Rs2000 mk5 zawieszenie gwintowane

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
probuje rozeznać się w temacie, obecnie jest gleba ale nie zawsze potrzebna.. wszelkie info od osób które przerabiały temat mile widziane. Rozsądna cena [nowe?, używka], pozdr
  
 
Ale że co??? Chcesz kupic???Czy moze masz moralne dylematy nad sensem gleby??? Bo z tego co napisales nie da sie jednoznacznie okreslic co chcesz wogole osiagnac tym watkiem
  
 
Ciekawy wątek

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-02-13 19:28:04 ]
  
 
Sjepka daj chłopakowi spokój Chce glebe to niech sie dowiaduje, kupuje, zakłada i jeździ. Zrozumie sam w jakim charakterze używa auta i czy to jest sens zostawić auto na glebie, czy lepiej seria a gwint na alledrogo opchnie. Jego sprawa.
  
 
Cytat:
2009-02-13 19:45:21, paulGT pisze:
Sjepka daj chłopakowi spokój Chce glebe to niech sie dowiaduje, kupuje, zakłada i jeździ. Zrozumie sam w jakim charakterze używa auta i czy to jest sens zostawić auto na glebie, czy lepiej seria a gwint na alledrogo opchnie. Jego sprawa.

Ja zdanie "obecnie jest gleba, ale nie zawsze potrzebna" bym kminil, ze on ma glebe, ale czytajac calosc, naprawde ciezko do czegos dojsc.
  
 
Cytat:
2009-02-13 00:55:32, hryniek pisze:
probuje rozeznać się w temacie, obecnie jest gleba ale nie zawsze potrzebna.. wszelkie info od osób które przerabiały temat mile widziane. Rozsądna cena [nowe?, używka], pozdr


Jak nie zawsze potrzebna to po co gwint???
Przerabiały temat, ale czego???
"Rozsądna cena [nowe?, używka]" - no comment
  
 
chłopaczek ma glebę ale uznaje że nie zawsze ona mu się przydaje. Wydaje mu się że na gwincie będzie mógł czasem zglebić auto a czasem nie. I tu jest w błędzie To nie takie hop siup. A trudno pół zawiechy rozbierać przed progiem zwalniającym albo wypadem na nieznane terytorium
  
 
jeżeli ktoś chce zasięgnąć jakieś info na konkretny temat "gwint", oczekuje od osób które nabyły taki, albo od osób które miały z nim do czynienia [gdzieś widziały do tego modelu, itp] czekam na info od osób w temacie. Auto ma obecnie 8.5cm prześwitu pod miską-czasem za mało, Tak rozważam kupno gwintu, auto czasem jedzie jakiś kjs i nie zawsze jest równy asfalt, tylko np: szuter , błoto, nierówny beton, itp..
pozdrawiam osoby które już znalazły błędy w samej poprawności posta, chłopaki może mało czytelny ale ten kto chce zrozumie, za spam dzięki

[ wiadomość edytowana przez: hryniek dnia 2009-02-13 23:21:11 ]
  
 
Cytat:
2009-02-13 20:58:58, yezXR3i pisze:
chłopaczek ma glebę ale uznaje że nie zawsze ona mu się przydaje. Wydaje mu się że na gwincie będzie mógł czasem zglebić auto a czasem nie. I tu jest w błędzie To nie takie hop siup. A trudno pół zawiechy rozbierać przed progiem zwalniającym albo wypadem na nieznane terytorium



rozebrać połowę zawieszenia do czego? do podkrecenia gwintu?
  
 
A jak się gwint reguluje co? z kabiny?
  
 
no własnie jak? co tam byś demontował do krecenia?
  
 
a koła na przykład i z tego co pamiętam to bodajże tylne amory też trzeba wyciągać do regulacji.
  
 
Z tego co wiem, to gwint reguluje się z odkręconym kołem, oczywiście na podnośniku.
Jak zmienia się wysokość przedniego zawiasu, to trzeba regulować kąty nachylenia kół za każdym razem co w Essie podobno nie jest takie proste.
  
 
ojoj to temat gleboki jak studnia!!!mam gwint zalozony w swoim ale to ciezki temat!!!jezeli ustawie za wysoko auto jest za miekkie,jak go obnize jest twardo i podskakuje co jest niebezpieczne!!nie mam mozliwosci regulacji podbicia i reakcji amortyzatorow wiec lipa.na nasze kjsy radze seryjne gazowe sachsy i sprezyny eibacha dedykowane do RS.pisz priva jak potrzebujesz konkretne nastawy...
  
 
poszedł priv
  
 
Ja to bym air ride polecił
  
 
fajny wątek
duzo ciekawych rzeczy mozna sie dowiedzieć