Szukam świateł do jazdy dziennej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
http://moto.allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-8-led-dzienne-homologacja-i2708958503.html
Piszą,że wykorzystują markowe diody Epistar a na dole ,w opisie jest ,jak byk,że cena dotyczy kompletu LED SDM? To te najtańsze ,których barwa może się różnić w jednej lampie.
Może macie jakieś sprawdzone adresy ,po uczciwych cenach?
  
 
Epistar to nazwa firmy, a SMD (Surface Mount Device) to element do montażu powierzchniowego. Są to diody lutowane bezpośrednio do płytki (bez nóżek). Najtańsze sa tradycyjne diody z nóżkami i soczewką.


Tradycyjna dioda.


Dioda SMD
  
 
Znalazłem ciekawą stronkę o diodach Stosowałem podane przeliczniki, nie znając napięć producenta -tak na oko.
spaliłem pewien arsenał tych świecidełek i dałem sobie spokój.
Nie mogę wkleić strony?-aby działała.
Tytuł strony
http://www.dzikie.net/index.php?art=diody-faq
Kombinuję i nić
  
 
Wiem, że zaraz wywołam burzę, ale muszę zapytać:
po co takie światła?

Pozdr.
  
 
Światełka te przydają się zapominalskim,zabieganym,roztrzepanym-pomagają w uniknięciu mandatu.Taki mandat powoduje zdenerwowanie ,dodatkowe nerwowe tiki lub inne objawy chorobo- podobne.
Zamontowanie ich ,daje możliwość, określenia samochodu jako po "lekkim tiuningu",który jest zwiastunem "agrotiuningu"jako szczytnej formy dopicowania cacuszka.
  
 
Jaki problem z linkiem

Diody LED

A co do świateł do jazdy dziennej to też problemu nie widzę
Trzeba wziąć uwagę na homologację, barwę i powierzchnię światła.
Odpuść sobie światełka do agrotuningu za 30zł.
Jak chcesz mieć legalne świecidełka to trzeba się liczyć z wydatkiem >= 100 peelenów.
W innym przypadku dostaniesz mandat i zabiorą Ci DR.
I cała oszczędność wpizdu

Jedź i zobacz
  
 
Dzięki Krzychu za wstawienie linka.
Cytat:
Homologacja drogowa RL00 i E4 wybita na każdym kloszu gwarantuje
legalne użytkowanie na drogach EU i uprawnia do używania tych
świateł bez włączonych świateł mijania i pozycyjnych.


Taką informację można przeczytać np na podanej powyżej stronie z allegro.Domniemam ,iż chodzi o to,że to jast tu jakaś ściemka sprzedawcy ?Ewentualnie ,sprzedawca ,przytacza zaświadczenie producenta ,który ma to w żółtym nosie jak interpretuje się u nas przepisy.Jest również prawdopodobne ,że to inporter określa co ma być w instrukcji i jaki ma być nadruk na kloszu.Ma przy tym świadomość iż nasze mandaty zwisają mu między nogami.
olśniło mnie -może Krzychu się myli?
  
 
Cytat:
2012-12-22 18:52:33, robertkaluza pisze:
Wiem, że zaraz wywołam burzę, ale muszę zapytać: po co takie światła? Pozdr.


Ja Ci odpiszę na swoim przykładzie.
W sejaku mam te świecidełka z trzech powodów:
1. Jadąc do i z pracy silnik liczy głównie motogodziny, więc ładowanie jest takie sobie.A takie lampki biorą ok. 0,7 A, zamiast 12A jak układ oświetlenia
2.Rzuciłem się na zakup nowych reflektorów i szkoda mi ich
3.Mam dołożone wspomaganie, które jest elektryczne, a sejaki ze wspomaganiem mają alternator 90A. Ja mam zwykły 65A, więc patrz punkt 1.

Natomiast w Nubirze mam założone dzienne w postaci modułu DRL który daje prąd w wysokości 30% prądu nominalnego na żarówki drogowe. Drogowe mam odbłyśnikowe, natomiast mijania to soczewki.I tych soczewek mi szkoda.

Na dzienne do sejaka wydałem prawie 200zł, ale są to wyroby Philipsa z atestami,homologacjami itp.

To pisałem ja: królik