Vacuum pompa wspomagania hamulcow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Czy ta pompa jest w ogole rozbieralna? MOze ktos rozbieral i/albo ma jakis schemat do niej?
Pedal hamulca mam twardy - po zdjeciu wezyka od pompy i przylozeniu palca ledwo wyczuwalne zasysanie
koszt nowki 700zl
ale byc moze da sie naprawic -moze ktos slyszal o jakims zestawie -ewentualnie jakas sprawna uzywka komus ostatnio nawinela sie przy szukaniu czesci na necie
pzdr
ziutek
  
 
mam tą pompkę za 80 zł sprawną
  
 
Hej
Servo niestety jest nienaprawialne.
Uzywki chodza w cenach tak jak kolega pisze ok. 80zł, sam też za tyle kupiłem.
  
 
marcin_op:ale tu chodzi o pompke podcisnienia (ona jest przykrecona do silnika -a dopiero od niej idzie wezyk do serwa)

------
zero: masz moze ja na sprzedaz ?
  
 
Cytat:
2005-12-11 13:52:18, ziutek123 pisze:
marcin_op:ale tu chodzi o pompke podcisnienia (ona jest przykrecona do silnika -a dopiero od niej idzie wezyk do serwa) ------ zero: masz moze ja na sprzedaz ?


aaa faktycznie, źle skojarzyłem
No mi się kiedyś "zatarła" ta pompa. Próbowałem ją zregenerować, ale tam pod spodem jest takla blaszana jakby pokrywka i po regeneracji nie dąło się tego już uszczelić więc kupiłem używaną za 40zł i działa do dzisiaj
  
 
to ja już się pogubiłem jaka pompka bo też myślałem ze o serwo chodzi
  
 
zero: wyglada to tak jak na zdjeciu dolaczonym w profilu ( nie zalapala sie koncowka wezyka z podcisnieniem - idzie on do elektrozaworu podcisnienia)
w kazdym razie pompka jest przymocowana do korpusu silnika -ta z 1)
marcin_op: mozesz cos wiecej opisac jak to sciagnac( jedna srubka jest u gory dostepna- a ile jest jeszcze ? i czy sa dostepne czy trzeba cos rozbierac? widziaialem ze sa tam jakies nity- to chyba ta blaszka co piszesz jest zanitowana) , jak to po rozebraniu wyglada? co tam jest? -myslalem to zalac wd40 zeby odstalo z 1 dzien - i pozniej zlozyc do kupy - ale piszesz ze nie ma szczelnosci -hmm wiec pewnie i tak mnie czeka zakup uzywki ...(nowka 700 zl to juz przesada)

  
 
A więc, śróbki sa dwie, jedna to u góry którą zauważyłeś, a druga jest mniej
dostępna pod spodem, ale da się wykręcić.
Hmmmm po rozebraniu jak to wygląda ? powiem Ci że jest to nierozbieralna
część, po prostu jak to ściągniesz to nic raczej z tym nie zrobisz, po
śćiągnięciu tej blaszki po prostu tylko zobaczysz dużą sprężyne i to
wszystko.
Zalanie WD-40 dobry pomysł, tylko - nic Ci to nie da, a dlaczego ?
Dlatego że przez tą pompę cały czas przepływa olej z silnika, czyli jest
smarowana, bo pompa ta jest podłaczona do obiegu pompy oleju.
A ta nieszczelność o której pisze to jest własnie nieszczelnosc oleju. Jak
ściągniesz tą blaszke, to własnie pod ta blaszką jest olej który leci z
silnika, i nie ma siły założyc tej blaszki tak spowrotem, żeby było
szczelne, po prostu jak tak zrobiłem i mi olej z tamtąd ciekł.
Tak jak pisałem ja kupiłem nową używaną popmpke z rocznika 95 za 80zł na
allegro.
Mam w domu moją starą, dzisiaj postaram się zrobic zdjęcia z każdej strony i
Ci wyśle to zobaczysz jak wyglada.
Ale raczej odradzam regeneracji tej, a lepiej rozejrzyj się za jakąś używką.
Acha, pytałes jak ona jest zasilana.
Z silnika wychodzi taki bolec (popychacz), który wchodzi w tą pompkę, bolec
ten porusza się tak jak chodzi silnik.
Jak miałeś doczynienia z maluchem, to pompka Vacum działa dokładnie na tej
samej zasadzie co pompka paliwa w maluszku.
  
 


Dzieki wielkie za tak wyczerpujaca odpowiedz-chyba rzeczywiscie zaopatrzyc sie bede musial w uzywke jakas, myslalem ze moze gdzies sie przytkala i moznaby bylo ja przeczyscic -ale teraz to chyba musze jednak poszukac innej - zrobilem w kazdym razie zdjcie mojej - w zalaczniku -ale calej nie widac - inaczej sie podejsc nie dalo
jedyna jaka znalazlem na allegro to ta
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75702839
jakos mi za bardzo tej mojej nie przypomina - moze to do starszego typu Escorta