Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-09-18 12:29:46 ja bym zaczął od wymiany szczotkotrzymacza/regulatora napięcia.
kosz u nas ok 30pln. Po co odrazu wymieniać cały alternator?, a w trasę bym się bez ładowania nie wybierał, bo wentylator, ew.swiatła, wycieraczki, mogą sprawić żę po drodze skończy Ci się prąd dla pompy paliwa, zapłonu etc. |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-09-18 12:38:45
ja bym wykręcił z alternatora (u mnie dwie śruby, od strony silnika-wystarczy mieć wkrętak krzyżowy) i poszedł do sklepu po drugi. W takich sytuacjach ratuję się angielskim ........a tak owe cudo wygląda: [ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-09-18 12:51:47 ] |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2005-09-18 22:53:40 Sprawdz najpier kabelek wychodzacy z alternatora !!!! Przy dlugich dystansach bardzo czesto sie przepala i nie laczy dobrze. Ja bym to jako 1 sprawdzil !! |
Mad Ford Escort Kombi Óć | 2005-09-18 22:59:56
fakt , z kostki na alternatorze wychodza dwie żyly czerwone , jakies 20 cm dalej jest lutowana zlaczka ktora lubi zgnic , dalej juz leci jedna żyla na rozrusznik . sprawdz to polacznie koniecznie . wszysko jest w koszulkach i nic na pozór sie nie dzieje zlego a w srodku bedzie "zielono" . |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2005-09-19 13:59:10 ok wielkie thx dzis to obejrze,bo w sobote wyjezdzam... wielkie dzieki za rade |