Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-10-31 20:04:08 napięcie powinno być pomiędzy 13,5 a 14,5 V wtedy jest OK |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-11-08 21:45:56 miałem ten problem jak miałem stary akumulator. kupiłem nowy i jest ok. nic nie mruga ani nie przygasa. |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-11-10 09:24:05 możesz podjechać do dowolnego sklepu lub serwisu akumulatorów i tam sprawdzą ci pojemość. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-11-10 17:55:44
Taki objaw to chyba niewydolnosc pradowa akumulatora bo ladowanie to masz na pewno dobre jezeli faktycznie masz takie napiecia na zaciskach jak opisywales.Nie spiesz sie z wymiana regulatora bo moze byc calkowicie sprawny.Tak jak pisali koledzy w poczatkowej fazie ladowania napiecie na zaciskac moze byc nieco nizsze a z czasem podniesie sie do wyzszych wartosci. Moze popros znajomego o pozyczenie podobnego pojemnoscia aku i zobacz czy takie zjawisko powtarza sie na innym aku. Znajomi chandlarze nie chca przywozic i sprzedawac zadnych akumulatorow firmy BOSCH z powodu ponadprzecietnej awaryjnosci i zwiazanych z tym problemow. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-12-14 10:10:31 Napięcie "spoczynkowe" akumulatora to praktycznie żadnej informacji nie daje o akumulatorze, więc nie musisz mierzyć
Sprawdz za jakiś (dłuższy) czas jakie jest napięcie ładowania .. tylko nie zapomnij kitza - nie wkręcaj silnika na wysokie obroty, nie żałuj prądu na dmuchawe, ogrzewanie tylnej szyby itd.. będzie dobrze. Pozdrawiam |
kitza TOYOTA FRIEND Suzuki Swift MK6 Nowy Sącz | 2005-12-14 13:19:38 Dowiedziałem się że ostatnio przy okazji wymiany rozrządu elektryk zmierzył mi napięcie ładowania i było idealne: 14,2 - 14,4
A po wymianie akumulatora tak jak pisałem wcześniej. Nic juz nie rozumiem. Zmierzę trzeci raz i zobaczymy co będzie. Może średnia wyjdzie akurat dobrze Jeszcze jedno, z tego co wiem w Starletce regulacja napięcia ładowania jest elektroniczna.Da się tym jakos sterowac żeby wyregulować to napięcie czy jest to automat który sam się reguluje?? Pozdrawiam |
Kafar TOYOTA DRIVER Auris Warszawa | 2005-12-15 12:26:33
Współczesny regulator alternatora to zintegrowany z nim moduł elektroniczny bez możliwości regulacji. Rób pomiary napięcia ładowania co parę dni, zwłaszcza po jeździe. Może regulator daje trochę za dużo a nowy akumulator to maskuje, tzn dopóki nie jest do pełna naładowany będzie OK? Pzdr. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-12-15 18:40:49
Z tego co wiem to regulator można nieco oszukiwać, ale to już chyba w skrajnych (czytaj garażowych) przypadkach takie zabawy A co do budowy to racja - kostka 2x3x1,5cm i tyle Pozdrawiam |
looqasch T E L E T U B I Ś 2x Mitsubishi Galant ... .... | 2005-12-15 23:58:22 A jeśli chodzi o regulację to można zawsze założyć regulator starego typu od starego Poldiego .
Pełna regulacja gwarantowana |