Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
czopek escotr gdansk | 2005-09-19 09:30:58 Chcę wymienić płyn w układzie chłodniczym w mk7,nie wiem jak do tego się zabrać.Prosze o kilka informacji. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-09-19 10:13:59 Odkrecasz korekze zbiornika wyrównwczego, później korek z łbem z nacięciam krzyżakowymw obudowie chłodnicy, oraz śrubę w bloku silnika. Jeśli był to płyn i jest czysty to nie musisz płukać, jeżeli coś było innego wlewane to płuklanko np petrygiem po dniu jazdy wymianka.
Wlewasz płyn przez zbiornik wyrównwczy, zapuszcasz motorek do zagrzenia i delokatnie korkiem w zbiorniku odpowietrzasz ino uważaj na gorąco buchające. Chyba ze masz jakiś zaworek do odpowietrzania na przewodzie to ta ostatnia czynnośc nie wchodzi w rachubę To z praktyki, a co w teorii - polecam wydawnictwo WKŁ [ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2005-09-19 10:22:06 ] |
DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-19 10:15:41 Z kanału najwygodniej, rzecz jasna! Stojąc pod silnikiem, po stronie kierowcy, na dole chłodnicy jest plastikowa śruba, odkręcasz i uciekasz spod chłodnicy. Dobrze jest wcześniej odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego, od razu leci. Inaczej bedzie kapać, aż odkręcisz korek w zbiorniczku... płukanie, można nawet sobie dmuchnąć w korek zbiorniczka. No i zakręcasz korek w chłodnicy. |