Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2006-01-07 04:03:02 Mam pękniętą sprezyne, i chce zakupic cos odrazu zeby obnizyc autko...Mam do kupienia 4sprężyny WEITEC wyjete z escorta mk5(taki sam), ZIELONE -60mm
Tyle ze nie mam jeszcze sary na sport amory, bo te kupuje dopiero na poczatku lutego a sprezyny trzeba wymienic... Pytanie brzmi: Co sie stanie jak wsadze te springi na seryjne amory,czy bede mógł skręcac, czy siadzie mi tak ze nie wyjade z garazu?Wydaje mi sie tez ze tylne springi sa niezle spanachane...Opony 205/55R16 ... oto fotki : Z góry dziekuje [ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2006-01-07 04:07:48 ] [ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2006-01-07 04:09:52 ] |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-01-07 09:30:44 przy obniżeniu które chcesz zrobić i Twoim profilu opony z mondka może być problem /choć zależy to w dużej mierze od rozmiaru felgi/ |
Tomek78 MKVI XR3i - CABRIO Zamosc | 2006-01-07 09:53:16 Mi się wydaje że nic się nie stanie jak je założysz.Co do opon chcesz je dać tylko z tyłu czy z przodu też? |
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2006-01-07 11:29:00 Przod tez... |
Tomek78 MKVI XR3i - CABRIO Zamosc | 2006-01-07 12:17:46 Wtedy opona będzie wystawała na zewnątrz i załatwisz sobie lakier na dole od kamyczków itp.Skręcać będziesz mógł ale nie wiem czy na maxa.Jakbyś miał profil 50-45 byłoby lepiej bo niższy. |
Marcin Ford Escort Cabrio ZBASZYNEK k.SULECHOWA | 2006-01-07 12:30:37 ja na swoje 16-stki przy moim obnizeniu kupilem 215/40 w nowym tygodniu postaram sie je zalozyc i zrobie foto to wrzuce!!! |
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2006-01-07 13:42:49 Ja mam 205/55 i mi przy max skrecie ociera opona, ale głownie chodzi mi o to czy na seryjny amorek moge zalorzyc taka sprezyne...bo chuba -60 to duzo... Pierwszy raz obnizam auto i dlatego potrzebuje zeby mi ktos poradzil |
Tomek78 MKVI XR3i - CABRIO Zamosc | 2006-01-07 16:17:35
|
Kalor Escort Driver X-Trail | 2006-01-07 16:50:20 Sądzę, że przy obniżeniu -60 mm wymiana amorków jest niezbędna. Seryjny, ściśnięty nie będzie mógł współpracować z taką sprężyną. Dużo szybciej się zużyje i nie będzie prawidłowo tłumił nierówności.
Ale to tylko moje zdanie... ----------------- Na stanie Nissan X-Trail 1.6 DIG-T 163 KM 18.09.2017. Był: Złomek MKVII 1.6 90 KM HB 5D 10.06.1999, Asterix H 1.6 116 KM HB 5D 19.12.2011. |
micab ford, vw, mercedes, ... k/Szczecina | 2006-01-07 18:47:27
to że masz tak u siebie to wcale nie znaczy że można..... ogólnie zasada jest taka że maxymalne obiżenie na seryjny amor to 40mm, wynika to z tego że tylko wtedy amor daje radę ścisnąc sprężynę na tyle że nie będzie latała....przy mocniejszej glebie seryjny amor jest za długi i sprężyna jest luźna..... o ile na sprężynach 40 i seryjnych amorach da się jeszcze jeździć bezpiecznie, tzn auto zachowuje się trochę lepiej niż na serii....ale nie ma jakichś dużych zmian.... natomiast na sprężynach 60 jazda już jest niezbyt przyjemna, zachowanie auta w niektórych sytuacjach jest nerwowe przez co niebezpieczne.....ogólnie całkowicie odradzam takie coś i nigdy sam bym tak nie zrobił jak już musisz na seryjne amory zakładać to max 40mm..... to że amor się szybciej zużyje to inna sprawa....i wcale też nie znaczy że zyżyje się jakoś bardzo szybko.... |