemu zależy przecież na tym... jeśli masz na oku zadbany i sprawdzony 406 to polecam! |
krycho Sympathisant du Peugeot Lada 2107 Warszawa | 2005-03-29 15:19:45 Według mnie to troszkę mułowaty silniczek jak do tej masy.
Proponowałbym mocniejszego dieselka. A tak w ogole to jakie silniki HDI sa w ofercie? Na pewno bedzie to silnik oszczedny,ale malo dynamiczny.. |
Focus Membre du forum Peugeot 206 Warszawa | 2005-03-29 15:26:17 byl jeszcze 110 konny. i chyba 140 |
k55 Membre du forum P 406 Legionowo | 2005-03-29 15:42:24 w 406 z gamy hdi stosowano 90, 110 i pod koniec produkcji 136 ale o pojemności 2,2l.
A propos 90 to ma ona 205Nm a do setki troszeczkę ponad 14. Bez rewelacji ale jak już pisałem niektórym wystarczy... |
krycho Sympathisant du Peugeot Lada 2107 Warszawa | 2005-03-29 16:46:36 No to kupiłbym co najmniej 110 KM |
Focus Membre du forum Peugeot 206 Warszawa | 2005-03-29 17:29:43 mi jak by sie trafil 90 konny w fajnym stanie i wypasie to nie szukalbym niczego innego... |
Grzesiek Sympathisant du Peugeot Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2005-03-29 19:47:48 jak sie trafi ładny 90 KM,to brać,wstawić chipa za 2 tysie i mozna smigać
co jak co,ale na taką masę 90 KM to za mało |
adasco Membre du forum Roomster & kropek Łódź | 2005-03-29 20:52:49 ale do ilu taki czip dociagnie? 110 KM???
to tak akuratnie, ale znowu tu tracimy na ekonomice. To po co nam taki diesel? |
krycho Sympathisant du Peugeot Lada 2107 Warszawa | 2005-03-29 22:17:52 Adaś: Chiptuning często powoduje,że spalanie jest na takim samym poziomie, a nawet sie zmniejsza!! |
adasco Membre du forum Roomster & kropek Łódź | 2005-03-30 01:00:18 Krycho - tak i owszem. Tylko wtedy nie wzrosnie widocznie moc.
W bajki typu 10 KM wiecej i litra mniej - nie uwierze. Moc nie bierze sie znikad. Musi byc albo z paliwa, albo z jego innego spalania (tez innne zuzycie), albo okupiona zuzyciem silnika ponad norme... Cudow nie ma. |
krycho Sympathisant du Peugeot Lada 2107 Warszawa | 2005-03-30 01:32:03 A tu się zdziwisz! Właśnie często spalanie spada. Obejrzyj sobie Garaż z tego tygodnia! Jest powiedziane o dieslach i właśnie o tym, że spalanie jest mniejsze. Wizytują Mastersa (Master's Tuning)
|
adasco Membre du forum Roomster & kropek Łódź | 2005-03-30 10:10:12 czyli co? perpetuum mobile?
skad niby bierze sie wieksza moc? Czyzby kazdy silnik byl fabrycznie spieprzony? Mysle, ze fabryka zwykle stroi motor tak, by nie obciazac go zbytnio i uklada kompromis miedzy osiagami a ekonomika. Przestrojenie motoru na lepsze osiagi bez ingerencji w jego budowe musi sie wg mnie odbic na ktorym z pozostalych czynnikow - jesli nie na ekonomice, to moze na trwalosci motou. nieznam sie az tak bardzo, ale to wlasnie podpowiada mi moja chlopska logika. |
Focus Membre du forum Peugeot 206 Warszawa | 2005-03-30 10:22:50
nie wierz we wszystko co w telewizorni mowia Rowniez ogladalem ten program, ale jakos nie wierze w to mniejsze spalanie. |