Nagrzewnica polo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z ogrzewaniem w polo 96. sprawdzalem plyn chlodniczy, wszystko jest ok, silnik nie grzeje sie, dmuchawa dziala bez zarzutu, oprocz drobiazgu ze mam w kabinie tylko zimne powietrze. przejechalem tak cale czechy i pol austrii, powrot w podobnych warunkach mi sie nie usmiecha, dlatego BARDZO PROSZE O RADE. pozdrawiam
  
 
może termostat ?
czy na postoju silnik się nagrzewa?
  
 
witam, silnik nagrzewa sie normalnie, po mniej wiecej 5 minutach ma juz optymalna temperature pracy. jesli to termostat to jak i czy mozna to latwo sprawdzic? mylsalem juz nad wyjeciem calej nagrzewnicy, ale jak widzialem w tym celu trzeba zdemontowac praktycznie cala deske, a to w moich warunkach jest ostatecznoscia i moze nic nie dac....bylem pewien ze to jakies ciegno ktore odpowiada za grzanie lub chlodzenie, ale tam mechanizm jest oparty na dwoch kolach i nie ma linki ktora moglaby sie zerwac
jeszcze jedno, czy jest zawor ktory pozwoli mi puscic cale cieple powietrze po chlodnicy do kabiny auta. lepiej chyba zeby bylo super cieplo....
pozdrawiam
  
 
czy w czasie jazdy silnik tez uzyska optymalną temperature?
  
 
czy przewody prowadzące do nagrzewnicy robią się ciepłe
  
 
silnik wchodzi na odpowiednia temperature bez najmniejszych problemow i utrzymuje ja w czasie jazdy. bez zadnych wahan itp....
  
 
przewody prowadzace do nagrzewnicy hm... tego nie sprawdzalem, jeszcze dzis zobacze! ale jesli nie to znacz ze nie jest to problem z pokretlem cieple zimne?! jutro od ranca pisze jak z przewodami. WIELKIE DZIEKI
  
 
jeżeli nie robią się ciepłe to znaczy że problem jest z obiegiem
płynu chłodzącego np.zatkana nagrzewnica
jeżeli robią się ciepłe szukałbym w mechaniżmie pokrętła sterującego temperaturą
  
 
witam ponownie, niestety sprawdzilem i przewody sa cieplutkie, wiec nic z tym teraz nie zrobie. czekam mnie 800km bez ogrzewania, mam tylko nadzieje ze nie bedzie bardzo zimno
pozdrawiam
  
 
witam ponownie, problem zostal rozwiazany.okazalo sie ze sprawdzanie zaczac nalezy od przewodow z i do chlodnicy. w moim przypadku jeden byl goracy, a drugi tylko cieply (nawet letni) czyli padla pompa wody, a silnik nie grzal sie bo bylo (i jest) zimno.
pompa wody jak dowiedzialem sie od mechanika jest podobnie gowniana jak w oplach, odkleja sie plastikowe kolo napedowe. nie wymienilem pomy wraz z paskiem rozrzadu, mechanik zalozyl nowy pasek, sadze ze jest teraz inny naciag, przejechalem okolo 8tys i szlak trafil pompe. w lodzi z robocizna 250zl. pozdrawiam