Odpowiedni poziom płynu hamulcowego????

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

odebrałem dzisiaj moją Toyotą z przeglądu po 60 tys. km. I zauważyłem coś niepokojącego. Po pierwsze trochę ciężej zaczął pracować pedał sprzęgła. Druga rzecz, która mnie bardziej niepokoi, to poziom płynu hamulcowego, który był właśnie wymieniony. Poziom płynu jest pod sam korek wlewu, dużo powyżej max.

Po rozmowie z serwisem powiedzieli, że wszystko jest w porządku i tak powinno być. Mnie jednak to się nie podoba.

Nie znam się dobrze na mechanice i dla tego proszę Was o odpowiedź, czy taki poziom płynu to narmalne po jego wymianie i czy nie jest on groźny dla eksploatacji samochodu.

Pozdrawiam.
PB.

Powinno być do maxa ale nic mu nie będzie siądzie jak się klocki podetrą nie martw się tym.

Co do sprzęgła poproś serwisancików o odpowietrzenie może się trochę zapowietrzyło.

Pozdro.

Po to są oznaczenia max i minimum zeby tyle było i skoro jest max to ma byc max do zaznaczenia.
Druga sprawa o ile sprzegło jest hydrauliczne to moze cos namieszali bo do sprzegla hydraulicznego tez idzie plyn hamulcowy.
Moze chlopcy cos schrzanili.

Wątpie żeby schrzanili bo sprzęgło ma oddzielny zbiornik dzięki bogu w Toyce

Cytat:
2006-01-12 18:31:39, Kafi pisze:
Wątpie żeby schrzanili bo sprzęgło ma oddzielny zbiornik dzięki bogu w Toyce

Ci dzisiejsi mechanicy to tylko mają ochote na nasze portfele a robote na odwal robią. Ale zgadzam sie i z kolegą.

aloooo alooooooooo chwila nie obrażaj mnie napisz że nie wszyscy kuźwa!!

Cytat:
2006-01-12 18:45:42, Kafi pisze:
aloooo alooooooooo chwila nie obrażaj mnie napisz że nie wszyscy kuźwa!!

SPOKO KAFI KAZDY WIE ZE TY SZPEC I FACHMEN JESTES, WIEC NAPEWNO NIE TYCZYłO SIE TO DO CIEBIE.
POZDRAWIAM I DZIEKI ZA INFO O SERWO.

spox

Cytat:
2006-01-12 18:56:15, gladiator pisze:
SPOKO KAFI KAZDY WIE ZE TY SZPEC I FACHMEN JESTES, WIEC NAPEWNO NIE TYCZYłO SIE TO DO CIEBIE. POZDRAWIAM I DZIEKI ZA INFO O SERWO.

Specjalista wyższej masci

Kafi,

dzieki za info.