Filtr K&N vs Filtr Greenfilter - ktory lepszy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie do jakichs znawcow tematu, firma K&N wiadomo ze jest znana, ale zaczelo mnie nurtowac pytanie czy aby nie jest juz na ta chwile zbyt przereklamowana?

Czy ktos mial stycznosc lub wie cos na temat filtrow Green Cotton Air Filter?
Sa drozsze niz K&N to juz wiem, ale czy lepsze?
  
 
Witam, W magazynie GT nr 02.Luty 2008 jest test filtrów tylko że zakładali stożki do Civic-a typeR 2005r. Sprawa wygląda następująco: z Green-a wyciągnęli max 187.5 KM
a K&N zapodał186.35 KM.
Tylko tyle mogę pomóc, a jak sprawa ma się w Essim to pojęcia niemam. A ha, napisali że pomiar mocy powyżej 5000 obrotów, gdyż poniżej wszystkie filtry praktycznie zapodawały tę samą moc.
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2008-03-02 01:19:43, mleczyk pisze:
Witam, W magazynie GT nr 02.Luty 2008 jest test filtrów tylko że zakładali stożki do Civic-a typeR 2005r. Sprawa wygląda następująco: z Green-a wyciągnęli max 187.5 KM a K&N zapodał186.35 KM. Tylko tyle mogę pomóc, a jak sprawa ma się w Essim to pojęcia niemam. A ha, napisali że pomiar mocy powyżej 5000 obrotów, gdyż poniżej wszystkie filtry praktycznie zapodawały tę samą moc. Pozdrawiam.


Sorry za OT
zapomniałeś dodać że w tych Hondach to seryjny filtr "prawie" nie odbiega od zamienników
  
 
A no tak, jakoś się pospieszyłem. Ale jak by nie było to niema co po stożku oczekiwać jakiegoś drastycznego przyrostu mocy, tyle że fajnie z pod maski go słychać.
  
 
Ten test w GT czytalem generalnie GT nie jest moja ulubiona gazeta...

Aha, mi nie chodzi o sam stozek czy filtr wladowany w miejsce seryjnego, raczej interesuje mnie konkretny dolot


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2008-03-02 01:39:14 ]
  
 
Też szukałem jakiegoś dolotu do siebie, znalazłem na stronie K&N dolot do essa ale jakoś nie znalazłem ile ewentualnie powera dorzuca. Pozdr.
  
 
Cytat:
2008-03-02 01:36:45, mleczyk pisze:
A no tak, jakoś się pospieszyłem. Ale jak by nie było to niema co po stożku oczekiwać jakiegoś drastycznego przyrostu mocy, tyle że fajnie z pod maski go słychać.


stożek podwyższa momemnt obrotowy a nie moc
  
 
Odgrzeję trochę kotlecika na majowym grillu

Mam zamiar kupić wkładkę do seryjnej obudowy filtra i mam dylemat. Gąbkowa wkładka pipercross ablo filtr k&n. Obie firmy znane na rynku. K&n jednak jest prawie 3 razy droższy (200zl), a wkładkę pipercrossa mogę mieć za około 70zł. I tu pytanie czy ktoś używa jednej albo drugiej? czy jest jakikolwiek plus ze stosowania takich filtrów? inny dzwięk czy cokolwiek? Ma on iść do 1.8 na gratach z mondka, zmodzony wydech troszeczkę. NIe oczekuję tutaj wzrostu mocy dzięki temu filtrowi tralalala itd, dlatego tak myślę co to da chyba tyle że nie będzie go trzeba wymieniać . Na początku był plan żeby wrzucić stożek ale po przeczytaniu kilkunastu wątków na różnych forach odpuściłem temat stożka i myślę co zamiast niego Z góry dzięki za wszelkie info. Poniżej 2 filtry o ktorych wczesniej pisałem.

k&n

pipercross
  
 
Marko przez tydzień kiedyś testowałem stożek,a drugi tydzień pipecrossa (na szczęście za free).Jedynie co było...to buczenie i większy apetyt na bene.Nic innego nie stwierdziłem,a polatałem chwilę.Na stożku dodatkowo straciłem z odejścia.Zostałem na zwykłym fabrycznym... i Tobie też tak radzę.
 
 
Cytat:
2011-04-30 18:31:40, przemo2 pisze:
Marko przez tydzień kiedyś testowałem stożek,a drugi tydzień pipecrossa (na szczęście za free).Jedynie co było...to buczenie i większy apetyt na bene.Nic innego nie stwierdziłem,a polatałem chwilę.Na stożku dodatkowo straciłem z odejścia.Zostałem na zwykłym fabrycznym... i Tobie też tak radzę.



na samej wkładce pipercrossa miałeś buczenie? o stozku juz zapomniałem więc nie ma rozmowy. Ja i tak jakąś wkładkę kupię choćby nawet dlatego że jak podjade na hamownię to zrobię kilka pomiarów na różnych konfiguracjach, np. na seryjym filtrze a drugi na wkładce.
  
 
Na samej wkładce nie było buczenia (tylko mi spalanie wzrosło),a na stożku było buczenie i wzrost spalania i to dość znaczny.
 
 
Cytat:
2011-04-30 18:38:28, przemo2 pisze:
Na samej wkładce nie było buczenia (tylko mi spalanie wzrosło),a na stożku było buczenie i wzrost spalania i to dość znaczny.



czyli jedyny objaw zmiany na wkładkę to wzrost spalania, to ładnie
  
 
Cytat:
czyli jedyny objaw zmiany na wkładkę to wzrost spalania, to ładnie


Tak było w Bandziorze.
 
 
przetestuje na własnej skórze, choc i tak nie bede mial porownania zadnego, bo dopiero zaczne ujezdzac ten silnik
  
 
Ja mam wkładke pipercrossa w moim cabrio 1,6 8v..... powiem szczerze, wg mnie to silnik napewno łatwiej zaciaga powietrze ale w przypadku wkładki nie ma róznicy ani w buczeniu ani w przyroscie mocy/momentu. Spalanie u mnie nie wzrosło. Tzn. dopuki nie pali ponad 10l to benzynki w miescie to sie nie przejmuje tak wiec jeżeli chcesz jakąś wkładke to nie ma sensu kupowac droższych. Na jakies efekty przyrostu to musi byc zmieniony cały układ plusem jest okres używalnosci wyczyscisz i jedziesz dalej


[ wiadomość edytowana przez: Kacperooo dnia 2011-05-01 10:04:51 ]
  
 
Cytat:
2011-05-01 09:59:06, Kacperooo pisze:
Ja mam wkładke pipercrossa w moim cabrio 1,6 8v..... powiem szczerze, wg mnie to silnik napewno łatwiej zaciaga powietrze ale w przypadku wkładki nie ma róznicy ani w buczeniu ani w przyroscie mocy/momentu. Spalanie u mnie nie wzrosło. Tzn. dopuki nie pali ponad 10l to benzynki w miescie to sie nie przejmuje tak wiec jeżeli chcesz jakąś wkładke to nie ma sensu kupowac droższych. Na jakies efekty przyrostu to musi byc zmieniony cały układ



Chyba własnie kupię pipercrossa, nie jest drogi a przynajmniej nie będę musiał zmieniac jak zwylkych filtrow
  
 
w takim razie polecam Preparat do czyszczenia u mnie był w komplecie