Usprawniamy dolot w Acc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Taka mala porade na podstawie przezyc z ostanich dni. Dla zastozkowanych i nie zastozkowanych.

Werjsa dla nie zastozkowanych: Zdejmujemy gumke łacząca przeplywke z obudowa filtra. Wyjmyjemy kratke ochornna z przeplywki (trzyma ja pierscien metalowy), a nastepnie z obudowy filtra wydlubujemy ( niesstety wklejona) takze taka sama siatke. Zakladamy z powrotem gume i cieszymy sie zwawszym i zywszym samochodem.

Zastozkowani tak samo ale tylko z przeplywki, bo nie mamy juz tej jednej kratki dzieki stozkowi.

Co to daje ? Jedna kratka blokuje przeplyw o 15%. Zeby byly symetrycznie ustawione to pol biedy ale nie sa. Nie dosc ze jeszcze o wiecej % blokuja przeplyw to na dodatek wprowadzaja zawirowania.

Czy to mi czegos nie uszkodzi ?? Kratka w obudowie filtra to tylko tlumik szmerow, w przeplywce spelnia forme ochronna zeby przy np. dmenotazu gumy nie wpakowac tam srubokreta, czy ewww przy jezdzie bezz filtra zeby nie wpadl jakis kamien. W normlanym wypadku filtr i tak nam filtruje i kratki nie bioraa nie siebie zadnej roli.
  
 
sorry skąd masz te dane o 15 %
ps. sam liczyłes czy jak
  
 
Cytat:
2005-08-30 19:01:59, gt115pssss pisze:
sorry skąd masz te dane o 15 % ps. sam liczyłes czy jak



Sufmiarka sprawdzilem gorubosci uwież . Poza tym na oko widac ale pomiar był ta krata ma podle grobe scianki. poza tym sa dwie nie ustawione symetrycznie wiec opor jest jeszcze wiekszy a powietrze zaczyna wirowac
  
 
było juz wszystko napisane wiec nie bedę pisał, a co do bloku to 1.5 to ten sam silnik jest, a co z doprowadzeniem oleju, sterowaniem kompem wtrysków itp.

sorki ten post mial iśc do turbo hyundaie

[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2005-08-31 18:01:21 ]