Ja mam forda, instalacja II generacja i to samo miałem nie moglem dojść co to jest.
Napewno padł ci przekaźnik od przełączania i zamykania zaworu gazu i benzyny.
Jak go zgasisz i nie chce ci zapalić jak chwile postoi, to zrób tak:
Spróbuj zapalić jak nie zaskoczy za pierwszym razem to nie piłuj go więcej,
Odłącz w komorze silnika od parownika gazu niebieski przewód elektryczny on idzie do takiego przekażnika (chyba jest on czarny), wtedy wsiąć i zapal go ponownie ale przełącz na benzynę,
Jak zaskoczy silnik, niech pochodzi z 1 minutę i podłącz ten kabel do parownika gazu z powrotem, i wtedy przełącz na gaz jak bedzie wszystko oki, to napewno do wymiany ten przekaźnik w warsztacie to koszt około 30 zł z wymianą.
Powodem wtedy jest zalewanie silnika gazem i benzyną bo są otwarte oba zawory z różnym paliwem.
Ja tak miałem i zapalał mi przez dwa dni super a rano do pracy a tu ni cholery, musiałem go piłować chyba z 5 min.
Masz to co ja. Na pewno to jest to.
[ wiadomość edytowana przez: putbill dnia 2005-08-26 10:03:12 ]