Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-01-02 22:58:59 Ello,
Zmieniłem sobie zawiasik na gwincika w końcu, glebnąłem autko 80/60 i jest gucio. FOTO 1 FOTO 2 FOTO 3 Ale w czym problem. Pojawiły się dziwne objawy. W trakcie przyspieszania czuć dość mocne bicie na kierownicy i ogólnie na budzie też trochę. Gdy jadę ze stałą prędkością, albo hamuję to nic takiego nie ma miejsca - TYLKO w czasie energicznego przyspieszania, np na II biegu. 1. Zbieżnośc została ustawiona (może źle ?) 2. Koła wyważone 3. Luzów w zawieszeniu przednim brak, sprawdzono. 4. Auto ma 54.000 przebiegu, więc nie doszukuję się jakiś nie wiadomo jakich zużyć elemntów. Zdaje się, przed założeniem zawiasu takich objawów nie miałem. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi ? [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-01-02 23:01:25 ] |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-01-02 23:03:17 no teraz to jakos wyglada
Co do zawiasu...co ja sie Stary oszukalem...ale sprawdz czy na lewej polosi nie masz odwaznika |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-01-02 23:11:46 Nooo, tera to jest gucio, mniam
Szkoda że akurat na zimówkach, a nie tych Twoich super felaśkach Ale wyobraźnia podpowiada mi świetny efekt w połączeniu |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-01-02 23:37:53
Tez mi to wywarzenie po glowie lata w tej sprawie |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-01-02 23:51:03
Ale o co tam Seba może biegać ? Że co odważnik ? A jeśli jakiś odważnik, to czemu nie biło na serii, a bije na glebie ? Czyli co uderza o coś ? haczy ? Bo przecie nie o wyważenie samo w sobie biega ? Ponadto chciałem dodać, że nic nie stuka, nic nie puka, nie wali itd, to jest ciche bicie - drży po prostu kierowałka przy mocnym przyspieszaniu. |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-01-03 00:04:17
swoja droga to czemu jedne escorty go maja a inne nie? (podkreslam ze chodzi o strone lewa czyli polos krotsza) |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-01-03 00:15:44 wyglad i prowadzenie rekompensuje wszelkie drobnostki |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2006-01-03 01:08:30 ożesze w morde!!! 80/60!!! i jak sie na tym jezdzi?? gdzie nie mozesz teraz wjechać?? Ja tez taki chce!!!!!!
PS: przepraszam poniosło mnie PS2: gratuluje wyglada miodzio PS3: przykro mi ale Ci nie pomoge [ wiadomość edytowana przez: sim_on dnia 2006-01-03 01:09:04 ] |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-01-03 09:06:15 kurdę, chyba podniose auto w takim razie, bo co mi z gleby, skoro bije na kierownicy. Nie chcę tak jeździć. A może jest jakiś sposób, żeby sie tego objawu pozbyć ?
Może to kwestia po prostu wielkości obniżenia ? Wiem, że Nosek ma przeciez prawie 70/40 i u niego nie ma takich obajów. Ja wczesniej miałem KW 55/35 i też jazda miodzio. Może jest po prostu jakiś krytyczny moment obniżenia, przy którym pojawia się bicie ? Sam już nie wiem. |
maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2006-01-03 09:16:31 a to nie jest przypadkiem wina naszych wspanialych drog, na serii
auto przciez lagodnie readuje na wszelkie dziurki i dziureczki, a teraz jest twarde i najmniejsze pierdniecie na drodze przenosi sie na uklad kierowniczy..;takie jest przynajmniej moje zdanie skoro zbierznosc i geometria sa w normie, sprawdz na naprawde prostym odcinku typu jakias autostrada(no one sa wmiare rowne) niezla gleba tez taka chce ciekawe czy ci wejda te 17"przy tej glebie hehe |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2006-01-03 10:43:34 nie znam się, ale sprawdziłbym po raz 158 dokręcenie wszystkich elementów, sprawdził momenty, obejrzał jeszcze raz całe McPersony |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-01-03 12:25:03
Nie, nie w tym jest problem. Tam nic nie stuka, nie puka, nie wali. Oczywiście, że nierówności czuć na drodze, to normalne. Ale objaw dotyczy czegoś innego.
Już na to wpadłem dawno, robiłem testy na super asfalcie. Prowadzenie w normie, skręcanie w normie, a bicie przy przyspieszaniu pozostało.
Ja mam 16" |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-01-03 12:27:44
No dobrze, to wynika z tego, że jest jakiś moment (granica) obniżenia, która powoduje taki problem. Mówię, Nosek ma niewiele wyższe auto i u niego spokój. Ja miałem wczesniej 2 cm wyższe auto (na KW) i też był spokój. Zatem może przesadziłem z glebą. Uszkodzenie, czy zużycie krzyżaków czy czegoś tam wykluczam, bo fura ma śmieszny przebieg 54.000 km, a po drugie dzieje się tak dopiero do czasu montazu gwinta i opusczeniu auta solidnie w dół. |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-01-03 12:30:47 ja mam do tego jeszcze taki objaw że przy jeździe po łuku i jednoczesnym przyspieszaniu dolegliwość się pogłębia - też tak masz? |
mleko Honda Civic EJ9 Poznań | 2006-01-03 12:36:13 Wg mnie slawas ma rację. Po prostu przegub pracuje tera w innych warunkach, w których do tej pory pracował tylko chwilowo. Są 2 opcje, albo się dopracuje z czasem, albo mimo wszystko trzeba będzie zmienić.
[ wiadomość edytowana przez: mleko dnia 2006-01-03 12:37:01 ] |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-01-03 13:04:26
Sprawdzę dzisiaj. |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-01-03 16:09:34
w ktora strone brany zakret? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-01-03 16:17:06
Z tego co wiem to one sa na dluzszej tylko i w kazdym Jeszcze raz przeanalizowalem swoj przypadek porownojac z Twoim i faktycznie jedno z drogim nie ma nic wspolnego chyba - ja mialem zle zalozony i po ustawieniu w inne miejsce bylo ok. |