Brzęczyk Niezapiętych Pasów w COROLLI z 2005/6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów.

Mam pytanie: czy ktoś juz opatentował sposób na wyłączenie tego wyjca od niezapiętych pasow?
Mam corollę 1.4 HB benzyna z XII.2005. (wydłubaną w Anglii, nie w Turcji)
Niestety, podawana na forum metoda: stacyjka, odo, pasy, Beep on/off dziala w Avenie ale nie w Corolli.
Jeżeli ktoś coś słyszał - będe wdzięczny za info, ci z ASO nabrali wody w usta... i mówią że nie znają innej metody,tylko tę kombinację... ale liczę na to, ze Polak potrafi!!!

Będę wdzięczny z info, bo strasznie ten wyjec wpienia


  
 
A moze po prostu ZAPINAJ PASY?! Podczas wypadku (nawet z nieduza predkoscia), wybuchajaca poduszka powietrzna (tak,tak WYBUCHAJACA!!!) przy kontakcie z twoja twarza moze spowodowac uszkodzenie kregow szyjnych, zlamania kosci twarzy, pekniecie galek ocznych,urazy mozgu...... Nie nalegam, ale zastanow sie.
  
 
Niestety daruj sobie Ja już się do tego brzęczka przyzwyczaiłem
  
 
Cytat:
2006-01-16 00:51:17, caroll pisze:
A moze po prostu ZAPINAJ PASY?! ...


  
 
możesz zapinać prawy pas w lewe gniazdo, jak robi mój znajomy, ale na Twoim miejscu zapinałbym pasy nawet jak stoisz na światłach - dwa przykłady :

1) pasażer tylniego siedzenia przy uderzeniu z testową prędkością 64kmph ( NCAP ) wyrywa PRZEDNIE siedzenie z mocowań, wbijając kogoś z przedniego siedzenia w deskę i wylatując przez przednią szybę.
2) z doświadczenia - ktoś przywalił mi kiedyś w tył, jak stałem na światłach - ja miałem zapięte pasy, więc żyję, ale radio wyrwało z kieszeni, urwało kable i wpadło za przednie siedzenia przelatując między przednimi fotelami - wyobraź sobie co by było gdybym trzymał rękę na lewarku...

także najpierw pasy, potem kluczyk.

jeżeli jednak jesteś bardzo uparty, poszukaj czujnika obciążenia siedzenia i zewrzyj go, albo wypnij. sposób drugi : w gnieździe, gdzie wtykasz pas, na pewno jest coś, co pas zwiera i wyłącza brzęczyk po zapięciu - sprawdź kabelki